Mikä ikähaitari tinderiin 31v naiselle?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 28-34. Sitä nuoremmat näyttää babyfaceltä, sitä vanhemmilla on taas jo ryppyjä vaikka muille jakaa.
Tämä. Alle 3-kymppisenä luultiin aina alaikäiseksi ja tytöteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 31 v nainen ja mulla on Tinderissä 28-35 v. Etsin vakavaa parisuhdetta, jossa voisi tehdä lapsia muutaman vuoden päästä.
Varmaan löytyy tuosta ikäryhmästä tosi hyvä mies, kun joka ikinen nainen etsii samasta ikäluokasta samoilla haaveilla miestä.
Varmasti löytyy, kun on tällainen kaunis, korkeakoulutettu, urheilullinen, hyvätuloinen ja miellyttävä nainen. Ja tuossa miesten ikähaitarissa olevista miehistä iso osa etsii samaa.
Ihan se, minkä ikäisen haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 31 myös ja sanoisin 30-40.
Niin joo unohtui mainita, itsellä 4 lasta ja ero takana. En halua enempää lapsia enkö uutta mieslasta.
Noh, kannattaa ehkä mennä ulkomailta etsimään miestä tai ei ainakaan kannata odottaa kovin suuria mieheltä täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 31 v nainen ja mulla on Tinderissä 28-35 v. Etsin vakavaa parisuhdetta, jossa voisi tehdä lapsia muutaman vuoden päästä.
Varmaan löytyy tuosta ikäryhmästä tosi hyvä mies, kun joka ikinen nainen etsii samasta ikäluokasta samoilla haaveilla miestä.
Varmasti löytyy, kun on tällainen kaunis, korkeakoulutettu, urheilullinen, hyvätuloinen ja miellyttävä nainen. Ja tuossa miesten ikähaitarissa olevista miehistä iso osa etsii samaa.
Tai sitten miestrolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan etsi tuota, vaan enemminkin rentoa tapailua ja seksisuhdetta, mieluiten 35+ -vuotiaan kanssa. Olen itsekin 31 ja viimeksi deittaillessa laitoin ikärajoiksi jotain 30-42. En ole ikinä tykkännyt nuoremmista, minusta miehet ovat 27-vuotiaana vasta juuri teini-iän ylittäneet :D
25-40v siitä pitäis sulle mies löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja menee tinderiin🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 31 myös ja sanoisin 30-40.
Niin joo unohtui mainita, itsellä 4 lasta ja ero takana. En halua enempää lapsia enkö uutta mieslasta.
Miksi parittelit lapsen kanssa? :O
Ja vieläpä 4 kertaa. Luulisi että virheistään oppisi ja menisi jo vähemmästä jakeluun yläpäässäkin.
31v naiselle sanoisin että laita 35-45v. Saat parhaiten matcheja.
Olet itse 95% miehistä ikähaitarin yläpuolella joten kannattaa laittaa mahdollisimman leveä ikähanuri tiskiin.
Olen myös 31 v nainen ja jos olisin sinkku niin laittaisin ehkä noin 27-43.
No minkä ikäisten kanssa voisit kuvitella olevasi - joko suhteessa tai harrastaa seksiä, mitä sitten haetkin? Sen mukaan tietysti laitat. Itse hakisin suhdetta ja laittaisin ikähaitarin joko 26-36 tai 25-37.
Mieluummin vähän reilumpi ikähaitari kuin liian suppea. Itse meinasin vuosia sitten missata nykyisen aviomieheni alkuun liian suppean ikähaitarin takia. Onneksi nostin ikähaarukkaa hieman koska sieltä löytyi ihana 6 vuotta vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta miksi ei löytyisi? Koko ajanhan tuon ikäiset pariutuvat keskenään, moni alkaa perustaa perhettäkin, eli mitä ilmeisimmin kokivat löytäneensä hyvän.
Ja ei, joka ikinen nainen ei etsi tuosta ikähaarukasta. Esim. minä olen 45, ja jos etsisin miestä, etsisin 39-50-vuotiaista. Silloin kun olin 20, olisin halunnut jonkun 19-23-vuotiaan.
51-66 vuotta on sulle sopiva ikähaitari.