Tämä aikainen talvi on kauheinta mitä tiedä
Nyt puhutaan pääkaupunkiseudusta. Näen kesäisin painajaisia että yhtäkkiä on lunta. Nyt se on totta ja VIHAAN Suomea.
Kommentit (57)
Onhan tämä painajainen kun ajattelee että ehkä vasta toukokuussa se on ohi.
Olen ihan samaa mieltä. Nyt pitää jaksaa vielä monta kuukautta ennen kuin päästään edes kylmään kevääseen asti.
Mummojen turkit on kovaa valuuttaa tuossa pakkasessa.
Ei tää uutta ole. :D
Hyvä että on lunta ja pikkupakkanen.
Minusta on kivaa että on jo lunta ja pakkasta. Paljon parempi vaihtoehto kuin se että lokakuusta tammikuun alkuun asti on harmaata ja vettä sataa joka päivä. Nyt on kaunista ja kylmää, ihanaa!
Toivottavasti sulaa pian pois. Sääennustajat lupaili jotain lämpenevää.
Parempi kunnon talvi kuin vesisateet.
Mikä aikainen talvi?Ennen talvet alkoi jo lokakuussa paljolla lumella ja pakkasilla.Nykyajan nyyhkyjen täytyisi päästä pikkukengissä talvet ja kesät.
Satais nyt vettä vaan ja olis se lumeton talvi mitä vihreätkin lupaili. Olis niin paljon parempi iholle ja hiuksille ja mielialallekin.
Hah, tämä kunnon talvi on just parasta, ei tarvitse pimeässä loskassa rämpiä vaan on valoisaa puhdasta ja kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä painajainen kun ajattelee että ehkä vasta toukokuussa se on ohi.
B-byää-häh-häh-häh-hääääääääh!!😣😩😢😭😭😫😱😰
Miten joku voi valittaa siitä, että on kaunista ja puhtaan valkoista ja valoisaa versus musta ja märkä synkkyys? Olen hämmästynyt. Ihmiset on outoja, todella!
Jos pakkanen häiritsee käy ostamassa pipo, hanskat, toppahousut, nastakengät ja talvitakki ja avot!!! YLLÄTTÄEN talvi onkin kiva asia. Ole hyvä, ilmainen vinkki tulevaan elämääsi, jos ei vanhemmat ole sinulle tätä opettaneet.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kivaa että on jo lunta ja pakkasta. Paljon parempi vaihtoehto kuin se että lokakuusta tammikuun alkuun asti on harmaata ja vettä sataa joka päivä. Nyt on kaunista ja kylmää, ihanaa!
😃😄😁🤗🌨
Talvi on minusta pelottavaa aikaa. Pelkään ihan kuollaksi pakkasta ja kylmyyttä. Olen palelluttanut itseni pahasti jo monta kertaa vaikka olen pukeutunut niin hyvin kuin kaupasta vaatteita saa. Ja kaupastahan ei juuri saa muuta kuin viskoosinlirua ja akryyliä.
Muuta Saksaan. Siellä on talvella samanlaista mitä Suomessa marraskuussa normaalisti. Märkää ja pimeää.
5/5
Viimeksi näin kylmää oli 13 v sitten joten ei todellakaan ole tavallista jos joku yrittää ulista.