Sovittiin miehen kanssa ettei vietetä joulua mitä ihmettä laitan syötäväksi
Muita jotka ei vietä joulua, mitä syötte jouluna
Kommentit (51)
Paistan itselleni pari pihviä, ehkä kermaperunat tmv. kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Osta pakkaseen pitsoja etukäteen.
Perunamuusin kanssa vaihtelevasti lihapullia, lohta, savukirjolohta, nakkeja jne. Molemmille joulutorttu kahvin kanssa.Kaappiin mieleisiänne hedelmiä niin ettei kesken lopu. Osta ruokia, joista tykkäätte.
Ilmeisesti miehesi haluaa välttää turhaa touhotusta ja haluaa vain rentoutua.
Ap rentoutuisi parhaiten, jos mies hoitaisi joulun ajan ruuat suunnitteluineen, ostamisineen ja valmistamisineen.
Mitäs ihmettä te söisitte huomenna? Entä ylihuomenna???
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus arkiruokaa tietenkin. Jouluhan on tänä vuonna viikolla, joten jollei sitä vietä, elää kaiken järjen mukaan samoin kuin minä tahansa muunakin arkiviikkona. Jos töistä on vapaata, voi ajatella viettävänsä pidennettyä vknloppua.
Jouluaatto on tänä vuonna kylläkin sunnuntaina.
Miksi se just sun pitää tehdä ruuat? Miksei mies? Tai jos sinä haluatkin jouluruokaa, sano et mies miettii omat ruokansa ja tekee omat ruokansa. Itse en laatikoista luovu, ne on niin hyviä. Kukaan ei tule sanomaan mitä minä jouluna syön. Syön sitten vaikka pellillisen torttuja jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan itselleni pienen lanttulaatikon , porkkanalaatikon ja rosollin itselleni ja miehelle paistan vaikka pyttipannua . Sitten yhdessä illalla vaikka pitsaa ja leffan katselua .
Silti jouluun kuuluvia ruokia vaikka ette muka joulua vietä😅
Syökää mitä pakasteesta löytyy. Tulee tyhjennettäessä samalla. Joulun jälkeen alesta taas ostatte uutta tilalle. Joulunodotusta 🎅
Kuhan kekseit aloituksen. Normaali ihminen joka ei vietä Joulua, ei laita joulu ruokia. Ei tee asiasta numeroakaan.Laitaa sitä ruokaa mikä mene omasta kurkusta ales!Kysytkö joka viikon loppu täältä mitä ruokaa teen tänään,kun mies ei vie lounaalle edes viikon loppuna?
Pistät Youtubeen hakusanaksi "Joshua Weissman The Perfect Christmas Dinner" ja valmistat koko menun. Eivät ainakaan muistuta millään tavoin perinteisiä jouluruokia.
keltasta lunta jos vaan kelit sallii pidetään peukkuja
Osta pakkaseen pitsoja etukäteen.
Perunamuusin kanssa vaihtelevasti lihapullia, lohta, savukirjolohta, nakkeja jne. Molemmille joulutorttu kahvin kanssa.Kaappiin mieleisiänne hedelmiä niin ettei kesken lopu. Osta ruokia, joista tykkäätte.
Ilmeisesti miehesi haluaa välttää turhaa touhotusta ja haluaa vain rentoutua.