Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtä asiaa en nykyhallituksesta ymmärrä

Vierailija
02.12.2023 |

Luulisi, että epävarmoina aikoina yritettäisiin tehdä edes jotakin sen eteen, että kansa pysyisi yhtenäisenä ja haluaisi tehdä kaikkensa tai edes jotakin maamme eteen kriisitilanteissakin.

Mutta hallitus vain repii ja pilkkaa ja haluaa saada osan kansasta nöyryytettyä niin, että ihmisillä ei olisi enää mitään omanarvontuntoa. En usko, että tuosta väestä tai heidän läheisistään moni kokisi Suomea enää puolustamisen arvoiseksi, jos tällä menolla jatketaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kyse ei ole vain pahuudesta vaan jotkut ovat vain niin yksinkertaisista.

Vierailija
2/6 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aitoa yhtenäisyyttä sellainen, jonka ehtona on se, että saa valtiolta ilmaista rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi avata tuota ajatteluasi reippaasti.

Itse näen että ihmisiä patistellaan inhotavasti otamaan enemmän vastuuta elämästään ja tuloistaan. Tunnustan itse olevani yksi joka on hyötynyt viime vuosien hövelistä asumistuesta joka mahdollistanut hengenvetämisen kokopäivätyöstä.

Tottakai yhtälö on avoin ja voi epäonnistua. Saattaa olla että nykyinen linja on tyyppiä shokki, kylmä suihku liian monelle. Silti ydinkysymys on se, miten saataisiin ihmiset luovemmiksi asenteiltaan. En itse näe että vasemmisto vapauttaa mihinkään, päin vastoin: sen maailma passivoi jsa tuottaa uhriutumista, MIkä taas hyödyttää heidän politiikkaansa.

Samoin epäisänmaallisuus on itselleni täysin käsittämätöntä. Jo tuo yksistään on sellainen arvo missä mietin poliittisen suunnan. Tulkoon sitten vaikka henk koht takkiin. Jokainenhan nämä joutuu itse pohtimaan. Toisten mielestä Suomen peli on takuulla jo hävitty eikä maallamme ole mtn erityistä itseisarvoa koskaan ollutkaan.

En ajatellut kuulua näihin ihmisiin vaikka sitten joutuisin järsimään pettua. Ehkä sen kuitenkin kestää.

Vierailija
4/6 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Purra ottivat nyt 1000 maahanjuhlijaa itärajalta Suomeen. Hekö sitten maksavat niitten elämisen?

Vierailija
5/6 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa hallitus on jakanut kansaa kahtia? Oppositio on hoitanut sen puolen.

Vierailija
6/6 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkäs saadaan työpaikkakiusaaminen kuriin? Olisi varmasti töihin tunkua kun ilmapiiri työpaikoilla muuttuisi aikuismaiseksi ja terveeksi.