Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko espanja vaikea kieli oppia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
No ei tosiankaan ole .Kaikista tähän asti oppimistani kielistä helpoin. Oppinut olen laidasta laitaan sekä germaanisia romaanisia että slaavilaisia ja kelttiläistä kieliä. Jos muuttoa harkitset niin aloita kielen opiskelu HETI. Siis tänään eikä huomenna. Hae kirjastosta oppimateriaalia, tsekkaa onko lähiympäristössä spanskankielinen joku chileläinen tai bolivialainen, ota yhteyttä. Ja saa suus auki, meillä suomalaisilla on se vika että tuijotetaan liikaa kielioppiin. Uppsalassa suomalaiset, 8 vuotta kouluruotsia ei saaneet suutaan auki, iranilaiset 2 viikkoa Ruotsissa olleet selitti kahdella sanalla vaikka mitä. Ja puhu. Ja kuuntele. Kieli opitaan sillai että se tulee korvasta sisään ja sitte yks kaks se tulee suusta ulos.
Ja sitten maassa: mene paikallisten pariin, älä eristäydy johonkin Suomi-communityyn. Espanjassa on paikallisilla jo niin paljon tarpeeksi toisenmaalaisia ylimielisiä "mä oon rikkasta pohjoisesta" tyyppejä tulee jo korvista ulos. terveisin viides asuinmaa tällä hetkellä