Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni saa kohta ekaa kertaa miestä

Vierailija
02.12.2023 |

Hän ei vain tiedä sitä vielä. Aion sitoa hänet sänkyyn selälleen haarat auki. Hän kuvittelee, että minä r*nkkaan häntä ja samalla työnnän sormia peppuun. Olen jo pari kertaa tehnyt sen ja olen huomannut miten olen jo saanut hänen anuksensa mukavasti rentoutumaan. Ekoilla kerroilla se jännitti niin peppuaan, että hyvä että sain yhden sormen sisään.

Tällä kertaa teen niin, että kun olen saanut hänen anuksensa mukavan rennoksi ja peniksen kivikovaksi, niin huoneeseen tuleekin mies ja alkaa panemaan miestäni.

Itse aion tehdä samoin kuin mitä mieheni teki minulle, kun työntyi ensimmäisen kerran peppuuni. Silitti kasvojani ja kertoi kuinka ylpeä hän on minusta, kun pystyin ottamaan niin ison peniksen sisään. Nyt vain rentoudut ja nautit kuinka penis työntyy yhä uudelleen sinun ihanaan tiukkaan peppuusi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vulva ap:lla on?

Jääkö nyt viivapillu ilman siitintä?

Vierailija
2/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaile peräkammariincelien asiottomiin viesteihin. Se on varma ettet sinä ainakaan tule ikinä näkemään naisen vulvaa muualta kuin näytöltä.

AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että jokin koveni kun luin aloituksen. Voi kunpa olisin mukana.

Vierailija
4/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, suosittelen että lopuksi annat sen vieraan miehen naida sinua takaapäin. Asetu niin että miehesi näkee läheltä penetraation. Oletan että olet löytänyt isomunaisen vieraan. Ainakin isompi kuin miehelläsi. Vieras voisi esitellä sitä miehellesi ja sun tulisi vuolaasti kehua että nyt tuli munaa taloon. Mukavaa sessiota teille:-)

Vierailija
5/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaile peräkammariincelien asiottomiin viesteihin. Se on varma ettet sinä ainakaan tule ikinä näkemään naisen vulvaa muualta kuin näytöltä.

AP.

Miksi pillusta keskusteleminen on sinusta asiatonta?

Pilluhan on terveen heteromiehen mielestä ihanin asia maailmassa ja kyllä terve heteromies pitää huolen siitä että livepillua (sellaista joka on kiinni naisessa) on saatavilla: säännöllisesti ja aina tarvittaessa. 

Vierailija
6/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, suosittelen että lopuksi annat sen vieraan miehen naida sinua takaapäin. Asetu niin että miehesi näkee läheltä penetraation. Oletan että olet löytänyt isomunaisen vieraan. Ainakin isompi kuin miehelläsi. Vieras voisi esitellä sitä miehellesi ja sun tulisi vuolaasti kehua että nyt tuli munaa taloon. Mukavaa sessiota teille:-)

Onkohan tälle yhtään naistykkääjää? Kiinnostaa että miten naiset näkevät tällaisen

Vierailija
7/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen fantasia pikku Petteri 16v

Vierailija
8/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anukseeni ei mahdu niin iso.

Vierailija
9/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti upea kokemus miehelle !

Vierailija
10/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä hörsköttävä peräsuoli? Sellainen joka turskahtelee v8 moottorin rytmiin pannessa.

Vierailija
11/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat varmaan lapset katsomaan elämäsi ylpeintä hetkeä? Siitä sulla on vain alamäkeä edessä.

Vierailija
12/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat varmaan lapset katsomaan elämäsi ylpeintä hetkeä? Siitä sulla on vain alamäkeä edessä.

Toki miehen eka kerta kuvataan, että voimme sitten yhdessä läheisten kanssa katsoa sen hetken, kun hänesttä tulee oikea mies. Toivottavasti hän on urhea eikä ala itkemään keksen kaiken.

Vierailija
13/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just joo kannata nyt vaan runkata ihan itse yksin siellä yksiössä eikä postailla tänne

Vierailija
14/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteenne vaikuttaa viriililtä. Oletko ottanut huomioon, että mitäpä jos miehesi tajuaa olevansa umpihomo ja lähtee "yllärimiehen" matkaan jättäen sinut kuin nallin kalliolle?

Vierailija
15/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että miestä ollaan raiskaamassa ja täällä vain kannustetaan siihen

Vierailija
16/21 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kui siinä kävi? Aloitus kuitenkin 12.40 ja sano että kohta saa vierasta🤔

Vierailija
17/21 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siellä on muuta saanut, kuin korkeintaan pierasta!

Vierailija
18/21 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli todella urhea ja otti peniksen sisäänsä kuin mestari. Lopulta otti vielä moneyshotin kasvoilleen.

Minä nuolin sitten sen puhtaaksi ja lopuksi ratsastin hänellekin orgasmin. Hän oli niin onnellinen, että vielä aamulla herätessään oli hymy huulilla.

AP

Vierailija
19/21 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteenne vaikuttaa viriililtä. Oletko ottanut huomioon, että mitäpä jos miehesi tajuaa olevansa umpihomo ja lähtee "yllärimiehen" matkaan jättäen sinut kuin nallin kalliolle?

Minähän olisin tietenkin onnellinen mieheni puolesta, jos hän löytää itsensä ja seksuaalisuutensa päästen toteuttamaan itseään.

AP

Vierailija
20/21 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naminami, niinku Marco sanoisi !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän