Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut kanarialla kolme päivää jo.

Vierailija
03.12.2023 |

Täällä on  lämmintä ollut  +23 joka päivä. Voisin oikeastaan muuttaa tänne asumaan mutta ongelma on etten osaa espanjaa eikä nää täällä puhu englantiakaan niin paljoo joten töitä ei saisi varmaan ollenkaan kun en osaa paikallista kieliä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, loma. Kolmantena päivänä pakko avautua avllä. Vai avasitko avn, heti kun koneesta pääsit ulos? 

Ainakin minä kaipaan kommunikaatiota, kun matkustan yksin, ja av on osa sitä.

T. Ei ap

Vierailija
22/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 3 päivää sisällä. Ulkona liian kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoit matkasta?

Maksettiin 2700 euroa kaksi henkilöä. Me lähdetään tiistaina teneriffalle ja kotiin seuraavan viikon tiistaina.

Vierailija
24/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, loma. Kolmantena päivänä pakko avautua avllä. Vai avasitko avn, heti kun koneesta pääsit ulos? 

Olen eri, mutta kyllä minä surffaan netissä lomallakin. Ei sitä tekemistä ihan joka sekunniksi ole päivän aikana. 

Mä olin viikon etelässä. Mobiilidatankin sammutin koko viikoksi ja nautin maisemista ja elin siinä hetkessä. Taisin kerran katsoa viikon aikana kelloa puhelimesta. Ehkä mä oon vanhanaikanen ja osaan olla ilman puhelinta julkisissa paikoissa. Katselen maisemia. 

Niin minäkin, mutta jos päivässä on muutaman minuutin netissä, niin ei se todellakaan sitä tarkoita ettei eläisi siinä hetkessä, nauttisi lomasta ja katselisi maisemia. 

Uutisia, avtä, kaverien somepäivityksiä vai omat sen hetken loma kuulumiset? Mä en lomalla kaipaa yhtään noista. 

Vierailija
25/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 3 päivää sisällä. Ulkona liian kylmä.

No niin muuten minäkin, oho!

Tulee aika edulliseksi, eikä tarvitse sietää suomalaisia ryyppyturisteja...

Vierailija
26/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Ihanaa varmaankin ja lämmintä. Tuu vilkuttamaan meille tuonne

https://www.youtube.com/live/Ea48y09PuNc?si=TL03iHYTF7N1Swk_

Vierailija
27/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan oppii parissa vuodessa, varsinkin kielikoulussa menee nopeasti. Tutustut paikallisiin. Nauti siitä säästä ja muusta siellä, lopeta netissä höpötys. Sitä voit sitten tehdä taas kun tulet tänne jäiseen helvettiin, jossa on jo joulukuun alussa -15 asteen pakkaset etelässäkin... Itse lasken päiviä, kun pääsen muuttamaan täältä pois.

Vierailija
28/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uutisia, avtä, kaverien somepäivityksiä vai omat sen hetken loma kuulumiset? Mä en lomalla kaipaa yhtään noista. "

Uutiset luen joka päivä ja tsekkaan mitä tekemistä olisi lomalle, mutta kavereiden somepäivityksiä käyn vain kerran tai kaksi kertaa viikossa lukemassa kuten yleensäkin. 

Vierailija
29/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti et ole Kanarialla. Siellä puhutaan englantia tasan varmasti.

Vierailija
30/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan Puerto de la Cruzissa, huoneistohotelli Casablancassa. Huvittavaa, että hotellissa näkyy mm.tv1 ja tv2 ja Ruotsin, Norjan ja Tanskan tv. 

Casablancassa monta kertaa, polvivamman takia seuraavan kerran alakaupunkiin. Se ylämäki tai ne portaat! Ihanin paikka Kanarialla on Puerto de la Cruz.

Vierailija
31/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan Puerto de la Cruzissa, huoneistohotelli Casablancassa. Huvittavaa, että hotellissa näkyy mm.tv1 ja tv2 ja Ruotsin, Norjan ja Tanskan tv. 

Ne tulee ehkä VHS-nauhalta. Mitäköhän uutisten aiheina siellä on?

Vierailija
32/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suorat lähetykset tulee kuten saksalaisilla ja englantilaisilla kanavillakin. On eurosportit bbc1, bbc2, Welt jne. 

Vierailija
33/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suorat lähetykset tulee kuten saksalaisilla ja englantilaisilla kanavillakin. On eurosportit bbc1, bbc2, Welt jne. 

Me ei telkkaria katsota. Netissä ollaan näin iltaisin jos ei väsytä. 

Vierailija
34/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin äkkilähdön etelään mutta en saa kaveria mukaan.

Vierailija
35/35 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin äkkilähdön etelään mutta en saa kaveria mukaan.

No miksi et lähde yksin? Matkustan myös yksin ja silloin varaan puolipäiväretkiä ryhmän mukana ettei ihan yksin tarvitse koko lomaa olla. Noilla retkillä tutustuu sitten uusiin ihmisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän