Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten pesuaine

Vierailija
02.12.2023 |

Ostamani hiusten pesuaineilla hiukset rasvoittuvat muutamassa päivässä, nyt ostin Aussie miracle repair pesuainetta, onko kokemuksia. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman euron aineet ovat huonoja, kannattaa katsoa myös hius laatuun sopivia aineita.

2/9 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman euron aineet ovat huonoja, kannattaa katsoa myös hius laatuun sopivia aineita.

Se on täysin totta. Ostin 1.5€ shampoon ja hoitoaineen ässästä ja ihan karseita tuotteita. Hain äsken samasta paikasta neljän euron tuotteet jotka muistan ihan hyviä olleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Aussien tuotteet sopivat tosi hyvin, mutta iso miinus tulee niiden ylettömän vahvasta tuoksusta. Tuoksu itse on hyvä, mutta sitä on liikaa.

Vierailija
4/9 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle Aussien tuotteet sopivat tosi hyvin, mutta iso miinus tulee niiden ylettömän vahvasta tuoksusta. Tuoksu itse on hyvä, mutta sitä on liikaa.

en ole viellä käyttänyt, mutta havaitsin myös aika voimakkaan tuoksun pesuaineessa, miten mahtaa olla hoitoaineessa.

Vierailija
5/9 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole viellä käyttänyt, mutta havaitsin myös aika voimakkaan tuoksun pesuaineessa, miten mahtaa olla hoitoaineessa.

Ihan yhtä vahva se on hoitoaineessakin. Itse asiassa tuoksu on niin vahva, että jopa kiinni oleva pullo pystyy hajustamaan koko kylpyhuoneen.

En ole varma siitä, haihtuuko tuoksu hiuksista, vai tottuuko oma nenä siihen niin, ettei sitä enää huomaa. Jos hiuksia haroo, tuoksu kyllä tuntuu päivienkin päästä ja tarttuu sormiin.

Vierailija
6/9 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hiusten pesuväli pitäisi olla useita päiviä? Lähinnä kuvottavaa, suihkussakin käydään päivittäin.

7/9 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä pesuväli sulla on haussa? Onko pitkät vai lyhyet hiukset?

Vierailija
8/9 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi Aussie 3 minute miracle tehohoitoaineen eikä se sopinut minun hiuksille ollenkaan. Teki hiukset rasvaisiksi klönteiksi. 

Vierailija
9/9 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä sen tuoksusta.

Löysin System 4 shampoon ja on puhtaat hiukset/päänahka.