Meneekö Hirviniemi-cancelointi jo liian pitkälle?
Sehän on jo hakeutunut hoitoonkin...
HS: Aku Hirviniemi ulos elokuvasta: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010029022.html
Kommentit (1490)
Vierailija kirjoitti:
Ei Akusta todellakaan olisi minnekään Ukrainaan lähtijäksi. Sillähän ( se => sika) "hajoaisi" siellä loppukin
aivokapasiteetti. Eihän hänellä kestä pää nyt kun pitäisi kantaa vastuu omista tekemisistään eli nuorten
naisten kiusaamisesta. Varsinainen vastuun pakoilija ja sairauslomalla oleileva rotta!
Tuskinpa vain on myöskään ihmisestä joka hajoaa jo siitä että Hirviniemen ig on pois.
Älkää nyt naurattako ihmisiä! Ei Akussa olisi miestä lähtemään Ukrainaan.
Mr Aku tuskin jaksaa lentomatkaa business luokassa lomamatkalle Thaimaaseen. Niin "rikki" hän on naisten
kiusaamisesta ja vihaamisesta.
Kukaan tuskin kaipaa Akun instagramia ja sen sietämätöntä älykääpiöintiä. Firman piikkiin...
Ei ole mulla vielä aavistustakaan mistä häntä känslätään. Miten teitä ämmeja jaksaa kinostaa joku iltsikan klikbaitti-juttu?
Niin ja firman taloushan on kuralla niin kuin Akukin.
Ei kannattaisi kiusata ja vihata naisia!
Se on aina tätä samaa, kun otetaan joku hampaisiin. Jatketaan ja jatketaan, ei osata lopettaa haukkumista. Kaipa ihmiset kuvittelee olevansa parempia kun lyödään lyötyä
Hirviniemellä on ollut lukuisia tilaisuuksia parantaa tapansa. Aku se on vaan halunnut pitää hauskaa naisten
kustannuksella mistään normeista tai laista välittämättä.
Akun on lopultakin aika katsoa peiliin.
On ihan turhaa sääliä Akua. Niin paljon tuskaa hän on ihan itse aiheuttanut monelle naiselle!
Vierailija kirjoitti:
On ihan turhaa sääliä Akua. Niin paljon tuskaa hän on ihan itse aiheuttanut monelle naiselle!
Mitä ihmeen tuskaa on joissain härskeissä viesteissä? Ei maailma niihin kaadu. Ja kuinka paljon "ei julkkikset" miehet tekeekään tuota samaa. Inhottavaa toki, mutta pitää kasvattaa selkäranka ja sanoa vastaan
Ei julkkikset miehet tekee kamalampia asioita! Ei niistä puhuta , nainen yleensä hoitaa ongelman itse! Mies lentää roskakoppaan kaaressa töppäilyjensä kanssa.
Tämä uikuttaja nainen pilasi yhden ihmisen elämän totaalisesti ja hänen lastensa elämän. En ikinä voi hyväksyä tuollaista tekoa. Nukkuukohan tämä nainen yönsä hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä uikuttaja nainen pilasi yhden ihmisen elämän totaalisesti ja hänen lastensa elämän. En ikinä voi hyväksyä tuollaista tekoa. Nukkuukohan tämä nainen yönsä hyvin?
Varmasti nukkuu. Akun oma syy koko asia. Katsoisi peiliin ja pitkään.
Se nainen pilasi myös monen muun sivullisen ihmisen elämän ja työn!
Vierailija kirjoitti:
Se nainen pilasi myös monen muun sivullisen ihmisen elämän ja työn!
Mitä sitten? Missä noin on sanottu? Muussa kuin kieroutuneessa mielesessäsi?
Menee jo liian pitkälle, turhaa vatvomista. Näin naisena sitä mieltä siis. Ei minulla ainakaan ois ongelmia sanoa suorat sanat ja estää viestien laitto, jos tulis häiritseviä viestejä.