Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

70-lukulaiset (ja vanhemmatkin), muistatteko ne sudenhäntä-turkishatut?

Vierailija
20.12.2010 |

Saakohan niitä enää mistään? Mikään ei ollut lämmittävämpi kuin sellainen pallon mallinen hattu, jonka takana roikkui suden häntä.

Onkohan sellainen hattu enää poliittisesti korrekti?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät myyntimäärät ja asiakasvirrat ole mielipidekysymyksiä vaan numeroita. Kysykää alan liikkeistä.

Vierailija
22/33 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tapana kutsua niitä vaaleita sudeksi ja ruskeita ketuksi. Luultavasti vaaleat olivat siis sinikettua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan ihana, mun lempihattu! Meillä oli kaikilla jonkilaiset häntähatut. Ostaisin omillekin, jos olisi jossakin.

Vierailija
24/33 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ole enää tallessa omille lapsille. Ei ne kyl aitoa turkista ollu mitä mä muistan.

Vierailija
25/33 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisesta ruskeasta ketusta (punakettu) mitä elää metsissä vapaana. Sellaisia turkkeja ei taida enää nykyään saada.

mulla oli ainakin 80-luvulla kettulakki. se oli aivan ihana oikean ketun värinen lakki, jossa oli tuuhea ketunhäntä ja lakki kiinnitettiin leuan alta käpälillä. Nykyään tuollainen lakki pikkulapsella olisi aivan mahdoton ajatus. Tapettuja eläimiä päässä.

t.kettutyttö

Vierailija
26/33 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen myynnissä jos jotain kiinnostaa. Oikeata hopeakettua , käpälät joissa kynnetkin paikoillaan

Vierailija
27/33 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi olla ekologisempi vaihtoehto kuin itse metsästetty, parkittu ja tehty hattu? Lämminkin on. Ja ikää hatulla jo yli 30 vuotta...menee varmaan vielä toisen mokoman koska on kuin uusi.

Vierailija
28/33 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa oltiin menossa hautausmaalle ja samoissa liikennevaloissa suojatien luona oli rouvashenkilö kettupuuhka kaulassa. Mun 4v kysyi: "onko tuo kettu elävä?" Vastasin, että ei se ole enää elävä. Tyttö jatkoi: "viekö tuo täti sen tuonne hautausmaalle haudattavaksi?". Täti katsoi aika tuimasti...

Nykyään tuollainen lakki pikkulapsella olisi aivan mahdoton ajatus. Tapettuja eläimiä päässä. t.kettutyttö

Hyvin sanoi tyttösi.

Outoa tosiaan miten minäkin, suuri eläintenystävä, rakastin turkislakkiani. Minun lakissani ei ollut häntää, vaan kaksi "kahvaa" korvien kohdalla. Ja mummullani oli turkisshattu jota somisti pieni tassu. Aika ällöä!

Vierailija
29/33 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jollain myynnissä tälläinen häntälakki? Ota yhteyttä: amkal@luukku.com

Vierailija
30/33 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään kettuhattua myynnissä? :)

Vierailija
31/33 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredrikson made in jyväskylä. Äiti osti mulle, käytti kaikki mun sisarukset ja nyt hatulla ikää 26v, kunto priimaa ja meidän kolmannella lapsella :)

Vierailija
32/33 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hopeakettua kyseinen lakki muksuna, oli lämmin ei ole tullut missään vastaan sen jälkeen

Vierailija
33/33 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lämmin kettulakki.

Nyt taas muotia karvalakit.