Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän itseäni todella rumana.

Vierailija
01.12.2023 |

Voi olla, että tämä ei täällä kauan pysy, mutta koitetaan.

Oon hyvän matkaa yli kahdenkymmenen oleva mies. Asia ei jostain syystä ollut nuorempana juurikaan mielessä. Koko homma lähti liikkeelle siitä, että aloin todella nuorena kaljuuntumaan. Nyt tilanne on se, että olen "Seppo" kalju.

Tämä hiustenlähtö ei varsinaisesti olisi hirveän iso ongelma, mutta olen huomannut, että miten ruma olen kasvoistani. Mulla on todella ulkonevat poskipäät, tyhmän isot silmät ja huulet. Nenä puolestaan on pieni. Leukani on melko heikko, vaikka en ylipainoinen olekkaan.

Hymyillessä/nauraessa posket entisestään korostuu ja tulee mieleen hamsteri/pullukka vauva. Näytän omasta mielestä ihan vauvalle (huonossa mielessä). Tämä tekee asiasta vielä hirveämmän, että ei ole hiuksia.

En pysty kasvattamaan tuuheaa partaa, vaikka haluaisin. Toisaalta olemattomat haivenetkin auttaa.

https://imgur.com/a/7pM7Kok (linkki kuviin)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin näköinen mies. Keskiverto+. 

Vierailija
2/8 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas juuri sellaisena kuin olet. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea treenaamaan kasvolihaksia ja kehoasi. Lihakset antavat jonkin verran anteeksi.

Mites jokin itsepuolustuslaji? Saisit muuta ajateltavaa. Liikunta lisää endorfiinin tuotantoa aivoissa.

Viestistäsi saa käsityksen, että olet masentunut. :(

T: tuntematon 

Vierailija
4/8 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumaa nähnytkään, ole huoletta. 

Vierailija
5/8 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet arvokas juuri sellaisena kuin olet. <3

Ja noista kuvista. Sinulla on sielukkaat silmät ja, köh, pehmeän näköiset pusuhuulet. Näytät minun silmään hyvältä, ja tuntuu pahalta kuulla että arvostelet piirteitäsi noin.

Tiedän, että voi olla vaikea päästä eroon kun johonkin omaan piirteeseen fiksatoituu. Sanoisin ennemmin, että keskity saamaan henkisen hyvän olon kautta hymyn kare niitä poskipäitä korostamaan ja silmäkulmiin välkkymään.

Vierailija
6/8 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin puoli vuotta sitten että päälaella alkaa harventumista tapahtumaan. Alkoi kyllä v*tuttaa. Ikääkin vasta 32 vuotta.

Vierailija
7/8 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Ylilaudan käyttö. Se on syy ongelmaasi ja on sitä niin kauan, kun roikut siellä. 

Vierailija
8/8 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne vertailut ja peilit pois käytöstä vähäksi aikaa. Jos pukeudut puhtaisiin vaatteisiin, pidät hyvää huolta hygieniastasi, käyttäydyt kohteliaasti, keskityt opiskeluun ja työhösi, ei pitäisi olla vaikeuksia tutustua uusiin ihmisiin.

Mitä enemmän ruokit näitä "olen vain tällainen"-ajatuksia, sitä epävarmemmaksi tulet ja se huomataan. Negatiivisessa mielessä. Mutta jos pidät itsestäsi, olet terveesti itsevarmempi ja se on aina plussaa ja saattaa jopa ratkaista monta asiaa.

Hiustenlähtöönkin on saatavilla hoitoja, otapa selvää, jos se on sinulle tärkeää. Harrasta liikuntaa, retkeilyä, ulkoilua. Hanki mieleisiä muita puuhasteluita ja tekemisiä, äläkä keskity ulkonäköösi, niin unohdat sen ja olet taas asteen terveempi. Voit myös keskustella ja etsiä tietoa miesten ulkonäköpaineista laajemminkin, kunhan muistat, että apua on aina saatavissa, eikä ulkonäkö ole tärkeämpää kuin käytös, tai opiskelu tai työelämä tai terveyden kohentaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän