Lue keskustelun säännöt.
50+ ikä ja tanssitunnit
03.12.2023 |
Näkyykö street, hiphop ja commercial adult tunneilla 50+ ikäisiä vai onko kaikki 20-30v tienoilla? Tiedän että asenne ratkaisee ja tykkään tanssia mutta samalla ujo, en haluaisi liikaa erottua joukosta.
Kommentit (3)
Hiphop/street/commercial alkeistunneilla on oman perstuntuman mukaan vanhempia osallistujia, 20-30-vuotiaat ovat monesti jo harrastaneet tanssia nuorempana eli käyvät perus- ja jatkotason aikuisryhmissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinä voit itse asiassa olla paljon parempi tanssija kuin samalle tunnille osallistuva kaksi-kolmekymppinen. Oletko ajatellut tätä puolta? Sekaan vaan reippaasti ja rohkeasti, tanssi on tosi mukava harrastus.
Olen itse käynyt nelikymppisenä ihan perustunneilla (ei ollut tarjolla varsinaisia aikuisten tunteja), kun muut tanssijat olivat noin 15-20-vuotiaita. Kukaan teini ei katsonut kieroon eikä opettajatkaan.
Todennäköisesti adult-tuntien osallistujat ovat pääosin pari-kolmekymppisiä, mutta sekaan mahtuu aina vanhempiakin. Pääasia on saada nauttia tanssin ilosta ja hurmasta, käy siis ihmeessä ainakin kokeilemassa tunteja niin näet millaista porukkaa niillä käy.