Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopea huutonet myyja olet? Postitatko tuotteet heti samana paivana vai odotatko kaikkien maksua ja viet sitten kaikki kerralla?

Vierailija
03.01.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä odotan kaikkien maksua ja postitan sitten kaikki kerralla. Odotan maksua ainoastaan 7 päivää ja sitten kauppa peruuntuu. Yleensä ostajat joutuvat odottamaan tuotettaan maksimissaan 5 päivää, kun kaikki yleensä maksavat heti.

Vierailija
2/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 pankkipäivää. Monilla näyttää olevan Nordea-tili ja mulla taas yksi muu, johon erityisesti Nordeasta rahat tulee hitaasti (jotkut ostajat eivät edes usko, että voi tosiaan mennä 4 päivää). Päivät olen töissä, joten illalla näen tililtä, onko raha tullut. Sitten pakkailen illalla ja aamulla töihin mennessä lähtee ne kirjeet postilaatikkoon, joista olen maksun saaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mene pidempään. Postiin 7,5km matka

Vierailija
4/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut sun myymä tuote, mutta näinkin voi olla...

Vierailija:

Itse yleensä odotan kaikkien maksua ja postitan sitten kaikki kerralla. Odotan maksua ainoastaan 7 päivää ja sitten kauppa peruuntuu. Yleensä ostajat joutuvat odottamaan tuotettaan maksimissaan 5 päivää, kun kaikki yleensä maksavat heti.

Vierailija
5/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaupungissa asun niin postejakin on vähän joka kulmalla, helppo työmatkalla käydä viemässä.

Vierailija
6/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksusta seuraavana päivänä työmatkalla postilaatikkoon.

Jos tarvii viedä postiin asti (mahdollinen iso maksikirje/paketti) niin vien postiin pari kertaa viikossa samalla kun käyn marketissa kaupassa (posti samassa talossa).

Vierailija
7/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen jootunut vain pettymään. ne joilla palautteet ovat vielä vähissä tai negaa löytyy saavat odottaa postitusta siihen saakka kunnes maksu näkyy tililläni. Vien paketit sitten joko samana tai seuraavana päivänä postiin. nopeana ovat pitäneet.

Vierailija
8/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvita postia. Keltaisia postilaatikkoja edelleen löytyy myös maalta ja sinne saa laittaa kirjeen kuin kirjeen kokoon katsomatta (maksikirjettä ja pakettia lukuunottamatta). Halpa 10 euron vaaka sittarista tai jostain halpismyymälästä, postista pyytää sellaisen paketin paksuutta mittaavan kokeilusapluunan (saa ilmaiseksi, kun pyytää) ja helpostikuoria pari pakettia kotiin jemmaan, niin sillä toimii. Ostajakin tyytyväinen, kun helpostikuorien postikulut normaalikirjettä pienempiä. Ja jos joskus lipsahtaa väärä maksu, niin anteeksipyyntö ostajalle ja maksaa sen 2.50e (tai mitä lie on) sakkoja + erotuksen, niin saa varmaan edelleen positiivista palautetta. Jos tuo tapahtuu kerran 200 kirjeestä (tuskin tapahtuu niin usein), niin siinä on jo monta postireissua tuohon hintaan säästänyt.

Vierailija
9/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kyttäillä niitä maksuja. Helpompi pistää heti kaikki postiin.