Haluatko kiihottua pitkän kaavan mukaan vai spontaania seksiä mielummin?
Haluatko viritellä tunnelmaa pitkin päivää ja nauttia kiihottuneena olosta pidempään ennen seksiä vai haluatko spontaania seksiä ilman, että tiedät mitä on luvassa esim illemalla?
Itse tykkään lähetellä naiselle vihjailevia viestejä päivällä ja tykkään myös saada vihjailevia tai vaikka vähän suorempiakin viestejä. Hirveet himot jo valmiiksi sitten kun päästään tositoimiin. Toimii myös naiselle hyvin lämmittelynä
m36
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Näin se toimii, kunnes nainen illalla toteaa, että koiran kynsi katkesi, eikä nyt huvita.
Saat ilmeisesti iloa tuon katkeruuden levittämisestä?
Jos sais valita ni viritellä tunnelmaa pitkin päivää. En jaksa alkaa arpomaan saako seksiä illalla vai ei ja jos sitä alkais miettimään ni ei kyllä halut katoaa ja sitä paitsi illalla ei välttämättä jaksa enää herätellä haluja minkään pitkän kaavan mukaan ainakaan. Jos ei haluja näytä ennakkoon niin sit pitää olla ilman. Siinä mielessä toi viestittely toimii, että tietäis myös toisen haluavan ja olevan kiinnostunut ja pääsee just siihen tunnelmaan.
Spontaani seksi vaikka päivällä toimii joskus, mutta harvoin mahdollista lapsiperheessä.
Miehelle sanoin, et laittais viestejä sillon ku itellä tekis mieli tai haluais eikä vaan mun mieliksi ni hiljasta ollu sen jälkeen. Senpä takia meillä on useimmiten nykyisin spontaania seksiä dildon kanssa ja jos tunnelmaa haluaa viritellä ni aukaisee vaikka po.rnhubin.
N47
Pitkän kaavan mukaan olisi ihanaa, en edes muista milloin sitä on ollut viimeksi.
Minä tykkään myös eniten pitkän kaavan mukaan virittelystä, vaimo taas haluaisi suoraan asiaan ja päätyyn asti siinä kohtaa kun seksiajatus mieleen pääsee. Virittelyt menee siis niin että lähinnä itse itseäni saan viritellä, mutta silloin kun ollaan eri suunnilla, niin tulee tilaisuus vähän kiusoitella seksiviesteillä ja kuvilla.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se toimii, kunnes nainen illalla toteaa, että koiran kynsi katkesi, eikä nyt huvita.
Realismi auttaa välttymään turhilta pettymyksiltä.
Kumpikin käy vallan mainiosti! En halua valita vaan haluan molemmat.
N35
Varmaan suurimmalle osalle käy molemmat, mutta kun piti valita kumpi mielummin.
Meillä mennään kalastajan kaavalla : liikkuuko kala, käykö pyydykseen.
molemmat käy yhtä hyvin. seksi on kivaa ja joskus jaksaaaa nuolla pillua vaikka tunnin yhtä menooo toisin pikapano takaapäin vaikka pöytää vasten muutama minuutti täyttä vauhtia ja kovat orgasmit molemmille on ihan mahtavaa M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tätä kirjoittanut mutta saman kokenut karvaasti niin monta kertaa. Lähes poikkeuksetta jos jostain todella kummallisesta syystä onnistuu viritellä tunnelmaa hyvissä ajoin niin 99% niistä päättyy juurikin johonkin vastaavaan juttuun. Vaimo lähtee viemään roskia, mitä ei juurikaan tee mutta nyt lähti ja matkalla naapuri katsoi omituisesti, eikä nyt huvita.
Pitkän kaavan mukaan ehdottomasti. Joskus sitä on tullut tehtyä parisuhteessakin, mutta harvakseltaan. Nykyään sinkkumiehenä sitten tykkään tyydytellä itseäni hitaasti ja kasvattaa kiimaa päivien ajan. Jatkuva panetus laittaa jotenkin niin hyvälle tuulelle ja antaa ihan erilaista nautintoa kuin mitä saisin, jos vaan runkkaisin/panisin halut pois sitä mukaa, kun niitä ilmenee. Sellainen olisi hirveän tylsää.
Pitkillä lämmittelyillä saisi minun kiiman asteen taivaisiin. Nopealla toiminnalla minulla on yleensä (ei ihan joka kerta, joskus haluan itsekin vain munaa sisään) ongelmia kostua riittävästi. Olen yrittänyt tämän miehelle sanoa, vaihtelevalla menestyksellä muistaa ja malttaa himmailla ja keskittyä minuun ja nostaa tunnelmaa ennen yhdyntää.
Jos toisesta näkee että kiire olisi panemaan mutta viritellään nyt rouvaa, niin ei se pitkä kaava silloin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän kaavan mukaan olisi ihanaa, en edes muista milloin sitä on ollut viimeksi.
Naisen mieli on niin ailahtelevainen, ettei pitkiin lämmittelyihin enää viitsi ruveta. Eri asia, jos nainen itse viitsiii vaivautua, mutta taitaa olla turha toive.
Välillä se spontaani on kivaa ja sitäkin haluan, mutta kyllä mieluummin pitkän kaavan mukaan. Se odottaminen on iso osa kiihottumista. Mieheltäni toivoisin kyllä enemmän seksiviestejä.
Kun minua ei tarvitse kiihottaa minkään pitkän kaavan mukaan, menen nollasta sataan kuin kylpyhuoneen vaaka. Pitkissä jahkailuissa alan helposti väsyä ja kyllästyä odottelemaan miestä, joka mehustelee kohta-kohta -ajatuksilla, jotka ehkä ovat hänelle mukavampia kuin itse yhdyntä.
Tällaiselle yliajattelijalle spontaani tekis hyvää. Hetkeen tarttuminen ja nauttiminen just silloin kun tekee mieli. Ainiin mut hups, se mies vaan puuttuu.
en.
en hakua!
olen a-seksiaalinen.