Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pissaolutta ei myyty punalaputettuna pois?

Vierailija
30.11.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1d0a0e76-959d-4db0-b323-264186a0097a

Miksi ei myyty alennuksella pois? Moni köyhä olisi ollut halvasta ohrajuomasta mielissään. Kas, köyhä osaa pestä väitetyn pissan pois oluttölkeistä. Ja sitten vasta hän juo oluen. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa ei voi ottaa riskiä, että joku sairastuu tai saa tartunnan jonkun kuseksimista tölkeistä. Ties minkä kupan tai ruton siitä saa. Mieti sitä paskamyrskyä, jos joku sairastuisi. Sitä paitsi alkoholia ei saa myydä punalaputettuna. 

Tokmannilla joskus myydään vanhenevia punalapuilla. Oli laillista tai ei.

Vierailija
22/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroi tippurikuppaista kulliaan tölkkeihin, niin lähellä se videolla oli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olisi myynyt? ne sai vakuutuksesta ja vakuutusyhtiö yrittää periä niitä juopolta ja loppujenlopuksi muut vakuutuksenottajat kustantaa tämänkin. ei se kauppiaalta pois ole

Vierailija
24/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluet tarjotaan kaupan pikkujouluissa työntekijöille.

Vierailija
25/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa ei voi ottaa riskiä, että joku sairastuu tai saa tartunnan jonkun kuseksimista tölkeistä. Ties minkä kupan tai ruton siitä saa. Mieti sitä paskamyrskyä, jos joku sairastuisi. Sitä paitsi alkoholia ei saa myydä punalaputettuna. 

Jiskus oli juttua mitenkä saastaisia nuo juomatölkit muutenkin on päälipuoleltaan ette niidtä ole terveellistä pesemättä juoda suoraan muutenkaan.

Vierailija
26/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli juttua mitenkä saastaisia nuo juomatölkit muutenkin on päälipuoleltaan ette niidtä ole terveellistä pesemättä juoda suoraan muutenkaan.

Tuolla esim: https://www.suomenmaa.fi/uutiset/tk-jos-tietaisit-mita-kaikkea-tolkin-p…

Vierailija
27/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli juttua mitenkä saastaisia nuo juomatölkit muutenkin on päälipuoleltaan ette niidtä ole terveellistä pesemättä juoda suoraan muutenkaan.

Tuolla esim: https://www.suomenmaa.fi/uutiset/tk-jos-tietaisit-mita-kaikkea-tolkin-p…

Heikkojen ihmisten kannattaa olla huolellisia tuotteiden pesun kanssa. Mulla kestää vatsa pilaantuneenkin ruuan kassa hyvin. Olen synnynnäisesti muita voimakkaampi ja en sairastele milloinkaan. Minusta olisi tullut helposti olympiamestari jossain lajissa. Näin totesi valmentajakin. Ei ole koskaan nähnyt mun kaltaista tapausta. Meitä on eritasoisia ja minä olen korkeimmasta päästä vastustuskyvyn ja muiden fyysisten suoritusten kanssa. Luunmurtumat vielä viisikymppisenä parantuu alle kuukaudessa. Tätäkin lääkäri ihmetteli. Hiukset ja kynnet kasvaa hyvin nopeassa tahdissa. Vuodessa mulla on jo hiukset yli hartijalinjan. Erän lääkäri olisi halunut tutkia minua aikanaan että olenko oikeasti superihminen ja muita parempi. Ilmeisesti olen kun herra lääkärikin oli sitä mieltä. Parta kasvaa kahdessa päivässä parhaimmillaan viisikin senttiä. Haavat paranee nopeasti jne. Tietäisittepä miten onnekas olen perimäni suhteen.

Koronan aikaan kyselin aihe vapaalla että pesettekö te tosiaan kaikki ostokset tiskiharjalla ja aineella.Osa pisti astianpesukoneeseen ekopesulle alle 40 asteeseenkin. Tai piti eteisessä päiviä pressun alla. Olen miettinyt että onko se teikäläisten heikkous sitä, kun pesette notta niitä käsiänne jatkuvasti ja siivoatte yleensäkin kaikkea? Minä kasvoin lapsuuteni maalattialla ja vanhempani telttailivat paljon Suomen kesässä. Ehkä siksi muistutan fyysisesti enemmän veteraaneja ja hedän vanhempia paremmuudessani mitä vastustuskykyyn tulee?En edes pelkää kakkaa tai välttämättä pese käsiäni kakkaamisen jälkeen. Kevyt huuhtasu riittänee. Minä joisin helposti tuollaisen tölkin kuivunutta kusta. Ei tuntuisi missään. Aika herkkää porukkaa on (soijaa) kun kusinen hevonkusenliemi kauhistuttaa.

Vierailija
28/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jiskus oli juttua mitenkä saastaisia nuo juomatölkit muutenkin on päälipuoleltaan ette niidtä ole terveellistä pesemättä juoda suoraan muutenkaan.

Sama porukka varmaan kieltäisi syömästä sieniä suoraan luonnosta ja marjoja myös, koska ovat likaisia...

Kyllä maailma on mennyt hulluksi. Minä olen metsällä syönyt jänistä raakana.

Vierailija
29/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkojen ihmisten kannattaa olla huolellisia tuotteiden pesun kanssa. Mulla kestää vatsa pilaantuneenkin ruuan kassa hyvin. Olen syn

En jaksanut lukea, olet ilmeisesti kuitenkin heikkolahjainen 

Vierailija
30/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, olet ilmeisesti kuitenkin heikkolahjainen 

Sinähän se heikko olet kun et kykene lukemaan nopeasti tekstiä. Myönnät sen meille tänne mustaa valkoisella. Kyllä meillä on vatsassa pitelemistä kun henkselit hötkyy naurusta. Me nauramme sinulle täällä kotikatsomossa.

Vierailija
31/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut

Meidän nuorisoa. EN jaksanut. Myöntää olevansa heikko eikä edes yritä. 

Sitten syyttää muita heikoksi. Isänmaan toivot 2023!

Vierailija
32/32 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääntösuomessa ei alkoholituotteita saa myydä alennuksella.

Saapas, mutta niitä ei saa mainostaa alennettuina. Cittarissa on usein jotain olutta 2€/tölkki