Miksi suomalaiset naiset kihartaa omia hiuksia/laittaa laineita hiuksiinsa?
Ovat luonnostaan suoratukkaisia. Miksi suora tukka ei kelpaa? Miksi tekevät laineita ja kiharoita? Yritetäänkö sillä saada paksumman näköinen tukka vai mikä pointti?
Kommentit (54)
Isälläni, äidilläni, siskollani, siskoni lapsella ja minulla on luonnonkihara. Olemme kaikki kantasuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. :D
Mulla on luonnonkiharaa. Ei tarvi kihartaa. Ja aika paksu tukka.
Eli myönnät, että kihartaisit, jos olisi suora tukka. Onko suora tukka ruma?
En ole myöntänyt mitään. Myös suora tukka voi olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jospa he on kyllästyneet suoristamaan hiuksiaan. Jopa vanhempani luuli että minulla on suorat hiukset koska olen ne vuosikymmeniä suoristanut.Mitään vinkkiä ei antanut hiuksista se, että 2/3 lapsistani on kiharahiuksisia. Minä en siis kiharra, ne on kiharat jos en muotoile niitä suoraksi.
Ovatko vanhempasi sokeita, eivätkä hoitaneet hiuksiasi taapero- ja tarhaiässä?
Haluavat muistuttaa n..k.reitä.lisäksi rusketus ja lävistykset kuin alkuasukkaalla afrikasssa
Vierailija kirjoitti:
V*ttu mitä kysymyksiä.
On toooodella intellektuellista tämäkin aihe
Mulla on ohut ja piikkisuora tukka, jossa on omituisia pyörteitä. Kun kiharran tai taivutan laineille, tää pehko on yksinkertaisesti kauniimman näköinen ja huolettomampi aamusta iltaan. Ja ne laineet tulee niinkin helposti, että sutaisen kosteat hiukset yöksi sykerölle ja aamulla harjailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kiharan/laineikkaan tukan?
Miksi suora tukka ei kelpaa?
Jos haluat joskus pitää punaisia sukkia mustien sijaan, niin onko kyse silloin siitä, ettei mustat kelpaa? Vai voisko olla, että haluaa vaan vaihtelun vuoksi pitää niitä?
Ja sitten valitetaan, kun naiset ei jaksa panostaa ulkonäköseikkoihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa he on kyllästyneet suoristamaan hiuksiaan. Jopa vanhempani luuli että minulla on suorat hiukset koska olen ne vuosikymmeniä suoristanut.Mitään vinkkiä ei antanut hiuksista se, että 2/3 lapsistani on kiharahiuksisia. Minä en siis kiharra, ne on kiharat jos en muotoile niitä suoraksi.
Hiukset kihartuvat buperteetti iässä, sitä ennen ne on suorat. Hormonit vaikuttaa niihin. Hiusteni väri on myös muuttunut vaaleasta tummaksi.
Ei kaikki suomalaiset naiset ole luonnostaan suoratukkaisia. Omassa suvussani on naisilla luonnonkiharat, vaaleat hiukset. Pesun jälkeen täytyy aina suoristaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset myös muuttuu itsestään elämän aikana. Minulla oli taaperona vaaleat ja kiharat hiukset. Nyt viimeiset kaksikymmentä vuotta ne on olleet luonnostaan suorat.
Ap:lla ruma suora luirake kun noin kitkeränä. Kyllä suoraakin voi laittaa jos haluaa. Jos ei niin älä, ei ole pakko, mut anna muiden olla tukkansa kanssa miten ovat.
Ps mistä tiedät kuka on kihartanut??? -luonnonkäkkärä
Kuten monilla muillakin suomalaisilla itselläni on luonnonkiharat hiukset. Hiusten pesun jälkeen peilistä näkyy melkoinen pörrö. Jos kostealla ilmalla suoristan hiukseni, ne ovat vähemmän suorat parissa minuutissa ulos mentyäni. Paras suoristaja ulkona on pipo.
Lapsuuden valokuvista näkee luonnostaan tulevat korkkiruuvikiharat. Ei niitä äiti ehtinyt väkertämään. Olen perinyt hiukseni isäni äidiltä. Myös isäni sisarilla on vähintään laineikkaat ja taipuisat hiukset. Ihan supisuomalaisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki suomalaiset naiset ole luonnostaan suoratukkaisia. Omassa suvussani on naisilla luonnonkiharat, vaaleat hiukset. Pesun jälkeen täytyy aina suoristaa.
Miksi suoristat ne!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset kihartuvat buperteetti iässä, sitä ennen ne on suorat. Hormonit vaikuttaa niihin. Hiusteni väri on myös muuttunut vaaleasta tummaksi.
Meillä on ollut ihan lapsesta asti luonnonkihara. Tiedätkö edes miten luonnonkihara hius syntyy? Se on juuri siksi syntymästä saakka oleva ominaisuus.
Kiharretut / laineikkaat hiukset ovat muodikkaat ja toki myös suomalaiset naiset haluavat olla hiusmuotien aallonharjalla. Siksi.
Varmaan samasta syystä täällä kihartavat kuin naiset esim. Ruotsissa ja USAssa
Vierailija kirjoitti:
Haluavat muistuttaa n..k.reitä.lisäksi rusketus ja lävistykset kuin alkuasukkaalla afrikasssa
Johan se poika pääsi viimein siihen asiaan, jota hakikin.
Hei tytöt tämä on se passiivisaggressiivinen kundi, joka tahtoo määrätä, hallita ja kontrolloida naisia, mutta pelko vavisuttaa.
Olen ruotsalainen ja vastaan kuitenkin. Kiharran tikkusuoria hiuksiani joskus koska haluan. Suomalaiset naiset kihartavat tikkusuoria hiuksia varmaan sen takia koska haluavat. Oooh hämmästyttävää