Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälaista seksuaalista häirintää olet kokenut?

Vierailija
30.11.2023 |

Ketju naisten kokemasta seksuaalisesta häirinnästä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan näitä. Erikoisin tapaus tuli ja nappasi syliin takaapäin ja puristeli erinäisistä paikoista. Hyvähän se on nostella kevyitä teini-ikäisiä ja lääppiä. Julkisella paikalla vielä.

Vierailija
22/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisena hirvipeijaisissa 24 vuotiaana, kaverin isän kaveri tuli puristelemaan takaapäin rinnoista ja otti lantiosta kiinni kun tiskasin, jäi inhottava olo. Huutelu,perään juoksemista myös tapahtuu vaikka olen yli 30...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-14- 25- vuotiaana tuntemattomien  aikuisten miesten ulkonäkökommentteja keskellä kirkasta päivää milloin bussissa, kadulla ym. Samoin myös hitaasti autolla ajoa vieressä, kun kävelen jalkakäytävällä. Tällöin mies on saattanut huudella ulkonäkökommentteja, ehdotella kyytiin tulemista tai mies tumputti samalla, kun ajoi vieressä. Näin jopa silloin, kun olin pakkasessa vuorautunut toppavaatteisiin. 

- täysi-ikäisenä lukemattomia  kertoja kourimisia milloin mistäkin kohtaa baarissa ollessa jne. 

Tuossa nyt ensimmäiset asiat mitkä tuli mieleen. Varmaan on muutakin. Kaikki nuo tapahtui aikana, jolloin ei ollut nettiä eikä älypuhelimia sovelluksineen  ja olimme enemmän turvassa kusipäisiltä miehiltä kuin nykyajan nuoret. 

Näin suomalainen mies kohtelee naisia ( jotka ovat jonkun tyttäriä, siskoja ym.) 

Vierailija
24/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perään huutelua, pikkujouluissa lääppimistä tanssiessa ja baarissa lääppimistä oli nuorempana. Ja 2 stalkkeria, joista toinen kirjoitteli kirjeitä ja toinen tekstiviestejä. Näin yli 40v on asiat onneksi kohdaltani rauhoittuneet, mutta nuorempana pelkäsin vanhoja miehiä oikeasti. Enkä minä ole edes mikään malli.