Olen haahuillut koko elämäni määrättömästi. Läheisen kuolema sai aikaan sen että nyt täytyy elää. Mistä aloitan?
Olen haahuillut. Seurustellut mutta väärien ihmisten kanssa. Sellaisten jotka "kelpuuttaa" minut joka onkin ollut typerää sillä olisin monella saralla ansainnut parempaa.
Olen hävinnyt itseäni niin valtavasti että olen heittänyt tulevaisuuden ja perhehaaveet roskiin. Opiskellut olen vain sellaisiin ammatteihin jotka työllistää. Töitä riittää. Mutta olen masentunut sittemmin.
Juon ja poltan. Elän kuin minulla ei olisi hyvää tulevaa. En oli välittänyt itsestäni.
Nyt kun läheinen ihminen menehtyi niin se avasi silmät toden teolla. Haluan muuttua, elää omanlaistani elämää. Hankkia miehen, myöhemmin ehkä lapsia. Hyvän työpaikan. Erityisesti lopettaa päihteet ja päämäärättömyyden. Liikkua ja nauttia elämästä.
Haluan lopettaa haahuilut. Olen vielä suht nuori (29v.) Ja nyt olisi aika muuttaa suuntaa. Haluan alkaa elämään oikeasti.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitä valitsisi henkilö joka rakastaa itseään? Kysy tätä.
Tämä juuri.
Uskomatonta miten yksi kuolema voi niin avata silmät. Yhtäkkiä elämään tuli päämääriä ja arvostusta. On tavallaan tunne että on pakko nyt jatkaa elämää ja elää sitä itselleen hyväksi eikä niin että mahdollisimman nopeasti "pääsee" hautaan. Jopa oma masennus katosi. En halua enää kuolla vaan aidosti elää. Aika outoa mutta niin kävi. Haluan elää paremmin ja omaa elämääni.
Ensin lopetan tupakoinnin ja juomisen kokonaan. Sitten liikunta.
Ap
Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä valitsisi henkilö joka rakastaa itseään? Kysy tätä.
Tämä juuri.
Uskomatonta miten yksi kuolema voi niin avata silmät. Yhtäkkiä elämään tuli päämääriä ja arvostusta. On tavallaan tunne että on pakko nyt jatkaa elämää ja elää sitä itselleen hyväksi eikä niin että mahdollisimman nopeasti "pääsee" hautaan. Jopa oma masennus katosi. En halua enää kuolla vaan aidosti elää. Aika outoa mutta niin kävi. Haluan elää paremmin ja omaa elämääni.
Ensin lopetan tupakoinnin ja juomisen kokonaan. Sitten liikunta.
Ap
Loppujen lopuksi kyse on läsnäolosta. Elämä on hetkiä, jotka lipuvat ohitse. Niissä pitää olla mukana hereillä. Ohimenevää kaikki lopulta.
Aloita uusi elämä ilman päihteitä, liiku, hanki harrastus, sitä kautta uudet ystävät.
koskaan ei ole myöhäistä.
tsemppiä 🍀
Otat itsesi vihdoin tosissaan. Se on hyvä juttu. Sen kun pidät mielessä niin olet oikealla tiellä. Ulkopuoliset ei voi kertoa mikä on juuri sinulle oikein ja hyväksi vaan viisaus löytyy sinusta itsestäsi. Paitsi tietysti itsestään selvyydet eli päihteet pois jne.
Olet vielä hyvin nuori ja voit kokea vaikka mitä. Mieti että teet joka päivä jotaib pieniä juttuja kohti omia tavoitteita
En mitään niin huonoa ettei jotain hyvääkin. Löydät nyt tärkeän suuntasi elämään mitä olet etsinytkin.
Ei tätä osaa selittää. Olin aivan itsetuhoinen ja huonona. Olin varma että en enää selviä tästä elämästä.
Sitten tämä hyvin rakas ihminen menehtyi. Näin sen kaiken niin läheltä. Sitten tajusin yhtäkkiä että nyt eletään. Elämme nyt. Minun on alettava hommiin ja tehdä elämästä hyvää. Kuin taikaiskusta se meni päähäni ja päätin että nyt loppuu tämä turha haahuilu vaan nyt elän elämää eteenpäin ja omaani välittämättä muista. Siis väitän muista mutta en niin että hukkaan oman elämäni. Kaikki vaan avautui.
Haluan elää pitkään, tehdä töitä ja rakastaa.
Tätä ennen halusin vain kuolla ja kadota. Nyt se ei tule enää kysymykseenkään. Haluan elää, mennä eteenpäin ja saada uusia kokemuksia, rakastaa jne.
Ap
Asu ulkomailla eri maissa muutama vuosi! Rikastuttaa sinunkin elämää. Ei ole vaikea hankkia töitä ukomailta paikan päällä.
Valaistuit. Ymmärsit, että elämän tarkoitus on elää. Ei odottaa sen loppumista.
Onnea. Tämä taitaa olla elämäsi käännekohta. Vilpittömästi toivotan sinulle hyvää jatkoosi.
Mitä oikeasti haluat elämältä?
Tee lista unelmistasi/haaveistasi.
Sitten ala toteuttaa niitä.
Jumala on antanut sinulle elämän. Ota vastaan Jeesua elämääsi ja saat vakuuden paikasta paratiisiin, kun henkesi irtautuu ruumiistasi. Mikään muu kuin yhteys Jeesukseen ja usko anteeksiantamukseen ja parannukseen ei voi tyydyttää sinun henkistä olemustasi.
Elämä on matka,jokainen hetki on tärkeä.
Tee parhaasi luodaksesi tästä päivästä hyvä muisto eilisestä.
Lähde Ukrainaan