Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset kihartaa omia hiuksia/laittaa laineita hiuksiinsa?

Vierailija
30.11.2023 |

Ovat luonnostaan suoratukkaisia. Miksi suora tukka ei kelpaa? Miksi tekevät laineita ja kiharoita? Yritetäänkö sillä saada paksumman näköinen tukka vai mikä pointti?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan piikkisuora ja paksu tukka. Se saa mielestäni minut näyttämään ns. kovalta. Välillä kiharran ja se saa heti pehmeämmän ja iloisemman vaikutelman ihan kasvoihinikin. 

Vierailija
42/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto. :D

Mulla on luonnonkiharaa. Ei tarvi kihartaa. Ja aika paksu tukka.

Eli myönnät, että kihartaisit, jos olisi suora tukka. Onko suora tukka ruma?

0,5/5 tästä autistijankkausta muistuttavasta trollauksesta. Toiselle sivulle jo päästy. Onnittelut sinulle!

Suomalainen, jonka hiukset kihartuvat hyvin harvoin esim. Välimeren ilmankosteudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnonkiharat ja paksut hiukset ihan luonnostaan. 

Vierailija
44/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai suomalaiset?   Mutta eipä sillä. Espanjassa katselin että ihan kivaltahan permis näyttää ja siellä sellainen oli noin joka toisella naisella.  Miksei sopisi suomalaisellekin?

Vierailija
45/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruotsalainen ja vastaan kuitenkin. Kiharran tikkusuoria hiuksiani joskus koska haluan.  Suomalaiset naiset kihartavat tikkusuoria hiuksia varmaan sen takia koska haluavat. Oooh hämmästyttävää

Haluamiselle on aina jokin syy. Mieti nyt oikein kunnolla.

Vierailija
46/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä Suomessa nainen saa tehdä hiuksilleen mitä haluaa. Siihen ei ole miehellä mitään sanomista. Siinä se lyhyesti joten...

Vierailija
47/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan piikkisuora ja paksu tukka. Se saa mielestäni minut näyttämään ns. kovalta. Välillä kiharran ja se saa heti pehmeämmän ja iloisemman vaikutelman ihan kasvoihinikin. 

Hyvää analyysia.

Vierailija
48/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa he on kyllästyneet suoristamaan hiuksiaan. Jopa vanhempani luuli että minulla on suorat hiukset koska olen ne vuosikymmeniä suoristanut.Mitään vinkkiä ei antanut hiuksista se, että 2/3 lapsistani on kiharahiuksisia. Minä en siis kiharra, ne on kiharat jos en muotoile niitä suoraksi.

Ovatko vanhempasi sokeita, eivätkä hoitaneet hiuksiasi taapero- ja tarhaiässä?

Hiukset kihartuvat buperteetti iässä, sitä ennen ne on suorat. Hormonit vaikuttaa niihin. Hiusteni väri on myös muuttunut vaaleasta tummaksi.

Hiuksen kiharuus määräytyy hiustupen muodosta: pyöreä hiustuppi tuottaa suoran hiuksen ja soikea tuppi kiharan hiuksen.

Vierailija
49/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka-autisti vauhdissa 

Vierailija
50/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa he on kyllästyneet suoristamaan hiuksiaan. Jopa vanhempani luuli että minulla on suorat hiukset koska olen ne vuosikymmeniä suoristanut.Mitään vinkkiä ei antanut hiuksista se, että 2/3 lapsistani on kiharahiuksisia. Minä en siis kiharra, ne on kiharat jos en muotoile niitä suoraksi.

Hiukset kihartuvat buperteetti iässä, sitä ennen ne on suorat. Hormonit vaikuttaa niihin. Hiusteni väri on myös muuttunut vaaleasta tummaksi.

Meillä on ollut ihan lapsesta asti luonnonkihara. Tiedätkö edes miten luonnonkihara hius syntyy? Se on juuri siksi syntymästä saakka oleva ominaisuus.

Usko tai älä, monella kihartumisen aste vaihtelee, myös minulla. Ystäväni hiukset muuttuivat suorista kihariksi syöpähoitojen jälkeen. 

Vierailija
51/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on enää yksi hius päässä. Ajattelin laittaa siihen yöksi pampulan.

Vierailija
52/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin mielelläni suorat, mutta tahtovat kihartua itsestään.

Ja mä taas väkerrän suorista hiuksistani kiharia ja harmittelen kun tuppaavat suoristumaan. Kiharat vaan näyttää paremmilta. Mutta näin se menee, halutaan sitä mitä meillä ei ole.

Vierailija
53/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut ihan lapsesta asti luonnonkihara. Tiedätkö edes miten luonnonkihara hius syntyy? Se on juuri siksi syntymästä saakka oleva ominaisuus.

Äidilläni oli piikkisuorat hiukset koko lapsuuden ja nuoruuden, mutta kun hän tuli raskaaksi, hiukset menivät kiharoille. Ei siis edes laineille vaan kunnon korkkiruuveille. Ja niin ovat pysyneet viimeiset 40 vuotta.

Vierailija
54/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että hiuksen värin muuttuminen on sama asia, lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi