onko joku käynyt bebes-liikkeessä kampissa?
Kommentit (6)
Minua palvellut nuori myyjä pakkasi sen muovikassiin, jolloin toinen vanhempi myyjä tuli väliin ja hoki ainakin 4 kertaa, että " älä anna kallista kassia jos ostetaan tarjoustavaroita, sillon käytetään hei noita halvempia kasseja, hei ihan tosi EI noita kalliita kasseja!" Minua palvellut myyjä ei kuitenkaan totellut, vaan sain pitää sen " kalliin" kassin. Kaduttaa vieläkin, etten lohkaissut mitään sille saidalle myyjälle.
no tarkoitin paria kuvaa nettisivuilla, mulle tuli vähän sellainen luxus paikan kuva jo pelkästä wc:stä. Harvassa liikkeessä vessassa tapetteja, verhoa jne.
muuten ihan tavallinen liike.
Ihmettelen tuota muovipussijupakkaa, bebesillähän on ne ihanat oranssit ja lehmuksenvihreät paperikassit
Kun Bebes sijaitsi vielä Forumin Kukontorilla, sain minäkin sellaisen lehmuksenvihreän paperikassin. Viime keväänä oli muovikasseja ainakin silloin, kun sieltä sen bodyn ostin.
tällä hetkellä meille ajankohtaista. En ole raskaana, eikä meillä ole vauvaikäistä. Hyvä palvelu oli siis ennen ainakin.
En oikein ymmärrä, mitä tarkoitit tuolla " näyttää hienolta" .. Ihan tavallinen vaatekauppahan se on. Minun makuuni ei oikein löytynyt vaatteita.