Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ ikä ja tanssitunnit

Vierailija
03.12.2023 |

Näkyykö street, hiphop ja commercial adult tunneilla 50+ ikäisiä vai onko kaikki 20-30v tienoilla? Tiedän että asenne ratkaisee ja tykkään tanssia mutta samalla ujo, en haluaisi liikaa erottua joukosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt nelikymppisenä ihan perustunneilla (ei ollut tarjolla varsinaisia aikuisten tunteja), kun muut tanssijat olivat noin 15-20-vuotiaita. Kukaan teini ei katsonut kieroon eikä opettajatkaan. 

Todennäköisesti adult-tuntien osallistujat ovat pääosin pari-kolmekymppisiä, mutta sekaan mahtuu aina vanhempiakin. Pääasia on saada nauttia tanssin ilosta ja hurmasta, käy siis ihmeessä ainakin kokeilemassa tunteja niin näet millaista porukkaa niillä käy. 

Vierailija
2/3 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphop/street/commercial alkeistunneilla on oman perstuntuman mukaan vanhempia osallistujia, 20-30-vuotiaat ovat monesti jo harrastaneet tanssia nuorempana eli käyvät perus- ja jatkotason aikuisryhmissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit itse asiassa olla paljon parempi tanssija kuin samalle tunnille osallistuva kaksi-kolmekymppinen. Oletko ajatellut tätä puolta? Sekaan vaan reippaasti ja rohkeasti, tanssi on tosi mukava harrastus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi