Aleksi, 29, on myynyt seksiä kahden vuoden ajan. Vaimon selän takana puuhastelevat heteromiehet ovat hänelle tärkeä asiakasryhmä.
Tyypillinen asiakkaani on keski-ikäinen, tavallinen perheenisä.
Kommentit (62)
Alexi eli ei ole suomalainen.Homot tänne pakkaantuu.
Aika toivoton saa olla jos miestenvälisestä seksistä maksaa. Grindrin kautta saa panon ovelle jopa alle tunnissa ja IHAN ILMAISEKSI.
Vierailija kirjoitti:
Alexi eli ei ole suomalainen.Homot tänne pakkaantuu.
Alexit ovat Alexandreja. Arvaatte mistä ilma änsuunnasta
Ihanaa! Helppoa rahaa kaikille. Suomi lähtee nousuun, kun lähihoidetaan ja hoidellaan rahaa vastaan toinen toisiamme. Lisää tämmöistä.
Off topic
Kuin luin artikkelin lehdestä oli mainos Maija Vilkkumaasta.Olin ihan täysin sitä mieltä että tuo Vilkkumaa oli yksi näistä pojista! Ihan miehen näköinen naiseksi pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Aika toivoton saa olla jos miestenvälisestä seksistä maksaa. Grindrin kautta saa panon ovelle jopa alle tunnissa ja IHAN ILMAISEKSI.
Mielestäni se on eri asia. Seksityöntekijältä ostetaan palvelu. Panossa on kaksi jotka tyydyttää toinen toisiaan. Seksityöntekijälle voi sanella tarpeet ,eikä sitä tarvitse tyydyttää.
Mutta sääli ettei miehet kehtaa vaimoilleen tunnustaa olevansa bi-miehiä. Kuinka paljon eletään salailemalla?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Helppoa rahaa kaikille. Suomi lähtee nousuun, kun lähihoidetaan ja hoidellaan rahaa vastaan toinen toisiamme. Lisää tämmöistä.
Minulla meni kyllä jotain muuta nyt nousuun ;)
Vierailija kirjoitti:
Puppelipoikia.
Avaa mitä tämä.tarkoittaa? Kuka on tuommoinen ja mikä se on ja mistä sana tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppelipoikia.
Avaa mitä tämä.tarkoittaa? Kuka on tuommoinen ja mikä se on ja mistä sana tulee?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3801876/ketju/mita_tarkoittaa_puppelipo…
Sano mua REXIX! Uuh, aah, pruits!
Kyllä voi ihmiset olla sairaita! Tulispa maailmanloppu!
Miksi ei tänä päivänä voisi olla ihan avoimesti bi, tai homo, miksi pitää yhä herranvuonna 2023 esittää vaimolle heteroa?
Naiset, onko pahempi jos mies pettää miehen kanssa kuin jos pettäisi naisen kanssa?
Huuda sotilasarvoani! Huuda sotilasarvoani!
Vierailija kirjoitti:
Naiset, onko pahempi jos mies pettää miehen kanssa kuin jos pettäisi naisen kanssa?
Pitääkö tämmöistä edes kysyä? Pettäminen itsessään on huono juttu, mutta vielä lisäksi se, jos mies onkin kaappihomo ja vain hyväksikäyttänyt naista jonkun heterokulissiin rakentamiseen, tuhlannut naisen elämää siihen pahimmillaan vuosikymmeniä. Kyllä se on paljon huonompi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämmöistä edes kysyä? Pettäminen itsessään on huono juttu, mutta vielä lisäksi se, jos mies onkin kaappihomo ja vain hyväksikäyttänyt naista jonkun heterokulissiin rakentamiseen, tuhlannut naisen elämää siihen pahimmillaan vuosikymmeniä. Kyllä se on paljon huonompi juttu.
Ehkä homomies halunnut lapsia ja ottanut sitten poikavartaloisen naisen vaimokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä yksi näkökulma asiaan, mutta ei ainut.
Jos mies ei edusta naisten haluamaa arkkityyppiä eli jättipenis, yli 18cm, tuuheat hiukset tallella, lähes rasvaton vartalo, korkeat poskipäät, terävä leuka, valkoihoinen, pienet nännit, ei silmälaseja jne. niin mistään naisten ihailusta ei paljon kannata haaveilla.
Turhautuessaan elinikäiseen puutteeseen ja tarjolla olevaan lahnaseksiin osa miehistä alkaa eheyttää itseään biseksuaaliksi, jotta saisi oikeaa ihailua ilman neuvottelua ja diplomatiaa. Kyse on siis pitkäaikaisesta kehityksestä, jolloin mies edelleen potee ambivalentteja ja ristiriitaisia tuntemuksia homoilun osalta, mutta hänen elämänsä heterona on ollut jatkuvia torjuntoja, saman pikkupuolison puristamista rystyset valkoisena ja puolisolta saatavia torjuntoja.
Tunsin todella nuorena noitamaisen ruman naisen. Hän oli yksi rumimmista näkemistäni naisista ja hän kertoi minulle, miten joku mies "nuoli pilluani koko yön" ja hän oli pettynyt, kun kysyessä ilmoitin hänelle penikseni koon.
Siis edelliseen piti lisätä luku viisi eli yli 185cm.
Täytyy itse homona todeta, että paljon on tullut näitä "heteroina" esiintyviä miehiä, jotka on vaimonsa tietämättä seuranhaussa. Harmi, kun en ole kehdannut rahastaa näitä...
Ite homona oon miettinyt, että pitäiskö vastaavasti minun kokeilla naisen kanssa, kun se on jäänyt kokematta... Saattaisi olla jopa paljon hellempää ja solidaarisempaa kuin mitä näiden monien "hetero"miesten kans.
Puppelipoikia.