Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en lapsiani rokotuta!

Vierailija
03.01.2007 |

Se on tarpeetonta - jotain kurkkumätää hän ei saa suomessa koskaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten päätösten seurauksia sitten itketään, kun lapsi saa esim. tuhkarokon jälkitautina aivokalvontulehduksen ja vammautuu tai kuolee. EI se kansanterveyslaitos niitä ilkeyttään suosittele. Siellä oikeasti joku TIETÄÄ, ei lue netistä epämääräiriä urbaanilegendoja.

Vierailija
2/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni sai vauvana hinkuyskän, ei ehtinyt saada rokotetta. Oli kuukauden sairaalassa, ruokittiin nenä-mahaletkulla. Oli niin sairas ja hoidot todella ikäviä, liman imeminen kurkusta ja nenästä letkulla ei ollut hauskaa katsottavaa. Lisähappea ja kortisonia annettiin maskilla. Ei paljon puuttunut, että henki olisi mennyt.

Että onnea vain valitsemallasi tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joudutte lääkäriin haavojen tms. kanssa.

Vierailija
4/7 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tauteja voi saada ihan suomalaisiltakin... ei aina tarvitse olla " maahanmuuttaja" ...

En tajua tuollaisia idiootteja, jotka jättää rokotuttamatta lapsensa. Juuri siksi tietyt taudit on vähentyneet maailmasta radikaalisti, koska on kehitetty rokotteita.

TAMPIO!

Vierailija
5/7 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitte muuttaa jonnekin maahan missä ei ole samanlaista rokotusohjelmaa käytössä, ihan vaan onneanne kokeilemaan.

Vierailija
6/7 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemalla ÄÄLIÖ!

Tiedätkö miten isorokko saatiin hävitettyä maailmasta, entäs millä polio on vähentynyt todella minimaaliseksi esiintyvyydeltään? Ihan pyhällä hengelläkö ne saatiin katoamaan ja häviämään?

Hoh-hoijaa onneksi en ole neuvolantätisi joka " saa" kuunnella sinua ja sinun vannotusta rokotteiden pahuudesta.

Vierailija
7/7 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi V***U tollaisia idiootteja. Olen täysin samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa aiheesta.

Muista kertoa sitten lapsellesi heti kun hän oppii asioista jotain ymmärtämään ettei häntä ole rokotettu. Ehkä häntä kiinnostaa ulkomaanmatkailu vaikkei se sinua äitinä kiinnostaisikaan. Ehkä hän haluaa lähteä vaihto-oppilaaksi tai au pairiksi jonnekin. Toki hän voi ne rokotukset käydä sittenkin itse hankkimassa, mutta siihen asti sinä olet hänen elämästään vastuussa. Toivottavasti hän ei sinun typeryytesi takia sairastu vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän