Miks täällä on niin paljon vihaisia kommentoija?!
Missä on ne mukavat hyväntuuliset keskustelut? Mikä pistää niin vihaksi, että toisia kommentoija pilkataan ja mollataan?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Koska reaalimaailmassa ei voi sanoa oikeita mielipiteitään monestakaan asiasta, jos haluaa pitää yllä sosiaalista elämää. On pakko pitää kulissia yllä.
Höpsis. Minä valitse seurani niin, että ihminen voi turvallisesti näyttää tunteensa eikä siitä rangaista. Se on melko harmitonta, jos ihminen ilmaisee itseään kielellisesti eikä tartu kirveeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä tuollaiset jeesustelijat joilla ei ole muuta elämänsisältöä kuin vinkua toisten sanomisista, miksi ei ole kivapuhetta, miksi. En täälläkään tykkää toisia mollaavista jutuista, mutta ärsyttävämpää on, jos joku yrittää pistää sädekehän oman päänsä päälle osoittelemalla toisten sanomisia ja leikkimällä parempaa ihmistä, kun ei koskaan kirjoita mitään ikävästi. Ne samat ihmiset sitten mölöyttelee puhumalla vaikka mitä pskaa, negatiivisuutta tai ikävyyksiä muista. Niin se yleensä menee.
Ymmärrän pointtisi, enkä itsekään tykkää sädekehä tyypeistä. Tuolla kuitenkin tylytetään ihan harmittomia kommentteja jotenkin tyyliin "pitikö sinne itsensä tunkea, törppö" ja en vaan ymmärrä tuo laista pahantahtoisuutta.
Ei täällä enää voi keskustella, tietyt mt-tapaukset tulevat jokaiseen ketjuun räyhäämään.
Palsta on täynnä miesvihaajia. M28
Vanhemmista ketjuista löytää usein kiinnostavia ja ihan ystävällismielisiä keskusteluja. Nykyisissä on valtavasti vihamielisyyttä ja henkilöön käyviä ilkeyksiä.
Harvemmin tulee edes luettua enää, tulee vain ikävä olo näistä. En tiedä, miksi ilkeämielisyys ja kiukku on näin tulenpalavaa.
Vierailija kirjoitti:
Palsta on täynnä miesvihaajia. M28
En usko, että kysymys on siitä, tuntuu, että jotkut niistä mollauksista on miehen käsialaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että se on se 1 trolli kuka kylvää niitä naistenhakkausjuttujaan, Ukrainapropagandaa ja muutenki oikeestaan kaikki turhat provot
Itse laitan sille tulikivenkatkuiset palautteet silloin kun ansaitsee. Harvoin kukaan muu ansaitsee yhtä tiukkaa palautetta. Trolli aiheuttaa ihan omilla jutuillaan sen, että naiset suuttuu tai naisia sapettaa. Jos haukkuu naisia, ei ne silitä päätä.
Eikö trollaamisen pointti ole juurikin saada porukka hermostumaan? Pahinta trollille on jättää huomiotta.
Totta, että se on huomionkerjäämistä. Pointti oli vaan, se että mulla itselläni ei ole tarvetta eikä haluakaan viljellä kivapuhetta aina ja kaikkialla. Jos joku käyttäytyy huonosti, en sitten sano tai kirjoita kivasti. Reagoin tila
Jos reagoit, sekin on trollille energiaa, energiaa, mitä sinä hänelle annat. Ignore, se kiukuttaa trollia!
Vierailija kirjoitti:
V*tutta kaikki ja jos olisit täällä, saisit käkättimeesi!
Tapa ittes niin loppuu vidudus.
Ne voivat huonosti. Niille ei kannata vastata.
Tänne on tullut miehiä. Palsta on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmista ketjuista löytää usein kiinnostavia ja ihan ystävällismielisiä keskusteluja. Nykyisissä on valtavasti vihamielisyyttä ja henkilöön käyviä ilkeyksiä.
Harvemmin tulee edes luettua enää, tulee vain ikävä olo näistä. En tiedä, miksi ilkeämielisyys ja kiukku on näin tulenpalavaa.
Tämä juuri! Juuri nuo henkilöön käyvät ivailut tekevät pahan olon itsellenikin!
Täällä on kitkeriä vanhojapiikoja jotka ei oo saaneet munaa koskaan/vuosiin, siksi!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kitkeriä vanhojapiikoja jotka ei oo saaneet munaa koskaan/vuosiin, siksi!
En usko tuohonkaan. Joitakin sellaisia tietenkin voi olla, mutta ei niitäkään määräänsä enempää ole. Tai sitten heidän täytyy kommentoida tänne koko ajan ja aina vuorokauden ympäri. Ap
Tommi Tabermanin lähdön jälkeen on kaikki mennyt persiilleen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tuon sanoit, niin täytyy myöntää, että saatat olla oikeassa! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että se on se 1 trolli kuka kylvää niitä naistenhakkausjuttujaan, Ukrainapropagandaa ja muutenki oikeestaan kaikki turhat provot
Itse laitan sille tulikivenkatkuiset palautteet silloin kun ansaitsee. Harvoin kukaan muu ansaitsee yhtä tiukkaa palautetta. Trolli aiheuttaa ihan omilla jutuillaan sen, että naiset suuttuu tai naisia sapettaa. Jos haukkuu naisia, ei ne silitä päätä.
Eikö trollaamisen pointti ole juurikin saada porukka hermostumaan? Pahinta trollille on jättää huomiotta.
Totta, että se on huomionkerjäämistä. Pointti oli vaan, se että mulla itselläni ei ole tarvetta eikä haluakaan viljellä kivapuhetta aina ja kaikkialla. Jos joku käyttäytyy huonosti, en sitten sano tai kirjoita kivasti. Reagoin tila
Jestas miten hieno ihminen. Opettaja-valistaja.
Osa on Venäjän röllejä, joiden työnä on luoda eripuraa ja tyytymättömyyttä suomalaisten keskuudessa. Mediakritiikkiä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun maailmani hajosi Adolf Ernhroothin ja Jörn Donnerin vaihdettua hiippakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Totta, että se on huomionkerjäämistä. Pointti oli vaan, se että mulla itselläni ei ole tarvetta eikä haluakaan viljellä kivapuhetta aina ja kaikkialla. Jos joku käyttäytyy huonosti, en sitten sano tai kirjoita kivasti. Reagoin tilanteeseen sopivalla tavalla siinä mielessä, etten palkitse huonosti käyttäytyvää millään kivapuheella.