Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet treffit seuraavana päivänä?

Vierailija
03.12.2023 |

Onko tämä jokin uusi juttu että pyydetään ulos seuraavana päivänä edellisistä treffeistä??

Lopetin juuri edellisen suhteen miehen kanssa joka eteni nopeasti ja halusi sitouttaa, mutta ei itse sitoutunut.

Tapasin uuden miehen joka jo treffeillä kertoi olevansa ihastunut ja haluaisi tavata uudestaan seuraavana päivänä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko tämä koskaan olla hyvä merkki?

Vierailija
2/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sit parempi että se ei puhu sulle viikkoon eikä ole kiinnostunut mitä teet tai miten menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity vähemmän siihen mitä se mies mahdollisesti tuntee ja enemmän siihen mitä sinä tunnet. Kiinnostaako sua tavata? Jos kiinnostaa, mikä estää? Jos ei, tiedät mitä tehdä. 

Ihmiset kyllä osaa sabotoida kaikki mahdollisuutensa rakkauteen epäilemällä ihan kaikkea ja kaikkia. 

Vierailija
4/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Mutta kenellä on kalenterissa tilaa? Mulla on tyypillisesti lähiviikot aina kiinni. 

Vierailija
5/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä jos molemmille sopii ja haluavat nähdä uudestaan nopeasti. Ei kannata liikaa analysoida.

Vierailija
6/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity vähemmän siihen mitä se mies mahdollisesti tuntee ja enemmän siihen mitä sinä tunnet. Kiinnostaako sua tavata? Jos kiinnostaa, mikä estää? Jos ei, tiedät mitä tehdä. 

Ihmiset kyllä osaa sabotoida kaikki mahdollisuutensa rakkauteen epäilemällä ihan kaikkea ja kaikkia. 

Tietysti epäilen koska minua on satutettu pahasti ja tämä vaikuttaa samanlaiselta tilanteelta! Ymmärrätkö tunteita ollenkaan.

En kysynyt neuvoa pitäisikö suhdetta jatkaa.

Kysymys otsikossa.

Vierailija
7/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin pitää parit tutustumistreffit sitä nopeammin pääsee pukille

Vierailija
8/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti epäilen koska minua on satutettu pahasti ja tämä vaikuttaa samanlaiselta tilanteelta! Ymmärrätkö tunteita ollenkaan.

Kysymys otsikossa.

Siis ensimmäisessä kommentissa on kysymys muotoiltuna oikein.

Vierailija
10/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys otsikossa.

Ja minä vastasin. Vai oletko liian traumatisoitunut tapailemaan saati rakastumaan ollenkaan? Olisiko terapeutti oikea osoite?

Vierailija
11/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan paljaalla anna.

Vierailija
12/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys otsikossa.

Ja minä vastasin. Vai oletko liian traumatisoitunut tapailemaan saati rakastumaan ollenkaan? Olisiko terapeutti oikea osoite?

En ole traumatsisoitunut, minusta tämä on vain outoa.

Vierailija
13/13 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio om yleensä valitettavasti oikeassa. Voithan silti katsoa tuleeko tuosta mitään. Ehdota tapaamista vaikka viikon päähän ja katsot miten mies suhtautuu. Tuleehan tuollaisesta väkisinkin aika epätoivoiset vibat ja onko miehellä mitään omaa elämää... No, ei voi tosiaan tietää kun olette vasta kerran tavanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi