Miksi vedän itsetuhoisia miehiä puoleeni?
Tämä on jo kolmas miesystävä, joka uhkailee tekevänsä itselleen jotain, kun ilmoitin että suhteemme on ohi.
Kuinka tavallista tämä on, oletteko muutkin naiset törmänneet näihin itsetuhoisiin miehiin näin usein, vai onko minussa jotain joka vetää heitä puoleeni?
Kommentit (29)
Täytyy olla todella elämäänsä väsynyt yksilö jos jonkun v o s u n takia edes ajattelee tekevänsä noin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla todella elämäänsä väsynyt yksilö jos jonkun v o s u n takia edes ajattelee tekevänsä noin.
En minäkään kieltämättä ymmärrä, että joku antaa toiselle ihmiselle niin paljon "valtaa" elämässään, että edes uhkailee itsetuhoisuudella, jos tämä ihminen ei enää elämäänsä kuulu.
Toki olen ystävällinen ja myötätuntoinen, enkä sano pahasti vaikka näitä uhkauksiaan minulle ovatkin ladelleet. Sääliksi käy.
Mutta pointti oli se että mietin, onko minussa jotain joka vetää heitä puoleensa vai onko tämä tosiaan näin yleistä käytöstä?
Ap
Muita joilla sama kokemus/kokemuksia?
Ap
Kyseessä ei ole itsetuhoiset miehet vaan manipuloivat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ole itsetuhoiset miehet vaan manipuloivat miehet.
Voi olla sitäkin, ja varmasti ovatkin, mutta yksi näistä vahingoittikin itseään, parilla muulla jäi (toistuvien) uhkailujen tasolle.
Ap
Flirttailet ja nussit muits miehiä kyllä se alkaa vituttamaam
Anna yhteystiedot tuun nussii sua kunnolla t ido Jorma 67v
En tiedä onko kuinka yleistä, yksi nuoruuden poikaystävä uhkasi jotain, mutta muuten en oo törmänny.
Mitenköhän ap erohaluista yleensä kertoo? Tiputtaako pommin pöytään kun mies on ensin luopunut kaikesta vanhasta ap:n vuoksi? Vai vaihtaako ap miestä lennosta? Silloin voi tosiaan olla mieli aika mustana.
Kannattaa miettiä sitä omaa käytöstä jos kolme samanlaista tapausta osunut omalle kohdalle.
Sielunsopimus tai lapsuudentrauma.
Oletko itsekin hieman henkisesti rikki? En tarkoita tätä nyt mitenkään pahalla, vaan yleensä sellaiset ihmiset, joilla itselläkin on traumoja sun muita vetävät puoleensa tällaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ap erohaluista yleensä kertoo? Tiputtaako pommin pöytään kun mies on ensin luopunut kaikesta vanhasta ap:n vuoksi? Vai vaihtaako ap miestä lennosta? Silloin voi tosiaan olla mieli aika mustana.
Kannattaa miettiä sitä omaa käytöstä jos kolme samanlaista tapausta osunut omalle kohdalle.
Kerron nätisti ja ystävällisesti, ja näitä on edeltänyt aina aiempi keskustelu tai useira keskusteluja siitä että olen tuonut esiin suhteen epäkohtia. En ole draamailija, enkä syyttele toista, ja esitän asiani ystävällisesti. En todellakaan tiedä miten asiat voisi enää yhtään kauniimmin esittää, ja trust me, kaiken kokemani jälkeen olen kyllä hionut ulosantini niin huippuunsa, kuin mahdollista, etten vain loukkaisi ketään.
Ja en todellakaan ole vaihtanut miehiä lennosta.
Viimeisimmällekin kerroin, että haluan ja tarvitsen nyt yksinoloa, kenties koko loppuelämäni. Enkä oikeastikaan taida kestää enää yhtään enempää näitä uhkailuja keltään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsekin hieman henkisesti rikki? En tarkoita tätä nyt mitenkään pahalla, vaan yleensä sellaiset ihmiset, joilla itselläkin on traumoja sun muita vetävät puoleensa tällaisia ihmisiä.
Mielestäni olen hyvin tasapainoinen ihminen, rauhallinen, myötätuntoinen. Jalat maassa. Elämänhallintataidot kunnossa. Joku miehistä luonnehti minua lämminhenkiseksi ja äidilliseksi hoivaajaksi (en kuitenkaan mielestäni ole mitenkään erityisen hoivaava) mietin tämäkö minusta tekee niin vetovoimaisen vähän epätasapainoisille miehille..?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sielunsopimus tai lapsuudentrauma.
Sielunsopimus...? Mikä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olen hyvin tasapainoinen ihminen, rauhallinen, myötätuntoinen. Jalat maassa. Elämänhallintataidot kunnossa. Joku miehistä luonnehti minua lämminhenkiseksi ja äidilliseksi hoivaajaksi (en kuitenkaan mielestäni ole mitenkään erityisen hoivaava) mietin tämäkö minusta tekee niin vetovoimaisen vähän epätasapainoisille miehille..?
Ap
Varmaankin juuri se, että sinulla on niin suuri hoivavietti (tai kenties ylikiltteys), ettet ehkä osaa huomata red flageja ajoissa. Niin kutsutut parantajaihmiset vetävät puoleensa erityisesti kaikkia ongelmataustaisia.
https://hackspirit.com/why-you-attract-broken-people/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaankin juuri se, että sinulla on niin suuri hoivavietti (tai kenties ylikiltteys), ettet ehkä osaa huomata red flageja ajoissa. Niin kutsutut parantajaihmiset vetävät puoleensa erityisesti kaikkia ongelmataustaisia.
Täytyypäs syventyä linkkiin, kiitos.
Ap
Sanon kaikilla tämänkaltaisen asian kanssa painiskeleville. Jos joku kiristää uhkailemalla tekevänsä itselleen jotain, pitää tällä ihmiselle sanoa napakasti, että minä en ole vastuussa sinun teoista. Jokainen vastaa itsestään. Jos tilanne on noin huono niin silloin pitää hakea apua eikä alkaa uhkailemaan. Älkää antako kiristää itseänne.
Se ei ole itsetuhoisuutta vaan huomionhakua ja säälipisteiden keruuta, jolle ei minkään parisuhteen pitäisi perustua. Se on red flag ja tarkoittaa, että juokse!
Tommoseen manipulointiin ei kannata haksahtaa. Pelkkää teatteria koko homma. Etkä ole vastuussa siitä, mitä tuollainen uhkailija itselleen tekee, jos tekee.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Luoja. Just. Tästä. Ollaan. Puhuttu. Te miehet näette parisuhteen sosiaalitoimistona. Koette naisten olevan teille velkaa seksiä,perheen,rahaa ja majapaikan, ynnä muita palveluita. Meille naisille toitotetaan lapsesta saakka onnen lähtevän sisältäpäin,siksi vain harvat nojautuu mieheen. Näimme kyllä omien äitiemme kohtalon.
Voiko olla vain sattumaa?