10kg pudotettu, 10kg jäljellä
Vielä 10kg jäljellä tavoitepainoon. Huomaan vain alkavani syödä enemmän ja painon pudotus on hidastunut. Miten saada motivaatio kohdalleen, etenkin näin jouluherkkujen aikaan?
Kommentit (39)
Mulla jää aina ne viimeiset kilot pudottamatta kun alkaa olla tavoite jo niin lähellä ja hyvä olla pienemmässä kropassa. Tsemppiä siis, ei ole antaa neuvoja!
Mieti, miten 10 kiloa sitten nykyinen painosi tuntui saavuttamattomalta unelmalta ja pim! Nyt olet siinä! Visualisoi samalla tavalla tulevaisuuteen lopullinen tavoitepainosi.
Vierailija kirjoitti:
Mitat?
168cm/73kg, vyötärö 83cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitat?
168cm/73kg, vyötärö 83cm.
Vain 10 jäljellä?? Ok.
Minulla12 pudotettua kiloa takana, 8 edessä. Syön nykyään vähemmän kuin ennen (ei mahdu) ja olen pääosin jättänyt turhat herkut pois enkä santsaa ruokaa. Paino putoaa nyt hitaasti, mutta tasaisesti, ja voin aivan hyvin ottaa joskus joulutortun tai pari piparia kahvin kanssa ilman, että se vaikuttaa painonpudotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla12 pudotettua kiloa takana, 8 edessä. Syön nykyään vähemmän kuin ennen (ei mahdu) ja olen pääosin jättänyt turhat herkut pois enkä santsaa ruokaa. Paino putoaa nyt hitaasti, mutta tasaisesti, ja voin aivan hyvin ottaa joskus joulutortun tai pari piparia kahvin kanssa ilman, että se vaikuttaa painonpudotukseen.
Mistä tiedät joulun jälkeisen painosi etukäteen?
Jos haluat pysyvän paino pudotuksen? Siloin ei olla dietillä.2 Henkilöä koko ijän ylipainoisia.Sairala olo aikana oivalsivat miksi siellä laihtuivat? Ottivat ruoka rytminä ja saman aikaan kotinsa söivät kuin sairaalassa syödään.Sairaalan ruokalistasta mallia .Näette sen itse netti ja kellon ajat. Pysyvän laihtumisen nälkään näkemättä,normaali painoisiksi saavutivat Toisella kesti 30 kg painoa pois.Kolme vuotta! Toisella kesti 40 kg.painoa pois 5 vuotta. Lisäsivät kävelyä päivitäin. Edelen syövät kelon mukaan ja kävelvät päivitäin.perhe saman rumpaan ja elämän pituisen matkaan kelotetun ruoka aikoihin.Ei välipaloja.Voit laihdutaa.Mutta lihot tupalsti kun lahdutuksesi ohi..Kenelekään ylipaino ei hetkessä tule.Joten se ei hetkessä lähde pois.
Älä turhaan panikoi, kyllä ne kilot tulee lopulta takaisin korkojen kera. Nimim. kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ap:lla vaikuttaa, joten ohjeesi ei sovi hänen tilanteeseensa.
Keho pitää kiinni talvivarastoistaan.
Sama tilanne, tsemppiä!
Äläkä välitä noista vääräleuka-apinoista.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne, tsemppiä!
Äläkä välitä noista vääräleuka-apinoista.
Miten aiot selvitä tavoitteeseen asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät joulun jälkeisen painosi etukäteen?
No en tiedä eikä ole tarviskaan. Olen jo syönyt joulutortun tai piparin silloin tällöin eikä paino ole noussut.
Kunhan tuo 8 kiloa lähtee alkukevään aikana. Eikä ole tarkoitus mitenkään mässäillä jouluna. Karkkia ja suklaata tai sipsejä en syö ollenkaan.
Juhli tätä välietappia!