Onko huijaamista ostaa kirppikseltä jonkun toisen HymyPoika-patsas ja laittaa se hyllyyn esille tapailunaisia varten?
Jos haluaa tehdä niihin vaikutuksen, esittää että oli koulussa se suosittu, fiksu ja filmaattinen poika?
Kommentit (30)
Onhan se vähän niinkin, että aikuisena saa omilla rahoilla tehdä mitä haluaa. Voi ostaa vaikka 10 hymypoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän niinkin, että aikuisena saa omilla rahoilla tehdä mitä haluaa. Voi ostaa vaikka 10 hymypoikaa.
*Siis patsasta, ei poikia. Se on kyllä laitonta.
Meillä ei ollut hymypatsaita, vaan rahastipendejä. Ne menivät aina opettajan lellikeille. Siksi laitan itse aina hyllyyn seteleitä, jotta muut luulevat minun saaneen aikoinaan stipendejä.
Ei ole.
Lievä verrattuna julkkiksen tai asiantuntijana joka puhuu ilmastonmuutoksesta ja sen torjunnasta, manipuloi ihmisiä ja samalla lentelee ympäri maailmaa salatussa yksityiselämässään.
Lievä on verrattuna vuodessa yli 128 000 euroa tienaavaan väestönosaan, jotka päästöillään ja ylikulutuksellaan tappavat ja aiheuttavat 1,3 miljoonan ihmisen kuoleman.
Onhan se melkoisen noloa jos jäät kiinni. Tosin pitäisin melko nolona jo sitä, jos joku aikuinen oikeasti pitäisi kouluaikojen hymypoikapatsastaan kirjahyllyssä.
"Kiltti"miehen "hymypoika"-patsas. Varmaan on raitiskin mies, jos kysytään.
Jos haluat tehdä vaikutelman että hymypoikapatsas on elämäsi suurin saavutus, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ollut hymypatsaita, vaan rahastipendejä. Ne menivät aina opettajan lellikeille. Siksi laitan itse aina hyllyyn seteleitä, jotta muut luulevat minun saaneen aikoinaan stipendejä.
Samma här. Ei meillä ruotsinkielisissä kouluissa ollut noita patsaita, siellä jaettiin aina rahaa. Kapitalismi opitaan jo kehdossa 😅
Todellista pahuutta ja rikosta on niissä eliitti ihmisissä, jotka ovat narsisteja. Kahdet kasvot. Puhuvat toista,.millä keräävät suosiota ja kannattajia ja yksityiselämässään tekevät toisin kuin puhuvat.
Manipuloivat ihmisiä somessa ja mediassa..niin läpinäkyvää.
Säälittävintä on ihmiset, seuraajat, jotka uskovat heidän harhansa.
He haalivat valtaa.
Minä, minä ja minä. X ja Insta täynnä minä juttuja.
Typerät toimittajat siteeravat heitä, eivätkä tajua olevansa pelinappuloina. He haluavat palstatilaa, näkyvyyttä. Tikusta tekevät asiaa. Nauravat omille vitseilleen.
Hymytyttö olisi ovelampi veto ja hyvä keskustelunavaus.
:D Mikä kysymys.
Koskaan ei ole liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus, vai miten se meni.
Osta toki, mutta kerro totuus, että ostit sen kirpparilta, koska halusit tehdä naiseen vaikutuksen. Uskon, että ihan tälläkin on myönteinen vaikutus. Osoittaa huumorintajua ja sitä, että olet valmis tekemään asioita toisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
:D Mikä kysymys.
Koskaan ei ole liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus, vai miten se meni.
Osta toki, mutta kerro totuus, että ostit sen kirpparilta, koska halusit tehdä naiseen vaikutuksen. Uskon, että ihan tälläkin on myönteinen vaikutus. Osoittaa huumorintajua ja sitä, että olet valmis tekemään asioita toisen eteen.
Niin, ja osoittaa myös rehellisyyttä, että kerrot totuuden. Itse olisin ainakin huvittunut ja lisäisi mielenkiintoa mieheen tällainen taiteellinen tempaus.
Hymypoika-patsas ja pinkka seteleitä hyllyssä tekisi kyllä varmasti vaikutuksen myös tuohon IS haastattelemaan Vivianiin, joka kertoo metsästävänsä miestä vain Slushista ja ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Ne hymypatsas äänestykset oli muutenkin ihan feikkejä, meillä opettaja antoi aina ratkaisevan äänen omalle lellikki-suosikilleen. Tiotta kai voi ostaa kirppikseltä sellaisen, olet ollut varmasti ihan potentiaalinen voittaja.
yhtään en oo katkera mutta...
Soittaisin opettajalle ja selvittäisin totuuden. Siinä olis sulla selitettävää kun heti alkumetreillä valehtelet. Miten voisin enää koskaan luottaa sinuun?
Osta hymypoikapatsas ja piirrä sille movemberit
Mulla on Emma-, Jussi-, Oscar- ja Grammypatsas.
Ne hymypatsas äänestykset oli muutenkin ihan feikkejä, meillä opettaja antoi aina ratkaisevan äänen omalle lellikki-suosikilleen. Tiotta kai voi ostaa kirppikseltä sellaisen, olet ollut varmasti ihan potentiaalinen voittaja.