Kova ihonalainen patti
Minulle on ilmestynyt kaksi kivikovaa ja pientä (toinen on maksimissaan herneen kokoinen ja toinen hernettäkin pienempi) pattia ihon alle. Toinen oikealla hartiasta vähän lapaan päin ja toinen vasemmalla rintakehässä tai vasemman rinnan yläpuolella muttei tississä siis. Kivuttomia ja todella napakan kovia, pysyneet sen kokoisina missä ilmaantuivatkin eivät siis kasvaneet. Ihon pinta pattien kohdalta normaali ihon värinen ja vähän koholla. Mitähän voisivat olla? Lääkärissä en ole vielä käynyt mutta aikeissa on koska nuo häiritsevät. Kenelläkään vastaavaa ja mitä se oli? Puristaa niitä ei voi kun sitäkin kokeilin.. Auttakaa!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Se pitää käydä näyttämässä, mutta jos tavallinen kysta niin eivät välttämättä katso julkisella aiheelliseksi ruveta poistamaan pieniä alkuja, yksityisellä sitten.
Käy lääkärissä ilman muuta. Jos se ei johda mihinkään, mene yksityiselle. Ensimmäisestä käynnistä on hyvä olla dokumentti siltä varalta että kyseessä olisi hoitovirhe eli hoitamatta jättäminen. Mene ajoissa !
Mull on kaks sellaista jalkojen välissä, ne on kuulemma jotain kiveksii.
Vierailija kirjoitti:
Mull on kaks sellaista jalkojen välissä, ne on kuulemma jotain kiveksii.
Käy poistattamassa. Et niillä mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihme näitä "mikähän minulla on" arvuutteluketjuja.
Suunnilleen jokaisessa on ollut mahdollisuuksia 100 erilaista. Ei keskustelupalstan välityksellä pysty _mitään_ diagnosoimaan oikein.
No täällähän saa vapaasti keskustella mistä vain :D ja tuskin aloittaja mitään diagnoosia täältä on hakemassa. Itekki aina kyselen muualta ennen ku menen lääkäriin, se on tää suomalaisten uppiniskasuus :D
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen jokaisessa on ollut mahdollisuuksia 100 erilaista. Ei keskustelupalstan välityksellä pysty _mitään_ diagnosoimaan oikein.
Mites nää "korvaa Jonkin otsikon sana sanalla pieru" aloitukset 😂 yhtään sen fiksumpia?
Mitä tarkoitetaan tällä että patti liikkuu? Siis miten kuuluu liikkua.
Totta kai se on syöpä. Niin minäkin epäilen tuota ihottumaa kädessäni. Se ei suostunut katoamaan ja näytin sitä lääkärille. Sain kortisonivoidetta. Voin sitten veetuilla lääkärille että se olikin syöpä, joka ei parane kortisonivoiteella.
Lipooma melko varmasti . ne ob yleisiä
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitetaan tällä että patti liikkuu? Siis miten kuuluu liikkua.
Siis ettei ole kiinnittynyt alustaansa eli kudokseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin!
Nivelen lähellä voi olla ganglio eli hyytelörakkula.
Onko se patti glitoris? Tuleeko välillä kovaksi kun sitä hieroo ja imuttelee?
miulla kaks ihonalaista pattia
jalkovälissä
ihan siinä peniksen juuressa
Vierailija kirjoitti:
Lipooma.
LIpooma on pehmeä ja myötäilevä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se patti glitoris? Tuleeko välillä kovaksi kun sitä hieroo ja imuttelee?
On sulla naisen anatomia hallussa :D klitoris = patti? OK! :D