Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä; kuukautisten jälkeen pos raskaustesti?

Vierailija
01.12.2023 |

Eli lapsen yritystä on ollut, mutta minulla alkoivat kuukautiset oikeaan aikaan ja vuoto on ollut RUNSASTA. Nyt kolmantena päivänä voin huonosti ja rinnat on oudon suurentuneet vieläkin. Yksi testi oli jäljellä ja tein sen. Piirtyi toinen viiva. Voiko tämä olla totta? Olo on epätodellinen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä keskenmeno vai voinko oikeasti olla vieläkin raskaana?

Ap

Vierailija
2/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno, mutta seuraa jatkuvatko oireet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika yleistä. Minullakin tuli raskaaksi tulon jälkeen kuukautiset ja raskaus sujui normaalisti.

Tee testi parin päivän kuluttua.

Vierailija
4/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika yleistä. Minullakin tuli raskaaksi tulon jälkeen kuukautiset ja raskaus sujui normaalisti.

Tee testi parin päivän kuluttua.

Alkoiko sullakin juuri oikeana päivänä? Mulla oli mukana oikein hyytymiäkin. En voi uskoa tätä. Kaikki aina toitottaa, että menkat jää sitten pois.

Ap

Vierailija
5/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
6/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samoilla oireilla kohdunulkoinen. Rv 7+ repesi munatorvi ja piti poistaa.

Vierailija
7/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valekuukautiset raskauden alussa on yleistä, mutta vuodon pitäisi olla niukkaa. Varmasti poikkeuksia on, mutta soittaisin neuvolaan ja kertoisin oireista.

Vierailija
8/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuukautisten tapaista vuotoa voi tulla raskaanakin. Jos sinulla olisi keskenmeno ollut niin ei tulisi viivaa. Minulla katosi viiva samantien kun vuoto alkoi. Olin siis juuri edellisenä päivänä tehnyt 2 vahvaa plussaa ja aamulla alkoi vuoto, tein testin ja tyhjää oli. 

Vierailija
9/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuukautisten tapaista vuotoa voi tulla raskaanakin. Jos sinulla olisi keskenmeno ollut niin ei tulisi viivaa. Minulla katosi viiva samantien kun vuoto alkoi. Olin siis juuri edellisenä päivänä tehnyt 2 vahvaa plussaa ja aamulla alkoi vuoto, tein testin ja tyhjää oli. 

Mulla mennyt viikko että positiivinen mennyt negaksi jos varhainen keskenmeno. Riippuu vähän kuinka korkeaksi on ehtinyt hormonit nousta ja miten kohtu tyhjenee.

Vierailija
10/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut raskaaksi heti kuukautisten jälkeen. Aikaisempi kierto oli sekaisin.

Vierailija
11/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki. Siis tein testin pari päivää ennen menkkojen alkamista ja tuli nega. Onko munasolu ollut tuolloin vasta matkalla kohtuun? Tai sitten on ollut kiinnittyneenä, mutta jostain syystä hormonia ei vielä ollut tarpeeksi? 

Mä en uskalla iloita nyt vielä ollenkaan.

Ap

Vierailija
12/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valekuukautiset raskauden alussa on yleistä, mutta vuodon pitäisi olla niukkaa. Varmasti poikkeuksia on, mutta soittaisin neuvolaan ja kertoisin oireista.

Pitäisi olla niukkaa? Mistä tiedät?

Vierailija
13/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
14/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli keskenmeno eikä sen vakavampaa.

Vierailija
15/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä vakavampaa voisi olla kyseessä?

Ap

Vierailija
16/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No esim se kohdunulkoinen. itsellä ehti vuotaa 2litraa vatsaonteloon ja lanssilla menin sairaalaan.

Vierailija
17/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No esim se kohdunulkoinen. itsellä ehti vuotaa 2litraa vatsaonteloon ja lanssilla menin sairaalaan.

Aivan. Seuraan tilannetta. Pientä vuotoa jatkuu edelleen, tuon positiivisen tuloksen jälkeen. 

Ap

Vierailija
18/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen tilanne, jännästi muuten voi heittää laskettu aika, kun se lasketaan niistä viimeisistä iik uskallanko sanoa sitä sanaa, kuukautisista aina ensin.

Ainakin itselläni oli noin ensimmäisessä raskaudessa. Ultrassa sitten oli jo pidemmällä raskaus mitä luultiin. No jippii lähempänä laskettu aika ja pääsin pröystäilemään, jo 6kk ja ei näy missään. 

Vierailija
19/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollainen tilanne, jännästi muuten voi heittää laskettu aika, kun se lasketaan niistä viimeisistä iik uskallanko sanoa sitä sanaa, kuukautisista aina ensin.

Ainakin itselläni oli noin ensimmäisessä raskaudessa. Ultrassa sitten oli jo pidemmällä raskaus mitä luultiin. No jippii lähempänä laskettu aika ja pääsin pröystäilemään, jo 6kk ja ei näy missään. 

Olitko tehnyt testejä ennen kuukautisten alkamista?

Ap

Vierailija
20/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto