Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähiesimies muisti muita joululahjalla

Vierailija
30.11.2023 |

Päivän päätteeksi olin menossa hakemaan  ilmoitetusta paikasta työnantajan antamaa joululahjaa. Eipä siellä ollutkaan minulle. Muille kyllä. Lähiesimies on ollut muutenkin minua kohtaan jotenkin nuiva; ignooraa tai puhuu tylysti. Tämän on pari työkaveriakin huomannut ja asiasta minulta kysynyt.i

Hitto kun tuli arvostettu olo. Saako pahoittaa mielensä? Tuntuu tyhmältä kinuta joululahjaa, enkä sitä sen vuoksi teekään, mutta kyllä tämä nyt aika syvälle meni aiemman käytöksen huomioiden. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaamista, tee ilmotus isolle päällikölle. Tosin Stockalla sekään ei auttanut, ainoo kommentti oli että kiitos mielipiteestäsi.

Vierailija
2/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo aiemmin tarkoitus mennä seuraavan pomon jutuille juurikin lähiesimiehen käytöksen vuoksi. En ole kiirehtinyt, koska en ole jaksanut alkaa siihen selvittelyyn ja lopulta selittelyyn "ei ollut henkilökohtaista, oli vahinko, oli sitä ja tätä" ja sit taas jatketaan kuin ei mitään.

Vierailija
4/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saa pahoittaa mielensä! Kaikki ymmärtävät kyllä pointtisi, ettei se lahja, vaan käytös. Kannattaa vaihtaa työpaikkaa, jos vain mahdollista. Isolle pomolle voit sitten kertoa syyn kun jätät irtisanoutumisesi

Vierailija
5/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se lahja sitten mikään erikoinen?

Vierailija
6/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä silloin kun on useampi kuulemassa. "Joo varmaan se oli TAAS ihan vahinko vaan vai miten tässä näin kävi. Enkö vain löytänyt lahjaa vai oliko joku muu sen ottanut". 

Vierailija
7/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erikoinen tai arvokas. Sehän se pointti tässä ei ollut. Seinälle oli ripustettu samanlaisia pussukoita työntekijöiden nimillä varustettuna. Minua ei siellä ollut. Kaikki talossa harvemmin käyvät sijaisetkin oli muistettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä