Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Vantaalla asuvia häiritse vesistöjen vähäisyys?

Vierailija
01.12.2023 |

Vantaallahan vesistöjä on vähän.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoasema korvaa sen.

Vierailija
2/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa kyllä häiritsee. Ei ole kuin 1 kusinen järvi. Haluaisin kunnon uimapaikkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsi silloin kun siellä vielä asuin. Nimimerkillä syntyjään järvi-Suomesta

Vierailija
4/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka joka on saanut nimensä vesistöstään! :) 

Onhan siellä vettä ja entinen merenrantakaupunki. 

M48, guru

Vierailija
5/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee ainakin mua vaikka mulla näkyykin joki asunnon ikkunoista. Tuo on silti enemmän kuin kuraviemäri eikä minusta mikään vesistö. Samaten Kuusijärvi on sinänsä tuollaiseksi korpilammeksi ihan oikeanlainen, mutta onhan se super ankea uimapaikaksi ja vähän hassua että siitä on sellainen edes alunpitäen yritetty tehdä.

Kaipaan kunnon järveä tai vaikka useampaa kuten nyt esim vaikkapa lahdessa, mikkelissä tai kuopiossa on. Muutenkin olisi mukava, että maasto olisi vaihtelevaa. No, vantaan suurin ongelma joka laskee asumisviihtyvyyttä ei kuitenkaan ole luonto.

Vierailija
6/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Vantaahan onkin ainoa paikkakunta Suomessa jossa on vähän vesistöjä.

Vierailija
7/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matumäärän suuruus ennemminkin. -vantaalainen

Vierailija
8/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se 11 järveä vähän

Vierailija
9/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että Vantaalle iskee meteoriitti vaikka Korsoon tai Koivukylään ja kraatteriin muodostuu lopulta kaunis, kirkasvetinen järvi. 

Vierailija
10/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se oli ennen vanhoina hyvinä aikoina.

https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/6379331

Vierailija
11/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, mutta köyhän ei auta valittaa kun ei ole varaa muuttaakkaan Westendiin.

Vierailija
12/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee, mutta köyhän ei auta valittaa kun ei ole varaa muuttaakkaan Westendiin.

Suurimman osan vuodesta pimeä ja aina tuulinen. 

Sellaista on koko Suomen merenranta. 🎐

Vierailija
13/13 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee ainakin mua vaikka mulla näkyykin joki asunnon ikkunoista. Tuo on silti enemmän kuin kuraviemäri eikä minusta mikään vesistö. Samaten Kuusijärvi on sinänsä tuollaiseksi korpilammeksi ihan oikeanlainen, mutta onhan se super ankea uimapaikaksi ja vähän hassua että siitä on sellainen edes alunpitäen yritetty tehdä.

Kaipaan kunnon järveä tai vaikka useampaa kuten nyt esim vaikkapa lahdessa, mikkelissä tai kuopiossa on. Muutenkin olisi mukava, että maasto olisi vaihtelevaa. No, vantaan suurin ongelma joka laskee asumisviihtyvyyttä ei kuitenkaan ole luonto.

En asu vantaalla, mutta meilläkin on yksi paskanruskea kuraviemäri jota joeksi kutsutaan. Siitä ei ole mitään iloa missään vaiheessa vuotta koska näyttää hitaasti valuvalle ripulipaskalle aina kun on sula. Kaipaan järvimaisemaa mistä sain Savossa asuessa nauttia. Ihmiselle tekee hyvää nähdä vettä. Siinä jotenkin vain sielu lepää kun on hetken veden äärellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän