Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko täysin arvoton suhteessa?

Nainen 47v
30.11.2023 |

Meillä ollut n vuoden kestänyt epämääräinen "suhde".  Mies ei halua kutsua edes suhteeksi tätä. Satunnainen tapailuksi kuitenkin. Nyt hän näytti exänsä viestiketjustavä kuvaa niin huomasin hänen kirjoittaneen pusuja ja pyysi tissikuvas. Minulle hän ei ole koskaan noin kirjoittanut. "Suhteemme" ei ole kovin seksuaalinen.  Eli enemmän kaverillinen. Eli sanokaa miten tyhmä olen kun roikun hänessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tuossa mitään tyhmää. Voihan toverillinen suhdekkin olla palkitseva. Viihdyn itse miehenä usein jopa paremmin naisten kuin miesten seurassa, mutta en aina halua seksiä tai sitten haluan sekä seksiä että ystävyyttä, mutta en halua mennä välttämättä mihinkään yhdessäasumineen tai perheen perustamiseen tai oikein edes julistaa virallista parisuhdetta. Ehkä hyvä kokeilla kysyä ja puhua avoimesti. Vastaamattomuus kysymykseenkin on viesti. Ei pahantahtoinen, mutta ehkä mies ei osaa sanoa, mitä haluaa. Hänellä on ristiriitaisia toiveita?

Vierailija
2/4 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä joku toinen, eihän tuossa ole järkeä roikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jotain muutakin kuin epämääräistä tapailua, niin lopeta suhde. Et tule saamaan tuolta mieheltä mitä tarvitset. 

Vierailija
4/4 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kiinnostunut niin ei kyllä näyttäisi mitää exien viestiketjuja suhteen ollessa vähemmän intiimillä tasolla . Tai sitten ei itse uskalla ottaa seuraavaa askelta lähemmäs . Ota nyt tuosta selvän ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi