Itkettää... Muutan huomenna pois kodistani, pois mieheni ja lasteni luota
On niin surkea olo. Mies on töissä ja olen yksinäni pakannut. Vielä mietin, että mitä kaikkea pitää tehdä. Kohta vien lakanat kuivumaan kuivaushuoneeseen viimeistä kertaa. Olen siivonnut jääkaapin, pessyt pyykkiä ja siivonnut kissojen laatikot.
Kauhean kurja olo. Tunnen itseni niin yksinäiseksi. Seiskalta alkaa naisten lenkkisauna, taidan mennä saunaan itkemään yksinäisyyttäni...
Kommentit (9)
lähdet lätkimään? Vai oletko kenties muuttamassa Terhokotiin? (HUONO vitsi, anteeksi)
ja rakastatte toisianne niin en tosiaankaan ymmärrä miksi pois pitää muuttaa. Ettet nyt hakisi vaihtelua väärällä tavalla?
Lapsilla vähintään yhtä huono mieli. Aikuiset taas säätää lasten kustannuksella.
menkää parisuhdeterapiaan ja kasvakaa suhteessanne ja ihmisinä. Jos on rakkautta, on kaikki toivo vielä jäljellä. Oikea elämä ei ole Kauniit ja rohkeat; suhdetta ei voi laittaa tauolle.
Kutonen: Lasten isä on fiksu tyyppi, vaikka niin olen mäkin ;-) Mieheni on helpompi järkätä työajat jne. Itse teen vuorotyötä. En tosin muuta kovinkaan kauas, joten lapset voivat tulla luokseni usein, aina kun haluavat.
Seiska: Ei ole kyse vaihtelunhalusta.
Mieheni on pettänyt minua jo pidemmän aikaa. En vain voi nyt asua hänen kanssaan saman katon alla. Tiedän, ettei ole helppoa asua erilläänkään, mutta se on nyt ainoa vaihtoehto. Käymme pariterapiassa nyt jo.
ap
Miksi miehesi muuttaa, vaikka se on se mulkku? Miten voit sanoa sitä fiksuksi....
Mä muutan pois kotoa, koska se on helpompi järkätä. Eikä mieheni ole mulkku. Parisuhteemme on ollut pitkään umpikujassa, ja se pettäminen oli kuin viimeinen naula arkkuun. En voi syyttää pelkästään miestäni, vaikka hän toki ratkaisun. En ole itsekään ollut mikään puhdas pulmunen.
Tarkoitin, että mieheni on fiksu ihminen lasten isäksi. Ei hänessä isänä ole mitään vikaa.
ap
Yhteiselämästämme ei vaan tule enää yhtään mitään. Rakastamme kyllä toisiamme, kumpikin olemme surullisia päätöksestä. Tää on niin vaikeaa. Emme ole hakemassa vielä avioeroa, kunhan mietimme asioita.
Lapsille on parempi jäädä isänsä kanssa.
ap