Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olette ollut täysin ilman orgasmia?

Vierailija
30.11.2023 |

Itsellä tulee nyt 20 päivää täyteen. Olen kyllä runkannu välillä mutta en laukeemiseen asti. Voin sanoo että päivän kuluessa esim. töissä tulee silmäiltyä kaikki _kaikki_ naispuoliset päästä varpaisiin vesi kielellä.. nuoremmat, vanhemmat, selvästi varatut äidit, kaikki.. ei tossa varmaan mitään järkeä ole mutta tuntuu hyvältä olla sulaa vahaa kaikkien naisten käsissä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden tällä hetkellä. Olen siis ollut sinkkuna enkä harrasta runkkailua. Mutta helpompaa mulle varmaan siksi että olen nainen.

Kyllähän sitä yöllä laukeaa jos ei päivällä.

Vierailija
22/34 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pitkiä taukoja ole tainnut olla koskaan, joskus tosi nuorena häpesin asiaa koska....no kun en ollut kuullut siitä puhuttavan ni kai silloisessa mielessä kuvittelin sen olevan jotenki epätavallista tai sopimatonta koska omassa perheessä porukat ei tuollaisista puhuneet sanallakaan mun kuullen ja siksi pidin pitkiäkin taukoja ajatellen että ennen kärähtämistä pitää lopettaa, nykyään kyl runkkailen mällin lentämiseen asti usmt 2-3 kertaa päivässä ja liki joka aamu "leikin" vehkeelläni ja vain pitelen sitä, lomalla en edes tee aamustondikselle välttämättä mtn vaan ajattelen jtn mukavaa ja yritän ajatuksella saada orgasmin, vielä ei oikein onnistu mut sinnikäs yritys jatkuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin laukean yöllä, jos olen masturboimatta. N32

Mutta et sitten kuitenkaan laukea miehen nussimisesta?

Vierailija
24/34 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset miehet saavat 30% todennäköisemmin eturauhassyövän. Mitä nuorempana aloittaa selibaatin sen varmemmin.

Samaa mieltä kyllä siitä, että selibaattia (jos sillä tarkoittaa laukeamattomuutta) kannattaa vältellä, mutta miten se yksin elämiseen liittyy? Ainakin minä nuorena sinkkumiehenä sain orgasmeja vaikka kuinka paljon, kun panetti vähän koko ajan eikä naisseuraa ollut. Aina saattoi runkata kun siltä tuntui, ei tarvinnut ajatella seuraavaa siirtoa että mahtaakohan nainen juuri tänä iltana olla panotuulella, joten pitäisiköhän säästellä...

Seksi voi suhteessa olla parempaa, mutta kyllästyttää orgasmien määrä väheni kun vaimon tapasi.

Vierailija
25/34 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla osittain ilman?

Vierailija
26/34 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiset miehet saavat 30% todennäköisemmin eturauhassyövän. Mitä nuorempana aloittaa selibaatin sen varmemmin.

Samaa mieltä kyllä siitä, että selibaattia (jos sillä tarkoittaa laukeamattomuutta) kannattaa vältellä, mutta miten se yksin elämiseen liittyy? Ainakin minä nuorena sinkkumiehenä sain orgasmeja vaikka kuinka paljon, kun panetti vähän koko ajan eikä naisseuraa ollut. Aina saattoi runkata kun siltä tuntui, ei tarvinnut ajatella seuraavaa siirtoa että mahtaakohan nainen juuri tänä iltana olla panotuulella, joten pitäisiköhän säästellä...

Seksi voi suhteessa olla parempaa, mutta kyllästyttää orgasmien määrä väheni kun vaimon tapasi.

... siis ei kyllästytä, vaan kyllä orgasmien määrä väheni. Jonain päivänä vielä otan tämän autocorrectin pois päältä.

Vierailija
27/34 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe kuuluu seksipalstalle. Keskustelkaa siellä.

Vierailija
28/34 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla osittain ilman?

Olen kyllä huomannut, että pitkä edgettely purkaa panetusta pikku hiljaa ja vähäksi aikaa samalla tavalla kuin orgasmikin, vaikkakin ilman täyttä laukeamista. Erityisesti jos menee niin rajalle, että sperma alkaa hieman purkautua, mutta varsinaisen orgasmin onnistuu hillitsemään. Tätä sanoisin osittain ilman olemiseksi.

Vierailija
29/34 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe kuuluu seksipalstalle. Keskustelkaa siellä.

Kannattaisi ennen kommentointia katsoa, millä palstalla itse on.

Vierailija
30/34 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla suunnilleen vuosi. Mitä pidempään oli ilman, sitä vähemmän mietti asiaa tai teki mieli. Loppupuolella seksi ei kiinnostanut oikeastaan ollenkaan. Uudestaan kun aloitti, oli orgasmit surkean laimeita ja niitäkin piti alkaa harjoittelemaan uudestaan. En tiedä onko tämä keskimäärin naisille helpompaa, ehkä?

No ei todellakaan ole naisille helpompaa.

Itse laukean yöllä jos en päivällä saa.

Ok, ehkä sukupuolen mukaan yleistäminen ei toimi, tässäkään. Olen siis tuo edellinen kirjoittaja ja nainen. Minä en ole ikinä lauennut itsekseen yöllä, enkä muuten yllättäen tai vahingossakaan. Joka tapauksessa ilman oleminen oli yllättävän helppoa minulle... ehkä se sitten liittyy siihen että minulla orgasmit ei tule helposti niin puutteeseen on totuttu😀.  Tai sitten syy on joku muu, mistäpä näistä tietää.

Vierailija
31/34 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla orgasmin rajoitus piteni 31 päivästä ( Loctober) 69 päivään. Ja vielä on varmaankin 15 päivää jäljellä, tai näin on minulle luvattu. Lokakuun jälkeen kun lukko ei auennutkaan, niin meinas iskeä pikku turhautuminen tästä yhdessä sovitusta leikistä. Mutta puhumalla kihlattuni kanssa siitä selvittiin. Seksiä meillä on monta kertaa viikossa, no ei kylläkään sellaista perus jynkkyä, mut sanotaan et vaihtoehtoista seksiä. Tyttöystävä saa, mut minä en. Tämä leikki kiinnostaa tyttöystävää, hänestä on kiihoittavaa, kun pystyy kontrolloimaa minua näin seksuaalisesti. Ja minä saan tyydytystä, kun minua näin rajoitetaan. Ja takaraivossa on se tieto, että mitä sitten jos juku muu huomaa että olen lukittuna. Toki meillä on turvasana, mutta sitä ei ole vielä tarvinnut käyttää, ja se tarkoittaa et tämä leikki on ohi lopullisesti jos sitä käytetään. Mutta itse odotan joulua hyvinkin toivorikkaana.

Vierailija
32/34 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 30% perustuu tutkimuksiin vanhemmista miehistä. Eroa verrattu parisuhteessa eläviin vanhempiin miehiin. 

Vierailija
33/34 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikein enää innosta kun on tules vaivoja ja jos sattuu sit panemaan niin en tunne edes sitä orkkua van huomaan että jotakin tuli mutta mitä jos sitten toisella kertaa mälli irtoaa niin se on hyvin hyvin laimeaa ikää 62v

onneksi aloitin nuorena seurustelut

Vierailija
34/34 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotta, eli koko elämäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän