Mikä ikähaitari tinderiin 31v naiselle?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
18-60
Mitä helvettiä?
Jos etsit hupia niin 24-34v. Jos suhdetta, niin 27-40v. :)
Olen 35v, jos olisin nyt hakupäällä niin iloitteluun toivoisin n. 26-27 vuotiasta miestä ja suhdetta en etsisi ollenkaan. Olen pieni ja tyttömäinen, uskon että tulisi hauskaa nuoremman miehen kera ja molemmat saisi mitä haluaa.
80-100
Naimisiin ja sitten odotat rikkauksia.
Olen 31 v nainen ja mulla on Tinderissä 28-35 v. Etsin vakavaa parisuhdetta, jossa voisi tehdä lapsia muutaman vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse 31 myös ja sanoisin 30-40.
Niin joo unohtui mainita, itsellä 4 lasta ja ero takana. En halua enempää lapsia enkö uutta mieslasta.
Siis mitä? Toiset tahtoo (kelpuuttaa) vanhemman, toiset haluaa nuoremman.
Jos itse oisin tuon ikäinen ja seuraa vailla niin varmaankin laittaisin 25-35.
45-60 on hyvä. Kokeneet herrasmiehet osaavat hommat parhaiten.
Älä mene Tinderiin ollenkaan. Et tarvitse silloin mitään ikähaitareita, vaan tutustut ihmisiin oikeassa elämässä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 31 v nainen ja mulla on Tinderissä 28-35 v. Etsin vakavaa parisuhdetta, jossa voisi tehdä lapsia muutaman vuoden päästä.
Varmaan löytyy tuosta ikäryhmästä tosi hyvä mies, kun joka ikinen nainen etsii samasta ikäluokasta samoilla haaveilla miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 31 myös ja sanoisin 30-40.
Niin joo unohtui mainita, itsellä 4 lasta ja ero takana. En halua enempää lapsia enkö uutta mieslasta.
Miksi parittelit lapsen kanssa? :O
Minulla on 28-34. Sitä nuoremmat näyttää babyfaceltä, sitä vanhemmilla on taas jo ryppyjä vaikka muille jakaa.
18-60