Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehen liian hidas laukeaminen olisi ongelma?

Vierailija
03.12.2023 |

Voihan yhdynnän lopettaa jo ennen miehen laukeamista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se ongelma. Miehelläni kestää nykyisin ikuisuus ennen kuin laukeaa, ja minulla alkaa paikat olla jo tosi hellinä, ja haluaisin lopettaa viimeistään sen jälkeen kun olen saanut toisen orgasmin. Mutta jos lopetan siihen, on mies tämän jälkeen aivan myrtsinä marttyyrina joskus useampiakin päiviä. 

Vierailija
2/22 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se ongelma. Miehelläni kestää nykyisin ikuisuus ennen kuin laukeaa, ja minulla alkaa paikat olla jo tosi hellinä, ja haluaisin lopettaa viimeistään sen jälkeen kun olen saanut toisen orgasmin. Mutta jos lopetan siihen, on mies tämän jälkeen aivan myrtsinä marttyyrina joskus useampiakin päiviä. 

No eiköhän tuo nyt ole ihan miehesi asenneongelmasi, jos kiukuttelee siitä, ettet jatka kivuliasta seksiä. Voit lopettaa yhdynnän oman laukeamisesi jälkeen ja miehen voi tyydyttää sitten muulla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kiva sitten miehelle lopettaa kesken kun toisella puutuu paikat?

Vierailija
4/22 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kiva sitten miehelle lopettaa kesken kun toisella puutuu paikat?

No eiväthän kaikki naisetkaan saa orgasmia yhdynnässä ja silti sitä harjoittavat. Miten se nyt on maailmanloppu jos mies ei laukea?

Vierailija
5/22 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun sitten pitää tulla kaksi kertaa?  Pitäkää nyt hyvänen aika taukoja ettet tule heti kun siltä tuntuu.

Vierailija
6/22 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WTF taas!

Sunhan kuuluisi hoidella mies loppuun suihinotolla, jos itse olet tullut aiemmin. Tätähän te naiset täällä toitotatte, kun mies on lauennut ennen teitä.

Vierailija
7/22 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WTF taas!

Sunhan kuuluisi hoidella mies loppuun suihinotolla, jos itse olet tullut aiemmin. Tätähän te naiset täällä toitotatte, kun mies on lauennut ennen teitä.

Että ottaisin kullin suuhun kun siinä on mun omat mahlat. Ei hemmetti

Vierailija
8/22 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon miehiä, jotka haluaisivat lopettaa, kun naiselta ei tule ja sekös saa koko naissukukunnan raivon valtaan. 

Vierailija
9/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tuo nyt ole ihan miehesi asenneongelmasi, jos kiukuttelee siitä, ettet jatka kivuliasta seksiä. Voit lopettaa yhdynnän oman laukeamisesi jälkeen ja miehen voi tyydyttää sitten muulla tavoin.

Noin se toimiikin meillä, joskaan ei aina. Vaimoni laukeaa lähes aina ennen kuin minä, ja ei laukeamisensa jälkeen halua enää jatkaa yhdyntää. Usein, mutta (ikävä kyllä) ei aina, hän kysyy josko haluan hänen hoitelevan minut käsin tai suihinotolla. Aina haluaisin, mutta joskus vaimoni on vain niin raukeana ja toisissa maailmoissa orgasminsa jälkeen, että hän ei halua enää mitään seksiä vähään aikaan. Tuntuuhan se tosi hyvältä, että pystyy antamaan toiselle niin voimakkaan orgasmin, mutta kyllä sitä aina jää vähän kärvistelemään oman laukeamisen kanssa. Tuolloin turvaan yleensä oman käden apuun.

Vierailija
10/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se toimiikin meillä, joskaan ei aina. Vaimoni laukeaa lähes aina ennen kuin minä, ja ei laukeamisensa jälkeen halua enää jatkaa yhdyntää. Usein, mutta (ikävä kyllä) ei aina, hän kysyy josko haluan hänen hoitelevan minut käsin tai suihinotolla. Aina haluaisin,

mistä kumpuaa tällainen, että mies antaa orgasmin? Kyllä se naisen orgasmi on naisen omista avuista kiinni, mies on lähinnä statisti, ei mikään antaja. Ja kyllä, liian pitkät sessiot on totaalinen turn off.

Vierailija
11/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika raskasta, jos mies ei millään laukea. Mieluummin vähän aikaisemmin kuin tuntien jyystön jälkeen. On ollut sellainenkin mies, joka ei lauennut ollenkaan, paitsi oman käden kanssa. En siitä kiukutellut, kun ymmärsin että vika ei ollut minussa, vaan hänellä nyt oli vain vaikeuksia. 

Vierailija
12/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelma, jos mies on vähänkään paremmin varustettu. Puuduttaa, hajoaa limakalvot ja tulee kivuliaaksi. Lisäksi tuottaa hiivatulehduksia. Lisäksi menee kaikki maku kun menee työlääksi mieheltäkin. Intohimo on kaukana ja sitä kauemmas karkaa mitä pidempään jyystää. Vaimolta tullut pyyhkeitä heti jos laukeaminen ollut tiukassa.

Vierailija
13/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ongelma, jos mies on vähänkään paremmin varustettu. Puuduttaa, hajoaa limakalvot ja tulee kivuliaaksi. Lisäksi tuottaa hiivatulehduksia. Lisäksi menee kaikki maku kun menee työlääksi mieheltäkin. Intohimo on kaukana ja sitä kauemmas karkaa mitä pidempään jyystää. Vaimolta tullut pyyhkeitä heti jos laukeaminen ollut tiukassa.

Niin no, sitten se paneminen lopetetaan heti kun paikat alkavat olla helliä. Ei kai miehen nyt ole pakko laueta joka seksikerralla? Naisetkaan eivät.

Vierailija
14/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve naisella on tulla niin nopeasti, että paikatkin menee helliksi? Opettele kestämään pidempään. Eihän pikaisesta seksistä tule kuin paha mieli.

Vierailija
15/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kitkapinta siellä naisen värkkien puolella paljon ohuempaa ja herkempää limakalvoa kuin kalun iho, joten eihän se nyt kenellekään täysjärkiselle ole arvoitus, että kumman vehkeet hinkkauksesta ensin kuluvat puhki.

Se on varmaan jokaisen omassa valinnassa että haluaako tulla seksin aikana vai ei, mutta nimenomaan yhdynnässä tuleminen vaatii sen että se molemmille sopii. Mies voi aivan vaivattomasti tulla myös ilman penetraatiota, tai jos se penetraatiossa tuleminen on ehdoton ykkösjuttu, niin sekin on ok, kunhan pitää huolen siitä että on riittävän kiihottunut tullakseen kohtuullisessa ajassa. Tarvittaessa sitten vaikka vähän taukoa ja muunlaista hipelöintiä väliin. Ei tämä rakettitiedettä ole.

M54

Vierailija
16/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatte takapuoleen, niin mies laukeaa takuulla melko nopeasti.

Vierailija
17/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatte takapuoleen, niin mies laukeaa takuulla melko nopeasti.

Ei välttämättä toimi, kokeiltu on. Yritin kaikkeni miehen kanssa, jolla laukeamisongelma. Tyydytin käsin, suulla, yhdyntää kaikissa eri asennoissa, istuin kasvoille, tarjosin anaalia... Mutta ei vaan lauennut. Kaikki temput kokeiltiin ja mies oli hulluna minuun, ei ollut siitäkään kiinni. 

Vierailija
18/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon miehiä, jotka haluaisivat lopettaa, kun naiselta ei tule ja sekös saa koko naissukukunnan raivon valtaan. 

Valtaosa näistä miehistä vaan lopettaa välittämättä lainkaan saiko se nainen vai ei, kerta toisensa jälkeen. Mutta jos nainen tekisi saman niin sehän ei sitten käy. 

Vierailija
19/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkaria kehiin. Tietty jos fiilis loppuu, niin sitten on eri juttu.

Vierailija
20/22 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten nillitys on sitten huvittavaa. Jos mies ei tule naisen tahdon mukaan, niin vika on miehen. Jos nainen ei tule ajallaan, niin vika on edelleen miehen. Naisen logiikka on aukoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme