Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette ostaneet ensi vuodelle vuosikalenterin?

Vierailija
30.11.2023 |

Itse olen yleensä myöhässä, eikä mieleisiä löydy enää tai ovat loppuneet. Taiteilijana ostin tietenkin taidekalenterin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskenrollin kalenteri tuli juuri. Sillä mennään. 👍

Sama täällä. Siihen mahtuu kirjoitellakin. 

Vierailija
22/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, mutta perinteinen Suomen Luonnonsuojeluliiton kalenteri pitäisi varmaan luontokaupasta taas hankkia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta asiakaana apteekissa.Saan joka vuosi ilmasen vuosikaleterin,jossa 12 kpl.kauniita kuvia. Halpa rääsä kauppa menen ostaa viellä pöytäkaleterin itselleni.Maksaa alle 2 e,,

Vierailija
24/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kk sitten.

Vierailija
25/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Ostin Ajaston My Year 2024 -kalenterin koska tykkään kirjata asioita ylös ja pitää samalla myös päiväkirjaa.

Vierailija
26/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummat ostelee paperisia kalentereita ja täyttää niitä lyijykynän ja kumin kanssa😆

Nää, käytän kuulakärkikynää. Paperikalenteri toimii aina. Ei esim. akku lopu. Kulkee mukana laukussa.

Vierailija
27/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanta asiakaana apteekissa.Saan joka vuosi ilmasen vuosikaleterin,jossa 12 kpl.kauniita kuvia. Halpa rääsä kauppa menen ostaa viellä pöytäkaleterin itselleni.Maksaa alle 2 e,,

Saa sen apteekin kalenterin jokainen, vaikka ei olisi ns. kanta-asiakaskaan.

Vierailija
28/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperikalenteri on aina hyvä. Siihen mahtuu muutakin kuin päivän tapaaminen tai tehtävä.

Vierailija
29/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä tekee.

Luonto kiittää kun ei hommaa.

Liki jokaisella on puhelin ja siinä kalenteri.

Mutta kun se ei ole sama asia. Kaikki eivät ymmärrä, varsinkaan tuommoiset luurin näplääjät.

Vierailija
30/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain Cittarista alkuviikolla ilmaisen seinäkalenterin, eipä tartte itte ostaa.

Millä keinolla sieltä ilmaiseksi saa kalenterin?

Vierailija
31/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätekukolta tuli juuri ilmainen seinäkalenteri postin mukana, kuten joka vuosi. Tykkään enemmän paperisista kalentereista, ne helpompia ja selkeämpiä käyttää. En tykkää kännykän kalenteria käyttää. Muutenkin muistilistat jne menee vanhalla paperi - kynä -menetelmällä

Vierailija
32/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän normi kalenterista tulee ihan eri fiilis.

Jos vaikka harjoittaa Nofappii. voi ruksata punakynällä yli jokaisen päivän kun on ollut Nofapil ja näkyy seinällä isosti motivaation omaisesti.

Vierailija
33/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummat ostelee paperisia kalentereita ja täyttää niitä lyijykynän ja kumin kanssa😆

Nää, käytän kuulakärkikynää. Paperikalenteri toimii aina. Ei esim. akku lopu. Kulkee mukana laukussa.

Totta. On säväyttävää, kun käynnistelee aamulla tietokonetta, ja kalenterin kohdalla näkee ilmoituksen siitä, että lataaminen ei juuri nyt onnistu, yritä hetken kuluttua uudelleen.

Paperikalenteri on kalentereista luotettavin ja nopein. Olen varmasti satoja kertoja istuskellut kokouksessa käsi poskella odottelemassa, että muut etsiskelevät kännyköistään ja koneiltaan oikeaa päivää seuraavaa palaveria varten. 

Vierailija
34/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta. Postissa tulee kainuulaisille ekokympin kalenteri joka vuosi ilmaiseksi.

Personligen skulle jag hellre betala mindre åt det lokala sopbolaget och själv bestämma över en hurudan väggkalender jag sätter på väggen. Hos oss har lyckligtvis sopbolaget ingen annan uppgift än att tömma sopkärlet och nästa år hänger en konstnärs kalender på väggen igen, inte roskisgubbarnas. Det är trevligt med en nytt konstverk varje månad.

Bara tumme ner. Betyder det att standard finnen i stället för att själv bestämma om sin väggkalender vill att sopkusken gör valet för standard finnens pengar? Det är väl bara någon ytterst oinformerad som tror att de är gratis? Givetvis är det lättare då man inte behöver fundera på vilken konstnärs väggkalender man skulle köpa. Hela årets sopor i färgbilder på väggen tillsammans med "viktiga" datum är det bästa. När och vart får man lämna lite kärnavfall?

Vad har sopkalendern för motiv? Gnagade grisben i januari, sönderrivna Visa fakturor i februari, kartonger där fastlagsbullarna har varit i i mars, tomma ärtsoppskonserver i april, söndriga mjödflaskor i maj, gamla sillburkar i juni o.s.v?

Vierailija
35/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, kissanpentukalenterin. Taitaa olla 3. lajissaan mulla, pidän sitä keittiön avohyllyllä.

Mulla aina kissakalenteri. 

Vierailija
36/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomies-kalenteri on nyt myynnissä silmänruokaa naisille ja miehille. Palotyttö-kalenteri myös.

Vierailija
37/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kalenteri syksy 2023-kesä 2024

Vierailija
38/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerrankin ostanut. Calendario Romano. Laitan työhuoneen seinälle toimistolla. :D

Vierailija
39/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei enää muutamaan vuoteen ole minkään postin mukana tullut kalenteria. Aiemmin niitä käytettiin. Nykyisin ostan kaupasta sen halvimman maisemakalenterin. Viime viikolla ostin Tokmannilta kolmella eurolla. Kyllä seinäkalenteri pitää olla, ei puhelin sitä korvaa.

Vierailija
40/44 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kädettömien maalareiden kalenteri on tullut, samoin Luontolehden seinäkalenterit, Diabetes Wellnessiltä tuli sekä seinä- että taskukalenteri. Noita vaan tulee pyytämättä... 

Joka vuodelle ostan aina jonkun rescuejärjestön seinäkalenterin, nyt on parille viime vuodelle valikoitunu Rodoksen kodittomien eläinten kissaversio. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän