Pidättekö exän kanssa yhteyttä?
Olemme eroamassa. Mies haluaisi että erosta huolimatta jatkaisimme yhteydenpitoa soittelemalla ja viestittelemällä. Ehkä joskus voisimme kuulemma nähdäkin. Jatkaisimme kavereina. Meillä ei ole yhteisiä lapsia eikä kavereita. En oikein tiedä miksi pitäisi vielä pitää yhteyttä eron jälkeen? Kokemuksia?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi, koska hän haluaa vain stalkata ja kerätä minusta tietoa. Sen jälkeen tavoitteena vietellä minut takaisin itselleen. Hän on sliipattu ja menestyvä, mutta hyvin väkivaltainen. Joku muu saa hänet pitää.
Olet vainoharhainen, mutta sehän on ihan tyypillistä suominaisille.
Jos olenkin ruotsinainen?
Olen jättänyt hänet kahdesti ja näin tapahtui. Kolmatta mahdollisuutta en anna. Pahoinpidelköön jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ollutta ja mennyttä elämää. Exät on syystäkin exiä, nyt olen vihdoinkin onnellisessa parisuhteessa.
Ja koska olet nainen niin nyksäkin on pian ex. Te naiset olette kuvottavia tuuliviirejä. Siksi miehet halveksivat teitä ja te akathan haukutte toisiannekin koko ajan.
Sanos muuta. Ollaan isoon ääneen olevinaan tyytyväisiä ilman miestä mutta silti aina välillä kitistään että mistähän se hyvä mies löytyisi ja samaa sinkoilua muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan drama queenit liikkeellä. Normaalin parisuhteen päättyminen ei vaadi toisen blokkaamista elämästä pois. Rakkaussuhde loppuu, mutta ystävyys usein jää.
Mielenterveyshäiriöisillä homma kuitenkin usein menee niin, että ensiksi toinen ihminen tylysti jätetään ja sitten hänet blokataan täysin.
Se nyt on ihan makuasia, jos ei yhteisiä lapsia ole.
Itse en muuten vaan pidä yhteyttä exääni, vaikka meillä on lapsi. Tosi nyt jo täysikäinen. Mutta jos tulee asiaa, olen vuosien tauonkin jälkeen ottanut häneen yhteyttä. Olemme hyvissä väleissä. Jo kohteliasuussyistä en tarpeettomasti pidä yhteyttä, koska hän on naimisissa uuden naisen kanssa. Vaikka hänen vaimonsakin kanssa tulen toimeen, niin silti en aiheuta mitään epäileyksen siementä, ottamalla exääni yhteyttä, jos ei aitoa asiaa ole, esim. tästä lapsesta.
En pidä yhteyttä enkä halua olla missään tekemisissä. Yhteiset lapset on ja onneksi ovat jo täysikäiset.
Pidän. Ex sairastui ja asuu tuetusti. Soitellaan silloin tällöin ja ex käy meillä tapaamassa lapsia (aikuisia jo). Jouluna hän tulee siskolleni, kuten mekin. Nyksä hyväksyy tämän. Ymmärtää, että romanttisia tunteita ei enää ole, mutta ymmärtää, että välitän exästä silti. On meillä kuitenkin kolmenkymmenen vuoden yhteiselämä takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi, koska hän haluaa vain stalkata ja kerätä minusta tietoa. Sen jälkeen tavoitteena vietellä minut takaisin itselleen. Hän on sliipattu ja menestyvä, mutta hyvin väkivaltainen. Joku muu saa hänet pitää.
Olen jättänyt hänet kahdesti ja näin tapahtui. Kolmatta mahdollisuutta en anna. Pahoinpidelköön jotain muuta.
Ruotsinaiset ovat samaa saastaa kuin suominaisetkin. Sinä todennäköisesti ansaitsit saada turpaasi, joten syytä vain itseäsi.
Seurustellessa en, mutta joskus sinkkuna nähtiin ja tsempattiin toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan drama queenit liikkeellä. Normaalin parisuhteen päättyminen ei vaadi toisen blokkaamista elämästä pois. Rakkaussuhde loppuu, mutta ystävyys usein jää.
Mielenterveyshäiriöisillä homma kuitenkin usein menee niin, että ensiksi toinen ihminen tylysti jätetään ja sitten hänet blokataan täysin.
Mikäs diagnoosi heillä on? Oletko sinä ainoa yhdistävä tekijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinaiset ovat samaa saastaa kuin suominaisetkin. Sinä todennäköisesti ansaitsit saada turpaasi, joten syytä vain itseäsi.
Ohhoh, kukaan ihminen ei ansaitse turpaansa. Surullista tuollainen väkivalta, kun se sulkee monia ovia. Näyttää huonolta esim. turvallisuusselvityksessä virkaa hakiessa.
Vierailija kirjoitti:
Seurustellessa en, mutta joskus sinkkuna nähtiin ja tsempattiin toisiamme.
Miksi seurustelit isäsi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, kukaan ihminen ei ansaitse turpaansa. Surullista tuollainen väkivalta, kun se sulkee monia ovia. Nä
Jos nainen saa turpaansa niin se on ansaittua. PISTE. Sitä paitsi kukaan täysijärkinen ei hakeudu mihinkään virkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdallani toinen oli se mielenterveyshöiriöinen joka ihan sanojensakin mukaan oletti että minä jotenkin välittämiselläni korjaisin hänet. Ei se vaan niin tosielämässä mene ja kerran jo aikaisemmin yritin laittaa jutulle stopin. Toisella kerralla oli pakko blokata ettei taas leperrellyt ja elämänsä päättämisellä kiristänyt jatkamaan samaa karusellia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät itsekin koska olet mielenterveyshäiriöinen. Yrität taas esittää vielä tyhmempää kuin oletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, kukaan ihminen ei ansaitse turpaansa. Surullista
Ei ehkä sinun tuttavapiirissäsi, työväenluokassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdallani toinen oli se mielenterveyshöiriöinen joka ihan sanojensakin mukaan oletti että minä jotenkin välittämiselläni korjaisin hänet. Ei se vaan niin tosielämässä mene ja kerran jo aikaisemmin yritin laittaa jutulle stopin. Toisella kerralla oli pakko blokata ettei taas leperrellyt ja elämänsä päättämisellä kiristänyt jatkamaan samaa karusellia.
Niinpä niin. Taas syy on jossakin muussa kuin itsessä. Olet tyypillinen narsistinen suomiakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät itsekin koska olet mielenterveyshäiriöinen. Yrität taas esittää vielä tyhmempää kuin oletkaan.
En ole kiinnostunut alemman tason miesten ajatuksista. Jäät ihan yksin.
Jeesus mitä keskustelua existä ja joku nyksäkin jo mukana, hyvä tästä vielä tulee 😅
Olin exäni kanssa suhteessa 12 vuotta, mutta ei oltu naimisissa eikä ole lapsia. Me erottiin hyvissä väleissä ja meidän suhde muuttui sellaiseksi, että ollaan ystäviä. Hän on minulle nyt tärkeämpi ihminen kuin parisuhteessa ollessa. Olen nyt huomannut hänestä sellaisia asioita mitä en huomannut suhteessa. Hän on ainoa ihminen kehen luotan 100%. Seurustelen nykyään, mutta en minä tohon kumppaniin luota 100%, vaikka hyvä tyyppi onkin. Ehkä näin ei saisi sanoa, mutta se on totuus.
Eli käytännössä siis ensiksi pilaat toisen ihmisen elämän, ja sitten luikit karkuun.