Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En muistele huonoa nuoruuttani

Vierailija
01.12.2023 |

Tein kuten terapiassa sanottiin ja unohdin sen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin tein.  Suuren ikäluokan ihminen äärimmäisessä köyhyydessä suurperheestä tökerössä hirsimökissä syntyneenä.

Siihen on ollut turha jäädä piehtaroimaan.   Yksi sisaristani ei koskaan päässyt irti,  hän oli kuolemaansa asti katkera vaikka hänelläkin asiat ihan hyvin, sinkkuutta ja tuota katkeruutta lukuunottamatta.   Hän olisi tarvinnut apua, ei tullun kummankaan vanhempien hautajaisiinkaan koska uskoi olevansa löytölapsi, paremmista oloista hyljätty .   Kuitenkin vanhemmat sisarukseni muistivat hänen syntymänsäkin kuinka norkoilivat ulkona päivän kun ei sisälle saanut mennä.

Vierailija
2/6 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jossain on vieläkin keskustelu kun noin 50-vuotiaat valittavat lapsuudestaan. Siinä oli hyviä juttuja, pakotettiin piano/balettitunnille,  äidillä oli turkki ja isä osti koruja äidille,  vaikka tyttärillä olisi ollut jonkun tavaran puute.  Jne.

Ovat joutuneet ihan terapiassa käymään kun vielä oli sääntöjäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin tein.  Suuren ikäluokan ihminen äärimmäisessä köyhyydessä suurperheestä tökerössä hirsimökissä syntyneenä.

Siihen on ollut turha jäädä piehtaroimaan.   Yksi sisaristani ei koskaan päässyt irti,  hän oli kuolemaansa asti katkera vaikka hänelläkin asiat ihan hyvin, sinkkuutta ja tuota katkeruutta lukuunottamatta.   Hän olisi tarvinnut apua, ei tullun kummankaan vanhempien hautajaisiinkaan koska uskoi olevansa löytölapsi, paremmista oloista hyljätty .   Kuitenkin vanhemmat sisarukseni muistivat hänen syntymänsäkin kuinka norkoilivat ulkona päivän kun ei sisälle saanut mennä.

Ei mua köyhä lapsuus tai koulukiusaaminen ole ikinä haitannut. Mulla oli nuoruudessa väkivaltainen parisuhde,abortteja ja lapsen adoptioon antaminen. Ne olen unohtanut.ap

Vierailija
4/6 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä näköjään ole unohtanut, kun tänne niistä kirjoittelet. Mitä niinkuin hait tuolla aloituksellasi?

Vierailija
5/6 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän sinä näköjään ole unohtanut, kun tänne niistä kirjoittelet. Mitä niinkuin hait tuolla aloituksellasi?

Kyllä mä vaan olen unohtanut. Joku niistä toisessa ketjussani vaan muistutti.

Vierailija
6/6 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kertonut noista asioista täällä ennenkin. Joten näyttäisi unohdus olevan kaukana. Kuulostat ihan Ammattivalittajalta.