Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet käyttänyt Lidlin 5 euron tarjouksen yli 40 euron ostoksista?

Vierailija
01.12.2023 |

(Kts. Lidlin tarjouslehti.)

Mulla ei oo Lidlin äppiä puhelimessa, niin leikkasin kupongin paperilehdestä. Tuli ihan 90-luku mieleen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytin ensimmäisen

Vierailija
2/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytettiin ja ihan äpillä tuo etu saatiin.

Lidliä käytetään muutenkin, mutta vasta nyt latasimme tuon äpin.

Siellähän on hyvin noita alennuksia ja tuon 5 euroa saa ladattua aina uudestaan, joten voi käyttää vaikka joka päivä.

N56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa 40 euroa ostaa yhtään mitään. Lidlin kupongissa oli mulle ilmainen suklaalevykin synttärilahjaksi, mutta ei ollut edes bussilippuun rahaa, että olisin voinut sen hakea.

Pieni eläke tulee vasta viikon kuluttua.

Vierailija
4/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen käytettiin ja ihan äpillä tuo etu saatiin.

Lidliä käytetään muutenkin, mutta vasta nyt latasimme tuon äpin.

Siellähän on hyvin noita alennuksia ja tuon 5 euroa saa ladattua aina uudestaan, joten voi käyttää vaikka joka päivä.

N56

Myyjäkin selitti mulle, että on ihan helppo käyttää, joten kannattaa ladata. Kaikilla ei ole nettiä kännykässä, niin ei auta.

ap.

ps: ja tuo on huono, jos ei ole ainoa joka perheessä käy ostoksilla, jokaisella on omanasa.

Vierailija
5/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken käytin. Olikin kaapeista kaikki loppu, munat, öljyt ja muut vakiot. Näytti porukkaa olevan reilusti ostoksilla. Kupongit kourassa kassalla.

Vierailija
6/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä käytä, Lidlissä en käy koskaan 

Vierailija
7/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin oman kuponkini köyhien käyttöön. Olisi aika säälittävää käydä jossain lidlussa. Meillä käydään citymarkerissa ja stokalla.

Vierailija
8/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa 40 euroa ostaa yhtään mitään. Lidlin kupongissa oli mulle ilmainen suklaalevykin synttärilahjaksi, mutta ei ollut edes bussilippuun rahaa, että olisin voinut sen hakea.

Lohdutukseksi voin kertoa, että todennäköisesti nuo ilmaislahjat olisivat olleet loppu. Usein on.

Vierailija
9/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei älypuhelinta ja lidin mainoklehteä ei saa  edes myymälät:Lidi Kontula tai Itä Keskus.Mainospostin mukanakaan se ei tule. Joten ei käytettävissä mitään ale seteliä.

Vierailija
10/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaakohan Lidl tällä tempauksella, kuinka paljon noita lippulappusia käytetään ja kuinka paljon äppiä.

Vierailija
11/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaakohan Lidl tällä tempauksella, kuinka paljon noita lippulappusia käytetään ja kuinka paljon äppiä.

Minä luovuin sovelluksen käytöstä. Liian huonot edut; en kokenut mielekkääksi jatkaa.

Vierailija
12/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osta Lidlistä yli 40 eurolla kerralla. Aiemmin sai kupongin kun kuukausiostot oli 60 euroa ja nyt ne nostivat sen 80 euroon enkä enään saa ilmaiskuponkeja kun kuukausiostot ovat juuri sen 60 euroa ja vähän yli.

Vierailija
13/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä osta Lidlistä yli 40 eurolla kerralla. Aiemmin sai kupongin kun kuukausiostot oli 60 euroa ja nyt ne nostivat sen 80 euroon enkä enään saa ilmaiskuponkeja kun kuukausiostot ovat juuri sen 60 euroa ja vähän yli.

Mä kannan sinne 300 - 400 euroa joka kuukausi.

Vierailija
14/21 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa joulun pakasteet ja pitkään säilyvät tuotteet. Jo kolmas 40 € meidän taloudesta. Ruuhkaa oli.

Vierailija
15/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tulen saamaan kasaan 50€ alennukset tässä kuussa. Tuon summan olen yleensä saanut Prismasta bonuksina mutta tässä kuussa olen käyttänyt lähes pelkästään Lidliä.

Vierailija
16/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIDL:ssä on muutenkin niin naurettavan halpaa etten tarvitse viiden euron alennuksia.

Vierailija
17/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luovuin sovelluksen käytöstä. Liian huonot edut; en kokenut mielekkääksi jatkaa.

Mä taas vastikään otin sen sovelluksen käyttöön, ja nyt harmittaa, etten ollut aiemmin viitsinyt. Käytetään kuitenkin joku 400-600 e kuussa Lidliin normaalisti.

Vierailija
18/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt bisseen!

T.Skäbä

19/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oon käynyt nyt harvemmin kaupassa että saisin tuon 40 € kasaan. Muuten ei olisi kovin helppoa yksin asuvalle.

Vierailija
20/21 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just äsken käytin. Olikin kaapeista kaikki loppu, munat, öljyt ja muut vakiot. Näytti porukkaa olevan reilusti ostoksilla. Kupongit kourassa kassalla.

Kuulostaa aivan pula-ajan touhulta, tavara loppu ja porukalla kupongit kourassa kassallla .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi