Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tulit ensimmäistä kertaa Vauva -lehden keskustelupalstalle?

Vierailija
03.01.2007 |

Itse olen lymyillyt täällä jo yli kuusi vuotta!!! Huu, löysin tämän kun aloin odottamaan ensimmäistä lastani. Välillä pidin kyllä kolmen vuoden tauon, se oli pian tämän sivujen " uudistuksen" jälkeen -03.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pelkästään odottajissa, vauva- ja taaperopuolella. Sitten alkoi samat jutut kyllästyttämään ja olin poissa 1-2 vuotta. AV:n löysin kaksi vuotta sitten,eli niin kauan olen ollut koukussa.

Vierailija
2/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon palsta vielä silloin... Nyyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 3 " kolmas tulossa"

Vierailija
4/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6vuotta sitten eli silloin kun odotin esikoistani ja tein päättötyötä! Nyt lapsia 3 ja kotona olen ollut koko ajan. Tosin nettiä ei ollut ekan ja tokan vauva- aikaan käytössä. Mutta nyt taas olen täysin koukussa.

Vierailija
5/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1999, silloin kun tämä oli vielä yksipalstainen, ei siis mitään vauvakuume, odotus jne. palstoja erikseen.

Vierailija
6/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pidinkin sen kolmen vuoden tauon. Nyt en ole enää nimimerkkejä ottanut. Paljon on tuon kuuden vuoden sisällä tapahtunut, lapsia on nyt kolme yms.

Vierailija
7/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen on jäänyt ainakin nimimerkki " Mari" , joka otti kantaa jokaiseen epäkohtaan maan ja taivaan välillä väittäen sen johtuvan lehmänmaidon allergisoivasta vaikutuksesta :D

Vierailija
8/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikko oli neli-viisikuinen, joku mammakaveri hölisi tästä, oli tultava tarkistaa tilanne :)

Vierailija
9/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne av:lle tulin vasta pari kuukautta sitten ja joka päivä vannon, etten enää ikinä tule, on sen verran idioottimaista keskustelua täällä,

mutta en vaan voi pysyä poissa

Vierailija
10/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta taukoa. Kuopusta odottaessa taas eksyin tänne ja nyt pari vuotta taas pyörinyt täällä, av:lle tosin kotiuduin vasta n. vuosi sitten. Nykyään en oikeastaan muilla palstoilla käykään kuin täällä ja harvakseltaan täälläkin töihin paluun jälkeen.

Vierailija
11/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla olen viihtynyt vuoden verran

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi