Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Harmittaako, jos tämä hollantilainen skeittarikaunotar tulee joku päivä johonkin Suomen skeittiparkkiin skeittaamaan?

Vierailija
03.12.2023 |

https://www.youtube.com/shorts/nxZikel7xDg

Totuushan on, että jos niin käy, niin se on varma, ettei suomalaiset nuoret skeittaripojat saa katsettaan irti tuosta naisesta. Sterrellä on videoita siitä, kuinka on jo skeitannut melko monessa Euroopan maassa, joten sillä perusteella, voisiko joskus tulla Suomeenkin?

Katsokaapa IG-seuraajien määrää.

https://www.instagram.com/surfsterre

Viettää kohta 19-vuotissyntymäpäivää Googlen mukaan.

Sterreä sanotaan jo skeittauksen "Olivia Dunneksi"

https://www.outkick.com/sterre-meijer-is-the-olivia-dunne-of-the-skater…

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on jo sen verran ikää, että kannustavan lämpimästi suhtaudun nuoriin naisiin.

Vierailija
22/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vahtaat jotain 18-vuotiaita tyttöjä instassa? Onko Hirviniemi siellä toisessa päässä?

Miksei 18-vuotiasta saisi katsoa vaikka sillä silmällä? Täysin laillista, vaikka se palstamammaa harmittaisikin.

Paljon sulla on itse ikää? Jos olet lähemmäs 30 vuotta tai yli, niin olet sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisia kiinnostaisi ketä heidän teinipoikansa katsoo?

Vierailija
24/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vahtaat jotain 18-vuotiaita tyttöjä instassa? Onko Hirviniemi siellä toisessa päässä?

Miksei 18-vuotiasta saisi katsoa vaikka sillä silmällä? Täysin laillista, vaikka se palstamammaa harmittaisikin.

Itse olen kolmekymppinen mies, jolla riittää vientiä myös 18-vuotiaiden keskuudessa. Nämä ovat aikuisia naisia, jotka tietävät mitä haluavat. Ei heitä haittaa, päinvastoin. Jostain syystä vanhemmat rupsahtaneet naiset eivät tosin yleensä tykkää. Jännä juttu, eikö? No mutta ei heidän mielipiteistään tarvitse välittää, sillä en minä heitä deittailekaan, vaan nuorempia mimmejä.

Vierailija
25/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totta kai. Vietän kaiket päiväni Helsinki-Vantaan lentokentällä kytäten maahan saapuvia ihmisiä, ja sihisen aina vihaisena jokaisen kauniin naisen kohdalla.

Vierailija
26/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi minä 40v nainen olisin kateellinen. En kaipaa 18v poikien huomiota. Saan kyllä 25+ ikäisiltä sitä huomiota, vaikka en kaipaa sitäkään. Minulla on jo 30v mies, joka on myös ulkomaalainen ja todella komea. Ei mikään idän ihme, mutta silti joitakin Suomi poikia korpeaa. 

Vierailija
27/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittipaikoilla pyörii lapsia ja tuo tyttökin on hädin tuskin aikuinen. Nyt jotain rajaa näihin juttuihin. 

Vierailija
28/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeitata toi ei ainakaan osaa. Toivottavasti on edes jossain muussa hyvä.

Vierailija
29/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei harmita, mukava vaan jos nuoret miehet tuota naista mieluummin katselevat kuin minua, joka voisin olla heidän äitinsä 

Vierailija
30/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti antaa paljon hyvää näkyvyyttä suomesta seuraajilleen. Ja laittakaa rampit hyvään kuntoon ennen kun tulee :D

Vierailija
31/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos tuo suosikkiskeittari Tim Poolin mukanaan. Myssyt kunniaan!

Vierailija
32/32 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittaaminen on hyvä harrastus nuorelle. Ihan liikaa istutaan nykyään sisällä lihomassa.