Kuinka kauan olette ollut täysin ilman orgasmia?
Itsellä tulee nyt 20 päivää täyteen. Olen kyllä runkannu välillä mutta en laukeemiseen asti. Voin sanoo että päivän kuluessa esim. töissä tulee silmäiltyä kaikki _kaikki_ naispuoliset päästä varpaisiin vesi kielellä.. nuoremmat, vanhemmat, selvästi varatut äidit, kaikki.. ei tossa varmaan mitään järkeä ole mutta tuntuu hyvältä olla sulaa vahaa kaikkien naisten käsissä
Kommentit (34)
En tiedä oikeestaan.. tuntuu jännältä olla ylikiihottunu päivittäin, katella salaa naispuolisen työkaverin muotoja ja haaveilla että vois iskee hampaat niskaan ja pumpata siemenet turvonneiden häpyhuulten väliin..en tiedä. Tuntuu vaan niin kivalta kun joka nainen saa pulssin nousemaan ja mielikuvituksen laukkaamaan
Täällä pari viikkoa kohta. Meillä harrastetaan miehen orgasmikontrollia eli oma laukeamiseni on täysin tyttiksen hallinnassa. Hän päättää milloin saan tulla, jos saan you never know. Hommaan kuuluu, että mun on tyydytettävä hänet silloin kun hän haluaa, mutta en välttämättä itse saa laueta. Kysyy luonnetta antaa suuseksiä ilman mitään vastapalvelusta tai naida ja sitten joutua käsketyksi lopettaa kun hän on saanut orgasmin. Hyvästä palvelusta saatetaan palkita, mutta sen päättää hän. Ollaan keksitty tähän myös kaikenlaisia muitakin juttuja. Tyttis saattaa esim imeä, mutta sitten joudun arvaamaan luvun yhden ja viiden väliltä, ja jos meni väärin, silloin ei tipu laukeamista😆 Meille tämä on osa domma ja sub -leikkiä. Nainen hallitsee täysin ja mies kiemurtelee kiimatuskissaan ja on nöyrää poikaa. Molemmat nautitaan tästä ja suunnitellaan yhdessä juttuja.
No siitä lähtien kun orgasmeja joskus esiteininä alkoi saada, niin eipä kovin usein yli viikon taukoa ole reiluun 40 vuoteen tullut. Armeijassa pitkän gineksen aikana ehkä, en enää edes muista miten siellä tuli asia hoidettua. Joskus oikein kipeänä ehkä myös.
Tällä iällä 50 päälle muutaman päivän tauko tekee sen että seksi pyörii mielessä koko ajan, seisoo herkästi ja tekee mieli alkaa hieroa. Kerran viikossa on seksiä vaimon kanssa, mutta toinen kerta ns välipäivinä menee sitten omin käsin. Silloin tykkään kyllä orgasmin viivyttelystä ja pitkästä kiihottumisesta, mutta se on enemmänkin tuntien kuin viikkojen asia.
Miten ap onnistut olemaan 20 päivää? Joskus olen koittanut olla ilman, mutta minulla homma kääntyy itseään vastaan. Mitä enemmän koittaa pidätellä, sen pahemmin alkaa panettaa. Ennätys on kahdeksan päivää, jolloin kyllä runkkailin joka päivä, mutta jätin homman aina kesken ennen orgasmia. Sitten jos en erikseen yritä olla orkuttamatta, voi joskus harvoin mennä viikkokin ilman mitään tuskia, mutta niin pitkä aika on kyllä normielämässä poikkeus.
Nykyään en koita olla täysin ilman orgasmeja, koska kokemuksesta tiedän, että se ei toimi, vaan hoidan itselleni tahallani ns. ruined orgasmeja. Se vie kiimalta sen pahimman, järjen sumentavan terän ja silloinkin olen koko ajan kestokiimassa, mutta silti pysyn toimintakykyisenä. Nautin siitä hommasta suuresti, on vaan niin kiimaisen ihanaa olla koko ajan kulli niin herkillä, että kovaan erektioon riittää jo puolikas tuhma ajatus. Maailma on jotenkin silloin niin paljon kauniimpi ja nautinnollisempi, ja kiinnitän ihan eri tavalla huomiota esim. naisen paljaaseen nilkkaan tai herkulliseen kohoumaan miehen housunetumuksessa.
Itse ainakin laukean yöllä, jos olen masturboimatta. N32
Ehkä viikon. Jos en itsetyydytä, laukean vaikka unissani. N41
Kohta nelisen vuotta.
Pahin kohta on siinä 3 kk kohdalla, ja sitten helpottaa. Sanoisin että puolen vuoden jälkeen alkaa sitten pärjäillä oikein hyvin.
Nykyään en oikein enää edes muista koko asiaa.
m42
Vuoden tällä hetkellä. Olen siis ollut sinkkuna enkä harrasta runkkailua. Mutta helpompaa mulle varmaan siksi että olen nainen.
Mielenkiintoinen kysymys. Olen saanut pillua kerran viikossa käytännössä ainakin koko aikuisikäni siitä kun 18v ikävuosi oli lopuillaan. Intissä taisi olla 2vk tauko ja jokuviikko aina synnytysten jälkeen. Mutta suuseksiä oli silloinkin plus omakivat päälle. Nuorena tuli runkattuakin koko aika ainakin 15v tai siitä lähtien kun mälli alkoi tulemaan. Jokusen kerran vielä tullut yöllä lakanoillekin, kun on viikko tainnut olla lähelle edellisestä. Joten alle viikko. Pidättely ja panetuksen keräily ei ole ollut mun juttu. Siksi pariuduinkin nuorena, kun ymmärsin, että parempi hyvä pillu kotona kuin kymmenen oksalla. Nyt ikää 66v, enkä ole pillusta luopumassa.
Hyvä ketju, mutta minne ap katosi?
Taisi olla suunnilleen vuosi. Mitä pidempään oli ilman, sitä vähemmän mietti asiaa tai teki mieli. Loppupuolella seksi ei kiinnostanut oikeastaan ollenkaan. Uudestaan kun aloitti, oli orgasmit surkean laimeita ja niitäkin piti alkaa harjoittelemaan uudestaan. En tiedä onko tämä keskimäärin naisille helpompaa, ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla suunnilleen vuosi. Mitä pidempään oli ilman, sitä vähemmän mietti asiaa tai teki mieli. Loppupuolella seksi ei kiinnostanut oikeastaan ollenkaan. Uudestaan kun aloitti, oli orgasmit surkean laimeita ja niitäkin piti alkaa harjoittelemaan uudestaan. En tiedä onko tämä keskimäärin naisille helpompaa, ehkä?
Se on just näin. Itse ajattelin että olen unohtanut koko seksin ja orgasmit. Ne on taaksejäänyttå - koen eläväni vapaammin ja täyteläisempåä elåmää ilman naisia, seksiä ja orgasmeja
Jälkikäteen ajateltuna naiset oli vain häiriö elämässäni. Mies, jos et aio hankkia lapsia, ei kannata seksielämää aloittaa lainkaan. Unohda naiset, he ovat vain ihmisiä. Jätä masturbointi, se tekee sinusta vain katkeran.m47
Vierailija kirjoitti:
Miten ap onnistut olemaan 20 päivää?
Oon harjotellu tätä joitakin kertoja muutaman vuoden ajan. Ensimmäisillä kerroilla viikko oli jo ihan mahdoton, oli pakko käydä jo muutaman päivän jälkeen salaa vessassa laukeemassa itteni päälle. Varmaan noi harjottelukerrat, pikkuhiljaa tottuu siihen henkisesti että ei saa laueta ja huomaa runkatessa ajoissa sen tunteen kun ihan kohta olis tulossa ja pakko lopettaa vaikka tuntuis miten hyvältä. Mulla ei oo tarkotus tehdä tota loputtomiin, en tosiaankaan halua että halut katoais kokonaan, mutta ehkä kuukausi kokonaan ilman ja sen jälkeen 2-4 orgasmia/kk, se määrä tuntuis pitävän mut hyvin keskittyneenä ja tottelevaisena ympärillä oleville naisille
Saa nähdä miten käy sitten, yleensä tauon jälkeen jos tulee kerran niin tekee mieli tulla monen päivän ajan useemman kerran. Toivottavasti sais pidettyä hallinnassa
Ehkä noin kuukauden kun testailin SSRI-lääkettä (Olen M, 48v). Ei tullut vaikka yritinkin - huipulla tuli vain kumma olo ihan niinkuin tyyliin system error tms. Lopulta jotain tuli sitten. Nyt SNRI-lääke on suopeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on just näin. Itse ajattelin että olen unohtanut koko seksin ja orgasmit. Ne on taaksejäänyttå - koen eläväni vapaammin ja täyteläisempåä elåmää ilman naisia, seksiä ja orgasmeja
Jälkikäteen ajateltuna naiset oli vain häiriö elämässäni. Mies, jos et aio hankkia lapsia, ei kannata seksielämää aloittaa lainkaan. Unohda naiset, he ovat vain ihmisiä. Jätä masturbointi, se tekee sinusta vain katkeran.m47
Tunnetusti epätervettä. Yksinäiset miehet saavat 30% todennäköisemmin eturauhassyövän. Mitä nuorempana aloittaa selibaatin sen varmemmin. Samoin naisten vaivat kasvaa kun pillusta katoaa kimmoisuus ja limakalvot. Vanheneminen alkaa selibaatista. Toki oma asia, jos haluaa vanheta ennenaikaisesti. Muttei kannata suositella muille.
Lapsen syntymän jälkeen meni varmaan vuosi ettei harrastettu seksiä enkä muista runkanneenikaan. Ei vaan ollut seksi mielen vieressäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti epätervettä. Yksinäise
Jokuhan linkkasi tänne tutkimuksen, että orgasmit miehellä vähentävät eturauhassyöpää. Mutta se unohdetaan usein kertoa, että tilastollisesti merkittävästi vasta sitten kun saa orgasmin 6 kertaa PÄIVÄSSÄ joka ikinen päivä.
Eli ei se paneminen ja runkkaus sitä eturauhassyövän riskiä vähennä käytännössä kellään.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole naisille helpompaa.
Itse laukean yöllä jos en päivällä saa.
Miks teet tollasta? Väkisinmakaat vielä jonkun.