Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keräätkö/onko sinulla jotain Villeroy & Bochin astioita?

Vierailija
03.01.2007 |

Jos, niin mitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerännyt jo pitkään (olisko 14 vuotta?) Manoir sarjaa ja en ole vielä tähän päivään mennessä kertaakaan katunut, kun on muotoilultaan minun mieleinen ja sitten hyvin ajaton. Niin ja valkoisena astiastona on hirmu helppo tehdä erilaisia juhlakattauksia, kun vaan vaihtelee pöytäliinan, serviettejen yms. avulla tunnelmaa.

Vierailija
2/5 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä.

Tykkäsin siitä vanhasta Luxemburgista myös, mut manoir on ajattomampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan herkkä mielestäni, tähän mennessä (pari vuotta vasta kerännyt) on kertynyt 8kpl:n kahviastiasto (tosin sokerikko ja kermakko puuttuvat vielä) sekä neljä matalaa isoa lautasta ja neljä leipälautasta. ehkäpä pian raskin ostaa ne sokerikot ja kermakotkin.. :)

Vierailija
4/5 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen joskus ostellut yksittäisiä tarjoiluastioita muutakin sarjaa ja jopa uunivuoan. Yllätyspaketinkin hakumatkan olen onnistunut kerran tekemään ihan itse Luxemburgista saakka (oli työmatka samalla), joten sieltä tuli joitain tuntematomien mallistojen astioita.

Vierailija
5/5 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitää tuosta Manoirista sanoa, että se on kyllä todella hyvälaatuinen ja hyvän hintainen. Taitaa Arabian ja Pentikin astiat olla kalliimpia.

Meillä oli myös aikaisemmin V&B:n luuposliiniset kahvikupit, mutta annoin ne äidilleni siinä vaiheessa kun perheeseen syntyi lapsi. Yksi kuppi kun maksoi jotain reilut 50 euroa, niin ovat hivenen " pelottavat" lapsiperheessä.