Ovatko irtosuhteita hakevat ihmiset mielisairaita?
on kai ne, ei elämä oimi kuin terveessä perheessä rakkaudessa ja siveydessä ja lasten kasvatuksessa
ja uskossa
Kommentit (5)
Ei välttämättä (voivat olla), mutta jos pakonomaisesti on harrastettava lyhyitä suhteita/irtoseksiä niin jokin on pielessä kyvyssä kiinnittyä toiseen. Toki tuota nyt normalisoidaan, kun seksi halutaankin irrottaa ihmissuhteista.
En hae irtosuhteita tai ns, yhden yön juttuja. Kun aina olen saanut olla yksin, enkä ole koskaan saanut kokea seksiä kumppanin kanssa, niin on käynyt mielessä, että pitäisikö yrittää kuitenkin hakea jotain lyhytaikaisempaa kun pidemmän suhteen saaminen on ja on ollut niin hankalaa kuin on ja olen päässyt korkeintaan kaveriksi tai ystäväksi. Mutta kaverini tai ystäväni eivät ole minulle potentiaalisia seksikumppaneita; vaikka tiedänkin, että jotkut parisuhteet ovat saattaneet saada alkunsa kaveri/ ystävyys pohjalta. Vaaa, jotta niin kävisi, niin siihen tarvitaan molempien halua ja tahtoa, eikä vain toisen meistä. Mutta en halua toisaalta piinata itseäni ajatuksilla, että kumpa toinen vain ymmärtäsi muuttaa mielensä. Tai esittää kaveria / ystävää, jota en oikeasti olisi, jos vain odottaisin tilaisuutta jossa voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan tai miettisin keinoja miten alistaa hänet parisuhteeseen kanssani.
joskus on vaan kiva nusasta ei sen kummempaa
Itsesuojeluvaisto heikoissa kantimissa.