Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö exän kanssa yhteyttä?

Vierailija
02.12.2023 |

Olemme eroamassa. Mies haluaisi että erosta huolimatta jatkaisimme yhteydenpitoa soittelemalla ja viestittelemällä. Ehkä joskus voisimme kuulemma nähdäkin. Jatkaisimme kavereina. Meillä ei ole yhteisiä lapsia eikä kavereita. En oikein tiedä miksi pitäisi vielä pitää yhteyttä eron jälkeen? Kokemuksia? 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan drama queenit liikkeellä. Normaalin parisuhteen päättyminen ei vaadi toisen blokkaamista elämästä pois. Rakkaussuhde loppuu, mutta ystävyys usein jää. 

Mielenterveyshäiriöisillä homma kuitenkin usein menee niin, että ensiksi toinen ihminen tylysti jätetään ja sitten hänet blokataan täysin.

Mikäs diagnoosi heillä on? Oletko sinä ainoa yhdistävä tekijä?

Kyllä sinä tiedät itsekin koska olet mielenterveyshäiriöinen. Yrität taas esittää vielä tyhmempää kuin oletkaan.

En ole kiinnostunut alemman tason miesten ajatuksista. Jäät ihan yksin.

Luulin aluksi, että vain esitit tyhmää, mutta sinähän oikeasti oletkin todella tyhmä. Elämäsi on takuulla raskasta jos edes ymmärrät tyhmyyttäsi.

Vierailija
42/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan drama queenit liikkeellä. Normaalin parisuhteen päättyminen ei vaadi toisen blokkaamista elämästä pois. Rakkaussuhde loppuu, mutta ystävyys usein jää. 

Mielenterveyshäiriöisillä homma kuitenkin usein menee niin, että ensiksi toinen ihminen tylysti jätetään ja sitten hänet blokataan täysin.

Mikäs diagnoosi heillä on? Oletko sinä ainoa yhdistävä tekijä?

Kyllä sinä tiedät itsekin koska olet mielenterveyshäiriöinen. Yrität taas esittää vielä tyhmempää kuin oletkaan.

En ole kiinnostunut alemman tason miesten ajatuksista. Jäät ihan yksin.

Luulin aluksi, et

Aha. Minäkin luulin että pilailit, mutta nyt näyttää siltä että sinulla ei ole argumentointitaitoja laisinkaan, mistä johtuen menet henkilökohtaisuuksiin.

En ihmettelisi, vaikka olisit jopa niin heikkolahjainen, että löisit muita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdallani toinen oli se mielenterveyshöiriöinen joka ihan sanojensakin mukaan oletti että minä jotenkin välittämiselläni korjaisin hänet. Ei se vaan niin tosielämässä mene ja kerran jo aikaisemmin yritin laittaa jutulle stopin. Toisella kerralla oli pakko blokata ettei taas leperrellyt ja elämänsä päättämisellä kiristänyt jatkamaan samaa karusellia.

Niinpä niin. Taas syy on jossakin muussa kuin itsessä. Olet tyypillinen suomiakka

Hey bro, oon mies. Nyt ei mee ihan putkeen, dude.

Vierailija
44/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekaverina olen exäni ja hänen vaimonsa kanssa. Joskus ollaan kyläiltykin puolin ja toisin, ja jäädään juttelemaan jos nähdään vaikka kaupungilla. Myös mieheni on heidän somekaverinaan.

Mieheni tietää että ko. mies on exäni. Exän vaimo ei ilmeisestikään tiedä.

Vierailija
45/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin exäni kanssa suhteessa 12 vuotta, mutta ei oltu naimisissa eikä ole lapsia. Me erottiin hyvissä väleissä ja meidän suhde muuttui sellaiseksi, että ollaan ystäviä. Hän on minulle nyt tärkeämpi ihminen kuin parisuhteessa ollessa. Olen nyt huomannut hänestä sellaisia asioita mitä en huomannut suhteessa. Hän on ainoa ihminen kehen luotan 100%. Seurustelen nykyään, mutta en minä tohon kumppaniin luota 100%, vaikka hyvä tyyppi onkin. Ehkä näin ei saisi sanoa, mutta se on totuus.

Sulla ei taida olla kaikki kotona... Miksi seurustella, jos ei täpönä luota. Vai onko exä validi tuleva nyksä sittenkin? 

Vierailija
46/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en ole nähnyt ex ämmää enkä lapsianikaan nyt noin kolmeen vuoteen. En ole edes kuullutkaan yhtään mitään.

Mutta sellaisia naiset just on kun päätyvät hylätyiksi. Käyttävät lapsia koston ja vallankäytön välineinä.

Vierailija
47/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhteyttä yhteenkään exään, jonka kanssa ei ole lapsia. Miksi pitäisin?

Minulla on ihan omat ystävät. 

Lasten isään kerran muutamassa kuukaudessa. Näemme kerran muutamassa vuodessa ja aina jonkun syyn takia. 

Vierailija
48/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdallani toinen oli se mielenterveyshöiriöinen joka ihan sanojensakin mukaan oletti että minä jotenkin välittämiselläni korjaisin hänet. Ei se vaan niin tosielämässä mene ja kerran jo aikaisemmin yritin laittaa jutulle stopin. Toisella kerralla oli pakko blokata ettei taas leperrellyt ja elämänsä päättämisellä kiristänyt jatkamaan samaa karusellia.

Niinpä niin. Taas syy

Mies joka käyttäytyy kuin akka .. jotain feelua sinussa kyllä on..

Vierailija
49/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Minäkin luulin että pilailit, mutta nyt näyttää siltä että sinulla ei ole argumentointitaitoja laisinkaan, mistä johtuen menet henkilökohtaisuuksiin.

En ihmettelisi, vaikka olisit jopa niin heikkolahjainen, että löisit muita ihmisiä.

Vau! Aplodeja! Sait kirjoitettua noin pitkän tekstin ilman merkittäviä kirjoitusvirheitä. Kaltaiseltasi tomppelilta se on sangen kunnioitettava suoritus. Älä kuitenkaan ylpisty liikaa jotta pissa ei nouse päähäsi. Tosin pääsi taitaa olla jo ennestään täynnä virtsaa.

Vierailija
50/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa en ole nähnyt ex ämmää enkä lapsianikaan nyt noin kolmeen vuoteen. En ole edes kuullutkaan yhtään mitään.

Mutta sellaisia naiset just on kun päätyvät hylätyiksi. Käyttävät lapsia koston ja vallankäytön välineinä.

Juuri näin. On "hassua", että naiset ovat käytännössä aina niitä jotka pompottavat lapsia miten sattuu, ja vain sen takia, koska he haluavat kostaa jotain lapsen/lasten isälle.

Vierailija
51/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupsista. Kirjoituksesi oli vain niin "akkamainen", mutta pyydän nöyrimmästi anteeksi.

Vierailija
52/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin exäni kanssa suhteessa 12 vuotta, mutta ei oltu naimisissa eikä ole lapsia. Me erottiin hyvissä väleissä ja meidän suhde muuttui sellaiseksi, että ollaan ystäviä. Hän on minulle nyt tärkeämpi ihminen kuin parisuhteessa ollessa. Olen nyt huomannut hänestä sellaisia asioita mitä en huomannut suhteessa. Hän on ainoa ihminen kehen luotan 100%. Seurustelen nykyään, mutta en minä tohon kumppaniin luota 100%, vaikka hyvä tyyppi onkin. Ehkä näin ei saisi sanoa, mutta se on totuus.

Sulla ei taida olla kaikki kotona... Miksi seurustella, jos ei täpönä luota. Vai onko exä validi tuleva nyksä sittenkin? 

Juu, ei tuo kovinkaan terveeltä touhulta vaikuta.

Vierailija
53/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli selvää että jatkettiin ystävinä vaikka ei enää seurusteltu. Yksi poika sanoi suoraan ettei hänellä kyllä ole tapana kaveerata exien kanssa.. Mutta niin vain käytiin paristi kahvilla jossain ja viestiteltiin kuulumisia, olikin hänestä mukavaa.

Kun sitten alettiin tahoillamme seurustelemaan vakavammin niin yhteydenpito hiljalleen hiipui.

Vastaan siis että miksei voisi olla kaverina exänkin kanssa.

Vierailija
54/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä ystävä exäni kanssa. Joskus soitellaan ja laitetaan viestiä, nähdäänkin pari kertaa vuodessa. Erosta on jo 20 vuotta. Molemmat olemme tahoillamme uusissa suhteissa, ja myös nykyinen mieheni pitää exästäni. 

Vierailija
55/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pysyttiin kavereina. Tosin ne tapaamiset johti yleensä sänkyyn. Ja lopulta muutettiinkin taas saman katon alle. 

Vierailija
56/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Olen ihmistyyppiä joka kääntäessään selkänsä ei enää taakseen katsele. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa,älä sano mitään,toimii tässäkin asiassa varsin hyvin.

Vierailija
57/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena oli selvää että jatkettiin ystävinä vaikka ei enää seurusteltu. Yksi poika sanoi suoraan ettei hänellä kyllä ole tapana kaveerata exien kanssa.. Mutta niin vain käytiin paristi kahvilla jossain ja viestiteltiin kuulumisia, olikin hänestä mukavaa.

Kun sitten alettiin tahoillamme seurustelemaan vakavammin niin yhteydenpito hiljalleen hiipui.

Ööh, etkö itse ymmärrä mistä tuossa oli kyse? Ei mistään kaveruudesta vaan siitä, että tuollainen katkeransuloinen kahvittelukin on parempaa kuin täysi yksinäisyys jos ei heti löydä uutta tilalle. Naisilla ei näköjään ole käsitystä siitä miten yksinäinen mies voi eron jälkeen olla.

Vierailija
58/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
59/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsista. Kirjoituksesi oli vain niin "akkamainen", mutta pyydän nöyrimmästi anteeksi.

Hyvä yritys siellä miestenvihaaja-Mirvalta. Ei tällä palstalla sukupuolet toisiaan noki oikeesti.

Vierailija
60/60 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, etkö itse ymmärrä mistä tuossa oli kyse? Ei mistään kaveruudesta vaan siitä, että tuollainen katkeransuloinen kahvittelukin on parempaa kuin täysi yksinäisyys jos ei heti löydä uutta tilalle. Naisilla ei näköjään ole käsitystä siitä miten yksinäinen mies voi eron jälkeen olla.

Ööh, se olin minä joka halusi pysyä kavereina. Mies oli sitä vastaan, mutta välillä kyselin kuulumisia ja vastaili, välillä sitten hänkin kyseli kuulumisia. Ja käytiin kahvilla kun oltiin samassa kaupungissa samaan aikaan. Hän oli ja on takuulla edelleen mukava mies, jonka kanssa on kiva jutustella. Aivan kuten kaikkien muidenkin kavereiden kanssa 😄

Sulla ei ilmeisesti ole kavereita? Joiden kanssa on ihan vaan kiva viestitellä ja tavatakin, vaihtaa kuulumisia? Suosittelen lämpimästi 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä