Tinderin nuorekkaat 50-60 vuotiaat miehet
Huvittaa nämä Tinderin 50-60 vuotiaat miehet. Lähes 90% heistä kutsuu itseään nuorekkaaksi ja yksikin sanoi ettei etsi mitään mummotuyppistä naista koska itsekään ei ole pappatyyppinen mies. No. Oli täysin oman ikäisensä näköinen, jopa vähän vanhemman oloinen. Mikä ihme saa miehet uskomaan omaan nuorekkuuteensa? Ja kyllä minä itse naisena tiedostan että näytän oman ikäiseltä nelikymppiseltä naiselta, ei ole harhaluuloa omasta nuorekkuudesta.
Kommentit (7)
Huvittaa nämä tinderin "olen huumorintajuinen" naiset.
Voihan se olla nuorekas, mistäpä sen tietää pelkkien kuvien perusteella, millainen toinen on.
Kun olin tinderissä 45-vuotiaana naisena, rajasin haun 40-49-vuotiaisiin. Miehet kuitenkin hyvin usein vielä "pyöristävät" ikäänsä alaspäin muutamalla vuodella. Kokeile.
Katseltiin mun isän kanssa (55v) huviksi, että minkälaisia profiileita hänen ikäsillää miehillä on tinderissä. Oon itse 21v ja oli oikeasti aika sairasta, kun sen ikäiset antoi mulle tykkäyksiä samalla, kun niiden biossa lukee että heillä on mun ikäisiä lapsia.. Näin nämä tykkäykset kun olin ostanut tindergoldin :D Mun isällä onneks naisystävä niin toivottavasti ei sinne sen tarvii eksyä
Kyllä ne 60 vuotiaat ovat ei-nuorekkaita. On mahaa ja vetäytyvä hiusraja. Miehet sanovat olevansa nuorekkaita koska oikeasti haluavat itseään nuoremman naisen, 60 vuotias etsii 40 vuotiasta hyvin säilynyttä hoikkaa ja sporttista naista ja se 50 vuotias etsii 30-35 vuotiasta lapsetonta naista.
Lähes kukaan miehistä ei ota oman ikäistä naista, vaan ikähaarukka on aina valittu nuorempaa naista kohti
Suurin osa varattuja. Lähes 100 % vapaista tuossa ikäluokassa alkoholisteja/pershäröjä/mt-ongelmaisia. Kiitos ei.