Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako hoitovapaalla tehty keikkatyö kotihoidontukeen?

Vierailija
04.01.2007 |

Onko olemassa joku raja minkä saa tienata ilman että vaikuttaa kotihoidontukeen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käydä vaikka koko ajan töissä ja saada ko. tukea.

Vierailija
2/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kela perii myös hyvin hanakasti omiaan takaisin, itse joudun maksamaan 400e takaisin viime kesän lomarahoista+ keikkatyöstä johtuen. no, oma moka kun en muistanut perua hoitolisää etukäteen!

itse perusosaan eikä ainakaan helsinki-lisään (muista kaupunkilisistä en tiedä) työnteko ei vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs oli se tuloraja että on oikeutettu hoitolisään?

Vierailija
4/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloraja riippuu perheen koosta ja vähenee asteittain tulojen noustessa kunnes tietyssä summassa loppuu kokonaan.

en muista rajoja ihan tarkkaan ulkoa mutta meillä on kolme lasta (joista tosin vain kaksi huomioidaan) ja mies tienaa laskennallisesti n. 2300e/kk. saatiin hoitolisää n. 120e/kk kun maksimisumma on 200e/kk. kun aloitin itse keikkailun ja tienaan 900e/kk (hoitolisä laskettu maksimin mukaan, usein tienaan huomattavasti vähemmän) niin hoitolisää tulee ruhtinaalliset 3e/kk...

jos perheessä on vain yksi lapsi niin sitten tulorajat on matalammat. kelan sivuilta löytyy taulukko josta summat selviää!

t. se joka oli joutunut maksamaan kelalle takaisin

Vierailija
5/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. toimittajana tai valokuvaajina työskenteleville ja muille luovan alan ihmisille on omat ohjeensa. Jos oikein olen ymmärtänyt saa tehdä oman alansa keikkaa sunnuntaisin? Siis freelancerina toimivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi