Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko joku käynyt bebes-liikkeessä kampissa?

Vierailija
03.01.2007 |

millainen on? netissä näyttää kyllä hienolta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, mitä tarkoitit tuolla " näyttää hienolta" .. Ihan tavallinen vaatekauppahan se on. Minun makuuni ei oikein löytynyt vaatteita.

Vierailija
2/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua palvellut nuori myyjä pakkasi sen muovikassiin, jolloin toinen vanhempi myyjä tuli väliin ja hoki ainakin 4 kertaa, että " älä anna kallista kassia jos ostetaan tarjoustavaroita, sillon käytetään hei noita halvempia kasseja, hei ihan tosi EI noita kalliita kasseja!" Minua palvellut myyjä ei kuitenkaan totellut, vaan sain pitää sen " kalliin" kassin. Kaduttaa vieläkin, etten lohkaissut mitään sille saidalle myyjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tarkoitin paria kuvaa nettisivuilla, mulle tuli vähän sellainen luxus paikan kuva jo pelkästä wc:stä. Harvassa liikkeessä vessassa tapetteja, verhoa jne.

Vierailija
4/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ihan tavallinen liike.

Ihmettelen tuota muovipussijupakkaa, bebesillähän on ne ihanat oranssit ja lehmuksenvihreät paperikassit

Vierailija
5/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Bebes sijaitsi vielä Forumin Kukontorilla, sain minäkin sellaisen lehmuksenvihreän paperikassin. Viime keväänä oli muovikasseja ainakin silloin, kun sieltä sen bodyn ostin.

Vierailija
6/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä meille ajankohtaista. En ole raskaana, eikä meillä ole vauvaikäistä. Hyvä palvelu oli siis ennen ainakin.