Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä ottaa entiseen säätöön yhteyttä?

Vierailija
02.12.2023 |

Onko järkeä ottaa entiseen säätöön yhteyttä? Oltiin kummatki liian nuoria sillon ku tavattiin. Jotenki tää kyseinen ihminen on edelleen mun mielessä vaikka siitä on jo useampi vuosi aikaa. Tuntuu että jään katumaan jos en ikinä kerro hänelle mitä hänestä edelleen ajattelen, mutta en osaa päättää olisiko se järkevää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkeä, mutta harvemmin sitä tunneasioissa käytetäänkään.

Vierailija
2/7 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Itse sain elämäni parhaan FWB suhteen vuosien takaisesta säädöstä. Kummatkaan ei haluttu toisistamme sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kertoa, tiedä vaikka samaa ajattelee sinusta ? Ja jos ei, mitä tapahtuisi ?

Vierailija
4/7 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap haluaisit kertoa hänelle? Senkö, että kaipaat häntä ja sinulla on tunteita vai sen, että haluaisit edelleen jatkaa seksisuhdettanne?

Mieti, millaisessa elämäntilanteessa hän on. Jos hän elää yksin, tuskin yhteydenotosta ja kertomisesta haittaa on. Jos taas hän on mennyt elämässään eteenpäin, riskinä voi olla, että asioita tulee monimutkaisia ja sotkuisia, mikä on harvoin hyvä alku millekään uudelle suhteelle. Erityisesti, jos siihen liittyy lapsia ja heidän vanhempiaan sekä riitaisa ero.

Nimimerk. itsekin mietin usein vuosien takaista säätöäni mielessäni, mutta tällä hetkellä aika ei ole sopiva.

Vierailija
5/7 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan päälle 20 v joten lapsia tai muuta sellaista ei ole, joten tuskin kertominen kauheasti sotkua aiheuttaisi

Vierailija
6/7 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on kielteinen. Vedätti minua vuosia sitten, oli silloin varattu, minä en. 

Pitkän ajan kuluttua oltiin kumpikin sinkkuja, ja otin tyhmyyksissäni yhteyttä. Vedätti ja kusetti tälläkin kertaa. Sydänsurusta toivuttuani, ja todellisen luonteensa nähtyäni, olin iloinen päästyäni eroon. 

Joskus mietin hänen nykyistä kumppaniaan. Satavarmasti huomaa haukanneensa suun täydeltä sitä paskaa, joka minuakin toki kiinnosti vuosia, mutta onneksi suojelusenkelini oli hereillä, ja tuli väliimme.

Vierailija
7/7 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota jos siltä tuntuu. Niinhän ne asiat selviää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi