Mikä suihkugeeli sulla on tällä hetkellä käytössä
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Urtekram lemongrass, Urtekram laventeli, Patyka Bois Prexoius, käytän fiiliksen ja hetken mukaan. Kaapissa odottaa Nurmen salvia-laventeli. Suosin luonnonkosmetiikkaa ja luonnollisia tuoksuja.
Sama lisää, että kädet pesen tuoksuttomalla Lactolinella, se ei kuivata, on kotimainen ja edullinen. Hyvä ja turvallinen tuote, jota saa lähikaupasta.
Se mitä uimahallin suihkunviereisestä pumpusta tulee.
Nivean Lemongrass & oil. Joka muuten on loppu joka kaupasta! Varmaan taas kerran valmistus lopetettu. Argh
Kaikkea ihme pskaa ihmiset hieroo ihoonsa.
Minulla on herkkä iho ja limakalvot urheilen paljon niin ärtyy iho jos monesti päivässä pesen. Voidepesen vaginan emätinvoiteella ja kainaloita hajusteettomilla voitdepesuilla. Muuten suihkuttelen vedellä.
Doven joku sininen puteli, Familyfreshin joku ja Nivean vaaleanpunainen puteli.
En maksa muovista ja vedestä, samalla säästän luontoa. Teen itse palasaippuoita (koska se on kivaa), puhdasta tulee. Tuoksuja voi valita oman mielen mukaan. Koivuntuoksuinen eteerinen öljy on suosikkini tuoksua antamaan.
Liv palasaippua. Jokainen suihku geeli aiheutti kutinaa.Kai likaa silikonia nissä? Joka on murkyä iholle,hiuksille.Käytetän tuoksun ja vöärin ylläpitämisessä ja työnetään kaikilale ,jopa meikeihin.Rasvoihin jne.Tuoteselosteet niin pient ettei näe.Iho pysynyt ok Liva pala saipuan ansiosta,myös kasvojen iho.
Vain turhanpäiväiset juppikapitalistit käyttävät suihkugeeliä. Me normaalit ihmiset käytämme saippuaa. 9 ihmistä kymmenestä käyttää samaa saippuaa, Rexonaa.
Tollaseen daamiin kun sais munaansa työntää..
https://www.princesspolly.com.au/cdn/shop/products/3-modelinfo-Riley-us…
Laveran Wild Rose & Organic Cotton
Lv: n palasaippua tai sitten joku aloe Vera, lisäksi on aina suolakivisaippua suihkussa.
Palmoliven joku Orchid, siinnon pinkinpunertava kukankuva kyljessä. Miellyttävän tuoksuinen.
Family Fresh Honey rich, mutta tuo vain palasaippua kainaloiden ajeluun vaikuttaa järkevältä.
Vierailija kirjoitti:
Palmoliven joku Orchid, siinnon pinkinpunertava kukankuva kyljessä. Miellyttävän tuoksuinen.
Mulla on tämä sama isossa pullossa, Normalista ostin.
Palmolive honey&milk